Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naista ei kiinnosta työt firmassa!

Vierailija
17.08.2018 |

Tilanne on tälläinen että olen yrittänyt houkutella naistani osallistumaan yritykseni töihin. Tällä hetkellä on hoitovapaalla, muuten hän työskentelee palvelualalla. Työmatka on 90kilsaa suuntaansa ja hänen työsopimuksensa on huono koska on vajaita päiviä sekä viikkotunnit jää vähäisiksi.
Itselläni olis hänellä tarjota vaikka minkälaista hommaa. Töinä on tarjoilla isoilla koneilla ajoa ja erilaisia käsillä tehtäviä juttuja, näistä hommista ei nyt kuitenkaan ollut kyse vaikka on työvoima pula. Ehdotin hänelle että vois tehdä sihteerin hommia ja loppuviikosta sosiaalitilojen siivousta ja pyykin pesua. Viikossa kaikkiin sihteeri ja siivoushommiin menee yhteensä noin 4-5 tuntia. Siivous hommat pois lukien työt voi suorittaa kotoa käsin. Tarjosin hänelle näistä pikku jutuista ja edes mukana olosta kuukausipalkkana 3000 euroa, mutta sain kieltävän vastauksen. Ennen nämä hommat hoiti äitini mutta sairastumisensa vuoksi hän ei enää pysty.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ehtis chattailemaan ja tapailemaan Roberton kanssa jos olis sulla hommissa.

Vierailija
2/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naistani" ja "hoitovapaalla" - lapsi siis ei ole sinun? En itsekään lähtisi tuoreessa suhteessa miesystävän firmaan töihin. Jos suhde päättyy, työstä tulee painajaista ja se luultavasti päättyisi pian, kun mies antaisi potkut keksitystä syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisesi taitaa vain tykätä nykyisestä työstään eikä halua tulla sinun firmaasi töihin.

Vierailija
4/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, naiset pilaa kaiken. Naiset sitä, naiset tätä. Joka toinen otsikko ”miksi naiset” ja joka toinen ”miten naiset”.

Mene hakemaan jostain elämä.

Vierailija
5/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssanat olisi hyvä osata, edes jollain tasolla. Olisit Jonne mennyt edes sinne kymppiluokalle.

Vierailija
6/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ryhtyä naiseksesi ja tulla töihinkin!!

Vierailija
7/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi minäkään, ellen olisi todella nuori, kipeästi työkokemusta vailla ja työtön. Entä jos firma menee nurin, sinä sairastut tai teillä tulee ero?

Vierailija
8/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussat siitä, että kerrankin joku on älynnyt tarjota palkkaa. Ehkä palkka on isompi nykyisessä työpaikassa. Hoitovapaalta ei kai ole tarkoitus lähteä ennenaikojaan töihin. Lisäksi pomo-alainen-suhde ei välttämättä toimi pariskunnan välillä. Ilmeisesti teillä on avioehto tai ette ole naimisissa, koska firma on sinun eikä teidän. Sitten vielä se, että siivooja-pyykkäri-ajurin homma ei vaan kiinnosta häntä.

Vierailija
9/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyssanat olisi hyvä osata, edes jollain tasolla. Olisit Jonne mennyt edes sinne kymppiluokalle.

Mua ei voi vähempää kiinnostaa yhdyssanat tai se mitä mun känny tarjoaa...

Vierailija
10/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla vaimo ja kotirouva. En mikään raatava nainen.

Vierailija
11/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi, koska olisin pian työtön jos eroamme. Suhteesta riippumaton työpaikka turvallisempi.

Vierailija
12/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naistani" ja "hoitovapaalla" - lapsi siis ei ole sinun? En itsekään lähtisi tuoreessa suhteessa miesystävän firmaan töihin. Jos suhde päättyy, työstä tulee painajaista ja se luultavasti päättyisi pian, kun mies antaisi potkut keksitystä syystä.

Lapsi on yhteinen ja ollaan oltu 5 vuotta yhdessä. Eikä hänen tarvitsisi luopua vakio työstään. Ap

Vierailija
13/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa enemmän palkkaa.

Vierailija
14/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei timantteja ostele...

Vierailija
15/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei voi vähempää kiinnostaa yhdyssanat tai se mitä mun känny tarjoaa...

Käyttää sanaa ”känny” vuonna 2018.

Vähän luulen, ettet kannattele mitään firmaa tolla sivistystasolla. Tuskin sulla on naistakaan, äiti voi hätäseen olla.

Vierailija
16/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisesi taitaa vain tykätä nykyisestä työstään eikä halua tulla sinun firmaasi töihin.

Hänen ei tarvitse luopua työpaikastaan. Mulle olis riittänyt se muutaman tunnin työpanos viikkoon.

Vierailija
17/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on yhteinen ja ollaan oltu 5 vuotta yhdessä. Eikä hänen tarvitsisi luopua vakio työstään. Ap

Nainen ei voi luottaa että yhdessöolo jatkuu.

Vierailija
18/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda akkaa, voisin tulla firmaasi töihin, nuo hommat hoitelen hetkessä ja voisin pyörittää omaa firmaani siinä sivussa. Aletaan tehdä pätäkkää...

Vierailija
19/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa joku muu paskaduuniis. 😬

Vierailija
20/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi minäkään, ellen olisi todella nuori, kipeästi työkokemusta vailla ja työtön. Entä jos firma menee nurin, sinä sairastut tai teillä tulee ero?

Hänen ei tarvitse luopua edellisestään työstään, minulle riittäs muutaman tunnin työpanos viikkoon josta maksasin kuukausi liksaa. Nyt hoitovapaalla hän tienaa muutaman satkun kuussa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan