Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Teini haluaa Adidaksen paidan joka maksaa noin 60 euroa
17.08.2018 |
Miksi samanlainen paita H&M:stä ei kelpaa vaikka se maksaisi nyt alessa vain 4 euroa?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Taas joku teinivaatefetisisti avaa ketjuja ja vastailee itselleen. Älkää pukeko lapsianne fetissivaatteisiin heitä kiusataan!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mistä oletat minun ostavan halpisrytkyjä. Viimeksi vaateostoksilla vuosia sitten. Enkä todellakaan asioi missään henkkamaukalla. Tietty se on helpompi laittaa päänsä pensaaseen. Ja käytän julkisia. Jos omistat auton (oletus) jo se tekee minusta hieman eettisemmän ihmisen. Ja työmatkani ei todellakaan ole lyhyt.