Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naista ei kiinnosta työt firmassa!

Vierailija
17.08.2018 |

Tilanne on tälläinen että olen yrittänyt houkutella naistani osallistumaan yritykseni töihin. Tällä hetkellä on hoitovapaalla, muuten hän työskentelee palvelualalla. Työmatka on 90kilsaa suuntaansa ja hänen työsopimuksensa on huono koska on vajaita päiviä sekä viikkotunnit jää vähäisiksi.
Itselläni olis hänellä tarjota vaikka minkälaista hommaa. Töinä on tarjoilla isoilla koneilla ajoa ja erilaisia käsillä tehtäviä juttuja, näistä hommista ei nyt kuitenkaan ollut kyse vaikka on työvoima pula. Ehdotin hänelle että vois tehdä sihteerin hommia ja loppuviikosta sosiaalitilojen siivousta ja pyykin pesua. Viikossa kaikkiin sihteeri ja siivoushommiin menee yhteensä noin 4-5 tuntia. Siivous hommat pois lukien työt voi suorittaa kotoa käsin. Tarjosin hänelle näistä pikku jutuista ja edes mukana olosta kuukausipalkkana 3000 euroa, mutta sain kieltävän vastauksen. Ennen nämä hommat hoiti äitini mutta sairastumisensa vuoksi hän ei enää pysty.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda akkaa, voisin tulla firmaasi töihin, nuo hommat hoitelen hetkessä ja voisin pyörittää omaa firmaani siinä sivussa. Aletaan tehdä pätäkkää...

Helppo vaihto. Avokki hittoon.

Vierailija
22/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5h viikossa ja 3000e/kk palkkaa? Ei kuulosta kovin uskottavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ”nainen ei tule töihin” -provo ole ollut joskus aikaisemminkin? Silloin taisi työnantaja tosin yrittää houkutella nuorta naista lomalta töihin.

Vierailija
24/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voin tulla. Problem solved. Vaikka ei sulla mitään firmaa ole.

Vierailija
25/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan firma?

Vierailija
26/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa joku muu paskaduuniis. 😬

Todennäköisesti hommaankin. Tuskin vaan vieraalle tarjoisi samaa palkkaa. Ap

Vierailija
27/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieras sais tohon palkkaan tehdä täyttä työpäivää viitenä päivänä viikossa. Perheenjäsenelle voi maksaa reilummin Ap.

Vierailija
28/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä alan firma?

Kaikenlaisia kaivinkonetöitä, kierrätystä, kuljetusta ja rakentamista. Ap

Vierailija
29/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieras sais tohon palkkaan tehdä täyttä työpäivää viitenä päivänä viikossa. Perheenjäsenelle voi maksaa reilummin Ap.

Voisiko vaimo käyttää palkkansa mihin haluaa vai tulisiko rahat tosiasiassa sinulle itsellesi?

Vierailija
30/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko vaimo käyttää palkkansa mihin haluaa vai tulisiko rahat tosiasiassa sinulle itsellesi?

Tottakai rahat hänelle kuuluisi. Firma pystys hyvin palkkaamaan hänet. Nyt se raha kiertää voitosta vähennettyjen verojen jälkeen osinkoina mun taskuun. Ap

Vierailija
31/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska akka.  Saa elannon tekemättä mitään nyt. Mieheni on pienyrittäjä (liikevaihto noin 800 000/vuosi) ja teen koko ajan oman työni ohessa hänen firman sihteerin töitä. Maksan palkat, laskutan, lasken tarjoukset, pidän talouden kasassa, huolehdin tavaroiden tilauksesta ja riittävyydestä sekä rahtikulujen optimoinnista sekä hoidan kirjeenvaihdon asiakkaiden kanssa. Mies hoitaa työntekijät (paitsi palkat), hoitaa myynnin mun laskelmien pohjalta, aikatauluttaa työnsä ja osallistuu niiden toteutukseen. Olen oikeasti tosi näppärä ja nopea, aikaa menee viikossa noin 10 tuntia. Joku vieras varmaaan tuhraisi tähän työhön koko päivän. Tietysti etuna on, että saan tehdä päätöksiä heti. Ei tarvi kysellä lupia poikkeaviin ratkaisuihin.

Yhteisiin pussiinhan tässä työskennellään. Minä sieltä otan rahaa tarvitessani tai maksan miehelle palkan, josta otan heti samantein osan johonkin omaan ideaan. Mies tuskin tietää, mitkä on viralliset verotettavat tulot vuodessa. Riittää, että käyttötilillä on aina rahaa, ettei tarvi pelätä, ettei kate riitä. Itse nautin siitä, että rahaa on mukavasti ja olen sen verran kontrollifriikki, että haluan vahtia yritystä, vaikkei se oma olekaan. Alussa se oli pakkokin, koska takasin yrityksen lainat. Nyt lainaa on muutama tonni enää, joten tämä on enemmänkin jäänyt päälle ja mies tottunut tähän.

Vierailija
32/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tulla heti töihin noihin hommiin!

N35, taustaa mm. laskutuksesta ja siivouksesta. Kahvit keitän siinä samalla ja juttelen mukavia, antaa rouvan olla kotona.

Vierailija
33/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai rahat hänelle kuuluisi. Firma pystys hyvin palkkaamaan hänet. Nyt se raha kiertää voitosta vähennettyjen verojen jälkeen osinkoina mun taskuun. Ap

No maksa se sama palkka sitten vieraallekin, saat taatusti tuhat innokasta työntekijää. Omaa tyhmyyttäsi jos "vieraan pitää tehdä enemmän töitä". Eihän siinä mitään järkeä ole jos et kerran itse aikoisi hyötyä vaimonkaan palkasta.

Vierailija
34/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä maksaisit perheenjäsenelle noin paljon? Minulla tulisi ainakin ensimmäisenä mieleen, että ihan ilman taka-ajatuksia et ole liikenteessä.

Vierailija
35/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on ihan hemmetin laiskoja. Normi työt ei kelpaa kenellekään vaan pitäs saada maata vaan kotona tekemössä omia juttuja. Kaikki tuet pois niin alkaa työ kiinnostamaan!

Vierailija
36/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiska akka.  Saa elannon tekemättä mitään nyt. Mieheni on pienyrittäjä (liikevaihto noin 800 000/vuosi) ja teen koko ajan oman työni ohessa hänen firman sihteerin töitä. Maksan palkat, laskutan, lasken tarjoukset, pidän talouden kasassa, huolehdin tavaroiden tilauksesta ja riittävyydestä sekä rahtikulujen optimoinnista sekä hoidan kirjeenvaihdon asiakkaiden kanssa. Mies hoitaa työntekijät (paitsi palkat), hoitaa myynnin mun laskelmien pohjalta, aikatauluttaa työnsä ja osallistuu niiden toteutukseen. Olen oikeasti tosi näppärä ja nopea, aikaa menee viikossa noin 10 tuntia. Joku vieras varmaaan tuhraisi tähän työhön koko päivän. Tietysti etuna on, että saan tehdä päätöksiä heti. Ei tarvi kysellä lupia poikkeaviin ratkaisuihin.

Yhteisiin pussiinhan tässä työskennellään. Minä sieltä otan rahaa tarvitessani tai maksan miehelle palkan, josta otan heti samantein osan johonkin omaan ideaan. Mies tuskin tietää, mitkä on viralliset verotettavat tulot vuodessa. Riittää, että käyttötilillä on aina rahaa, ettei tarvi pelätä, ettei kate riitä. Itse nautin siitä, että rahaa on mukavasti ja olen sen verran kontrollifriikki, että haluan vahtia yritystä, vaikkei se oma olekaan. Alussa se oli pakkokin, koska takasin yrityksen lainat. Nyt lainaa on muutama tonni enää, joten tämä on enemmänkin jäänyt päälle ja mies tottunut tähän.

Arvostan! Vähän saman tyylisiä juttuja olisi mullakin tarjolla jotka joudun hoitamaan nyt kaiken muun työn lisäksi ja en todellakaan tykkää toimistohommista. Tosin palkan laskut, verot ja kirjanpidon olen ulkoistanut tilitoimistolle joka muuten maksaa 4 numerosia summia kuussa, sekin raha vois jäädä kotiinpäin.

Ap

Vierailija
37/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kotiinpäin jää vaan vaimolle. Hänhän saattaa palkallaan ostaa vaikka uuden luxuskäsilaukun joka kuukausi. Mikä on siis se todellinen summa minkä verran vaimo oikeasti saisi käyttää ihan miten lystää, asioihin josta ei olisi sinulle mitään hyötyä?

Vierailija
38/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä maksaisit perheenjäsenelle noin paljon? Minulla tulisi ainakin ensimmäisenä mieleen, että ihan ilman taka-ajatuksia et ole liikenteessä.

Nyt en kyllä ymmärrä sinun logiikkaa. Ei siinä mitään taja-ajatuksia ole jos pystyy kumppanille maksamaan reilummin. Siinä olis jo takia-ajatuksia ja hämärää jos minä jollekin nuorelle sihteerille maksaisin vastaavaa hintaa. Ap

Vierailija
39/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sotkea työtä ja parisuhdetta. On fiksua, että nainen pysyttelee taloudellisesti itsenäisenä, eikä ala riippuvaiseksi miehestä. Usein kontrolloiva ja alistava miestyyppi juuri haluaa puolison työhönkin omaan firmaansa, sitä vaikeampi naisenn erota, kun ei olisi sitten edes omas työpaikkaa.

Vierailija
40/62 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kyllä ymmärrä sinun logiikkaa. Ei siinä mitään taja-ajatuksia ole jos pystyy kumppanille maksamaan reilummin. Siinä olis jo takia-ajatuksia ja hämärää jos minä jollekin nuorelle sihteerille maksaisin vastaavaa hintaa. Ap

Miten se palkanmaksukyky sillä kasvaa että työntekijä on kanssasi parisuhteessa? Sama rahahan sieltä firmasta lähtee. Ellet siis ajattele että vaimo käyttäisi sen suurimmaksi osaksi perheenne yhteisiin asioihin. Jolloin hänelle itselle tuosta hommasta jäisi ehkä satanen kuussa? Ymmärrätkö nyt miksi ei kiinnosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän