Naista ei kiinnosta työt firmassa!
Tilanne on tälläinen että olen yrittänyt houkutella naistani osallistumaan yritykseni töihin. Tällä hetkellä on hoitovapaalla, muuten hän työskentelee palvelualalla. Työmatka on 90kilsaa suuntaansa ja hänen työsopimuksensa on huono koska on vajaita päiviä sekä viikkotunnit jää vähäisiksi.
Itselläni olis hänellä tarjota vaikka minkälaista hommaa. Töinä on tarjoilla isoilla koneilla ajoa ja erilaisia käsillä tehtäviä juttuja, näistä hommista ei nyt kuitenkaan ollut kyse vaikka on työvoima pula. Ehdotin hänelle että vois tehdä sihteerin hommia ja loppuviikosta sosiaalitilojen siivousta ja pyykin pesua. Viikossa kaikkiin sihteeri ja siivoushommiin menee yhteensä noin 4-5 tuntia. Siivous hommat pois lukien työt voi suorittaa kotoa käsin. Tarjosin hänelle näistä pikku jutuista ja edes mukana olosta kuukausipalkkana 3000 euroa, mutta sain kieltävän vastauksen. Ennen nämä hommat hoiti äitini mutta sairastumisensa vuoksi hän ei enää pysty.
Kommentit (62)
Ihmetyttää nämä alapeukuttajat. Niillä taitaa olla aika synkkä maailmankuva.
Mun mielestä olis upeaa, että mun miehellä olis noin menestyvä firma ja hän tahtois ottaa mut sinne hommiin.
Se N35.
Se oli firman auto ja huomautuksella selvittiin. Mulla hoitaa tilitoimisto palkkojen maksun ja verotuksen niin ne asiat on kunnossa.
Mitä naiseni palkkaamiseen tulee, niin ei todellakaan ole mitään estettä palkata häntä 3000 euron kuukausipalkalla. Hänen työ tuntejaan ei tarvitse ilmoitella. Ja saan palkata omasta mielestäni ammattiin sopivimman henkilön. Olihan aikoinaan oma äitini vastaavassa työssä ja eikä mitään ongelmia ollut tarkastusten kanssa. Ap