Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielestäsi ihan selvää asiaa kumppanisi ei ole tiennyt liittyen naisten/miesten fysiikkaan?

Vierailija
17.08.2018 |

Treffeille tampoonin kanssa ketjusta tuli mieleen. . Tuossa yksi päivä juteltiin miehen kanssa tampooneista. Hän ei ollut koskaan aiemmin kuullut, että jos se on oikein asetettu, niin sitä ei tunne, eli siis ei tiennyt että naisella on siellä sellainen "tunnoton-alue". Lisäksi oli ajatellut että kokomerkintä viittaa naisen paikkojen kokoon - ei vuodon määrään.

Ymmärrettäväähän tämä on, tuskin noita koulussa opetetaan. Silti yllätti! Lisäksi hän vielä joitain vuosia sitten luuli, että naiset pissii vaginan kautta. :)

Niin ja ollaan yli kolmekymppisiä ja vielä hyvin koulutettuja molemmat...

Kuinkakohan yleisiä siis tällaiset luulot ovat? Onko tullut muita vastaan? Uskaltaako joku mies tunnustaa luulleensa myös tällaisia asioita?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex ei tiennyt, mikä on klitoris. Ei ollut koskaan kuullutkaan.

Itse en tiennyt, ettei emättimeen saa puhaltaa. Ei sillä, että olisin koskaan puhaltavan asemassakaan, mutta luin tuon tiedon seksioppaasta joskus parikymppisenä ja yllätyin.

Täyttä soopaa. Miltä vuosikymmeneltä oppaasi oli? Joskus väitettiin, että ilma voi sieltä kulkeutua verenkierron mukana aivoihin ja aiheuttaa embolian. Tämä nyt ei vaan fyysisesti ole mitenkään mahdollista, miten se ilma vaginasta verenkiertoon pääsisi?!😂

Vierailija
22/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli että raskaaksi voi tulla milloin vaan, siis menkkojenkin aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11 & 12, hauska tietää, ettei kaikki muutiaan tienneet tätä. En muistanut tarkkaa syytä, mutta googletin ja Anna-lehti vastaa:

”Ilman puhaltaminen emättimeen voi olla hengenvaarallista. Puhaltaminen voi aiheuttaa ilmaembolian eli ilmakuplien kulkeutumisen verisuonistoon. Kuplat voivat aiheuttaa tukoksia, jotka altistavat esimerkiksi sydänkohtaukselle. Maailmalla on raportoitu kymmenisen kuolemaan johtanutta ilmaemboliaa vuodesta 1936 lähtien.

Ilman puhaltaminen emättimeen on erityisen vaarallista, jos nainen on raskaana. Ilma voi kulkeutua kohtuun ja puhkaista lapsivesikalvon. Seksuaaliterveyden asiantuntijat korostavat, että tapaukset ovat harvinaisia, ja ilmaa pitäisi puhaltaa todella voimakkaasti. Normaali suuseksi on siis turvallista.”

Muistan kuulleeni, että samasta syystä ei saisi harrastaa seksiä liian aikaisin synnytyksen jälkeen, koska paikat on silloin alttiimpia noille ilmakuplille...

T: Lapseton

Vierailija
24/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 36-vuotias miesystävä on varmaan monen muun miehen tapaan ihan pihalla naisen kuukautiskiertoon liittyvistä asioista. Kuvittelee että ovulaatio ja menkat on suunnilleen yksi ja sama asia ja hänen mielestään pms-oireet ilmenevät kuukautisten alettua.

Vierailija
25/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tiennyt, ettei emättimeen saa puhaltaa. Ei sillä, että olisin koskaan puhaltavan asemassakaan, mutta luin tuon tiedon seksioppaasta joskus parikymppisenä ja yllätyin.

Täyttä soopaa. Miltä vuosikymmeneltä oppaasi oli? Joskus väitettiin, että ilma voi sieltä kulkeutua verenkierron mukana aivoihin ja aiheuttaa embolian. Tämä nyt ei vaan fyysisesti ole mitenkään mahdollista, miten se ilma vaginasta verenkiertoon pääsisi?!😂

Kyllä se ihan jostain viime vuosikymmenen lopulta oli, luin sitä vuonna 2003 eikä se ollut vanha kirja.

Tieto on siis urbaanilegenda?

Vierailija
26/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. - Nyt minä päälle nelikymppinen hieman jokus opiskellutkin (normi maisteri) taisin kuulla itselleni kokonaan uuden asian. - En kyllä muista koskaan puhaltaneeni kenenkään emättimeen. - Mutta, jotta tämä tietoei jäisi vajanaiseksi, niin olisi kiva kuulla asialle muukin selitys, kuin että tuntemattomassa seksioppaassa kerrottiin näin.  - Kun ei ole vierellä nyt kumppania (naista) jolta kysyä asiaa..

Vierailija
27/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se taitaa mahdollista olla nykytiedonkin mukaan, mutta äärimmäisen harvinaista toki ja vaatii sen, että se puhaltaja tosiaan puhkuu kuin iso paha susi sinne. Synnytyksen jälkeen nainen on alttiimpi sille, että ilmaembolia voi tällaisista harrastuksista tulla.

Vierailija
28/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten voikin.

Vierailija
29/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut naisen, joka katsoi oikeudekseen pitää minua sairaana, kun en ollut valmis hänen kanssaan seksiin. - Kun kuulemma kaikki muut ovat olleet aina silloin kun hän on ehdottanut. Olen myös kuullut, että minulla on jokin (piilevä) sairaus, koska toisin kuin muille perheenjäsenilläni niin vaikuttaa sille, että minusta on tulossa verraten kalju jo alle 50 vuotiaana. Niin ja luultavammin vanhemmillani on aikanaan minä ja joku toinen lapsi synnärillä menneet sekaisin, koska olen verraten lyhyt muihin sisaruksiini ja vanhempiini verrattuna.

Vierailija
30/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, kumppanini, nainen, oli luullut, että naisilla virtsa tulee emättimestä. Käskin käydä vessasa peilin kanssa tsekkaamassa asian oikean laidan.

Vierailija
31/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. - Nyt minä päälle nelikymppinen hieman jokus opiskellutkin (normi maisteri) taisin kuulla itselleni kokonaan uuden asian. - En kyllä muista koskaan puhaltaneeni kenenkään emättimeen. - Mutta, jotta tämä tietoei jäisi vajanaiseksi, niin olisi kiva kuulla asialle muukin selitys, kuin että tuntemattomassa seksioppaassa kerrottiin näin.  - Kun ei ole vierellä nyt kumppania (naista) jolta kysyä asiaa..

Täydennän vielä. Toinen juttu tietysti on, jos nainen olisi raskaana. -

Raskauden aikana ilman puhaltamista kuulemma tulisi pitää välttää, sillä emättimen kautta ilma saattaa kulkeutua kohtuun ja puhkaista lapsivesikalvon.

Vierailija
32/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä mahdollista: jos harrastaa seksiä menkkojen loppupäivinä ja ovulaatio tapahtuu pian niiden loppumisen jälkeen, sen ajankohta ja kierron pituushan vaihtelevat naisilla. Siittiöthän elävät sen muutaman päivän.

Vierailija
33/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä luuli, että kuukautiskipu on jonkinlaista kirvelyä pimpassa. Kai ajatteli sen samanlaisena kuin haavan aiheuttama kipu.

Vierailija
34/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota, kumppanini, nainen, oli luullut, että naisilla virtsa tulee emättimestä. Käskin käydä vessasa peilin kanssa tsekkaamassa asian oikean laidan.

Siis nainen ei muka tiennyt? En usko! Kyllähän sen tuntee mistä se tulee. Eikä muka ole koskaan edes lapsena katsonut, mistä pissaa?

Vierailija
35/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ennenkin tästä puhunut palstalla, mutta se, että mies luulee naista kiihottavan pikkuhousujen/stringien veto pyllyvakoa vasten.

Joo tämä. Miehet,ilmainen vinkki: Se tuntuu ihan karsealta.

Vierailija
36/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi.. ei ollut ongelmaa, kun molemmilta löytyy kikkeli... :P Täytyy myöntää, että naisten jutut ei tästä syystä perustietoa paremmin tuttuja olekaan... silleen jännästi erilaista homoilla ja heteroilla, asiat on jo tuttuja.

Vierailija
37/52 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on sitä seksi/sukupuolielämä-osastoa.

Mieheni ei ilmeisesti 50-vuotta täytettyäänkään vielä tiedä, ettei nainen saa lainkaan nautintoa 30 sekuntia kestävästä aktista. No jo pieni pikkupoikamainene esileikki edellä. Mutta tuo noea suorittaminen saa oikeasti itkemään salaa joka kerta. Ja mies luulee että nautin.

Eikö olisi kannattanut jutella hänen kanssaan asiasta, eikä itsekseen itkeskellä?

Vierailija
38/52 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielen survominen virtsaputkeen ei tunnu hyvältä. Sekä peniksen puristaminen niin että sormenpäät ovat virtsaputken kohdalla on myöskin kivuliasta

Vierailija
39/52 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ennenkin tästä puhunut palstalla, mutta se, että mies luulee naista kiihottavan pikkuhousujen/stringien veto pyllyvakoa vasten.

Joo tämä. Miehet,ilmainen vinkki: Se tuntuu ihan karsealta.

Minua housujen vetäminen persvakoon kiihottaa suunnattomasti juuri siksi.

T. Sub ja masokistinainen

Vierailija
40/52 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs harhaluulo monilla naisilla ja kumma kyllä myös miehillä on, että sperma varastoituisi kiveksiin. Usein kuulee sanottavan, että puutteessa olevan miehen kassit pakottaisi tai että ne olisi jotenkin purkautumisen tarpeessa. Todellisuudessahan paineet kertyy eturauhaseen ja tuntuu alavatsassa, ei palleissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi