Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kanssa viesteilystä

Vierailija
17.08.2018 |

Eli tapasin naisen eräässä jutussa, oli todella mukavaa yhdessä ainakin minusta ja jos yhtään osaan lukea reaktioita niin myös naisen mielestä. Juteltiin joku 3-4 tuntia kaikesta, suurin osa ajasta kaksin eri paikoissa. Vähän jotain hieroskeluakin oli siinä. Lopuksi kun täytyi lähteä eri paikkakunnille, niin vaihdettiin yhteystietoja ja halattiin ja oli sellainen tunnelma että nähdään pian uusiksi.

Tämän jälkeen nainen on kyllä vastaillut viesteihin, ja vieläpä varsin positiivisesti (viitannut viesteissä mm. siihen että haluaisi nähdä). Mutta viestien tulossa kestää jatkuvasti useita päiviä. Mitä tämä tarkoittaa? Onko tämä joku todella huono tapa yrittää viestiä että "ei kiinnosta"?

Lisätietoja: ei olla teinejä eikä kakskymppisiä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä? t. aloittaja

Vierailija
2/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan hirveän kinnostunut, jos vastailu kestää. Olet varmaan ns. friend zonella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveästi kiinnosta. Ei kuitenkaan halua sanoa suoraa syystä tai toisesta. Ei vielä tiedä. Mahdollisuus on suuntaan jos toiseen, ehkä.

Vierailija
4/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut tarpeeksi. Venyvä vastausaika tarkoittaa aina juurikin tätä. Säätää useamman kanssa tai pitää sinua varalla. Sama juttu kuin miestenkin kanssa. Anna olla - hyväksikäyttäjän oloinen.

Vierailija
5/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kännykän äärellä jatkuvasti joten viivyttely on aina 100% tahallista, ei pidä sua tärkeänä.

Muuten hän vastaisi parin tunnin sisällä tai niin nopeasti kuin mahdollista.

Vierailija
6/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että ihastuu nopeasti ja haluaa etäisyydellä suojella itseään. Olen itse tehnyt näin ja vain sinnikkäimmät päästän lähelle.

Vierailija
7/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viestin (naisena) naiselle harvakseltaan, koska en halua ahdistaa häntä enkä erityisemmin pidä viestittelystä. Olen hyvin ihastunut häneen ja haluan nähdä kasvotusten.

Vierailija
8/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen hänen elämäntilanne juuri nyt on? Itse en jaksa lomalla ollenkaan kännykkää, kun oon jossain pöpelikössä aina. Toisaalta töissä voi olla joskus kellon ympäri ja sitten vaan nukkuu, kun on kotona.

Vierailija
9/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hirveästi kiinnosta. Ei kuitenkaan halua sanoa suoraa syystä tai toisesta. Ei vielä tiedä. Mahdollisuus on suuntaan jos toiseen, ehkä.

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihan hirveän kinnostunut, jos vastailu kestää. Olet varmaan ns. friend zonella?

Minkä takia oli sitten niin kiinnostunut seurastani silloin livenä? Eikä mitenkään silleen pelailevalla tavalla kiinnostunut. Olen ehtinyt jo elämäni aikana jonkun verran oppia tunnistamaan sellaiset täysin huvikseen tai hyötymistarkoituksissa flirttailevat ja pelaavat naiset, ja siitä tässä nyt ei ollut ainakaan kysymys. 

Vaan siis jos ei ole hirveän kiinnostunut, niin siinä on käynyt jotain sellaista, että silloin kun tavattiin, oli kiinnostunut mutta nyt jälkeenpäin ei ole. Mistä tällainen voi johtua?

Niin ja ei johdu alkoholista, koska tavattiin selvinpäin.

t. aloittaja

Vierailija
10/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tekstiviestejä ja whatsappia? Kyllä niihin voisi vastata nopeasti, kuitenkin sellaista kevyttä edestakaisin viestittelyä.

Vai vaihdatteko pitkiä meilejä joihin ehkä haluaa vähän enemmän sisältöä?

Mitä hieroskelua!?

Vierailija
11/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kännykän äärellä jatkuvasti joten viivyttely on aina 100% tahallista, ei pidä sua tärkeänä.

Juuri näin. Olen itse nainen, ja viestitellyt joskus jatkuvasti koneella työskentelevän/olevan muehen kanssa - viisikymppisen, eli hyvinkin aikuisen. Vastaamattomuus ja viivyttely olivat selkeät viestit, viimeinen turpaanveto oli törkeyden huippu: ”en ymmärrä näitä vuoroja vastata” - aivan haista vittu ja alistamusosastoa. Älä sinä päästä tilannetta noin pahaksi - sadusteja löytyy aina.

Vierailija
12/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen hänen elämäntilanne juuri nyt on? Itse en jaksa lomalla ollenkaan kännykkää, kun oon jossain pöpelikössä aina. Toisaalta töissä voi olla joskus kellon ympäri ja sitten vaan nukkuu, kun on kotona.

Ei ole elämäntilanteesta kiinni. Siitä voi ehkä olla, että jos ei niin kauheasti tykkäisi viestittelystä.

t. aloittaja

Vierailija
13/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itse asiassa niin pahaa ahdistusta, että en saa vastattua varsinkaan tärkeisiin viesteihin. Suuri kynnys ja pitkän harkinnan tulos, etten kuulosta väärältä (liian innokkaalta, tyhmältä, tylsältä, oudolta jne.) Mutta varmaan olen kyllä poikkeus.

Vierailija
14/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itse asiassa niin pahaa ahdistusta, että en saa vastattua varsinkaan tärkeisiin viesteihin. Suuri kynnys ja pitkän harkinnan tulos, etten kuulosta väärältä (liian innokkaalta, tyhmältä, tylsältä, oudolta jne.) Mutta varmaan olen kyllä poikkeus.

En usko, että tästä on kyse tämän naisen kohdalla. Mutta sinänsä olen kyllä kerran ollut tilanteessa, jossa viestit kestivät ja kestivät ja lopulta sitten lopetin yrittämästä, vaikka tuli mieleen sen naisen kohdalla, että kyse voisi olla jostain ahdistuksestakin.

t. aloittaja

Vierailija
15/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Olen itse nainen, ja viestitellyt joskus jatkuvasti koneella työskentelevän/olevan muehen kanssa - viisikymppisen, eli hyvinkin aikuisen. Vastaamattomuus ja viivyttely olivat selkeät viestit, viimeinen turpaanveto oli törkeyden huippu: ”en ymmärrä näitä vuoroja vastata” - aivan haista vittu ja alistamusosastoa. Älä sinä päästä tilannetta noin pahaksi - sadusteja löytyy aina.

Järkyttävä äijä 😱

Vierailija
16/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tietää sun tilanteesta. Itse viivyttelen vähän jos en halua antaa liian innostunutta kuvaa kun olen liian ihastunut mutta se on maks tunti pari. Jos on vähän yhdentekevä, saattaa mennä päivä kun en ehdi vastata ja sit unohdan. Jos olen oikeasti kiinnostunut, vastaan vaikka lyhyesti että nyt kiinni siinä ja siinä mut palaan pian. Jos en tiedä mitä vastata tai en halua herättää turhia toiveita vastapuolessa, vastaus voi viipyä.

Vierailija
17/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkai vain ole laittanut hänelle kuvaa peeniksestäsi useimmat naiset eivät tykkää tuollaisista pervoista

Vierailija
18/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkai vain ole laittanut hänelle kuvaa peeniksestäsi useimmat naiset eivät tykkää tuollaisista pervoista

En ole ikinä lähettänyt dick piciä kenellekään. En usko että löysässä kikkelissäni ( tai edes seisovassa) olisi mitään niin poikkeuksellista, että pelkkä kuva siitä saisi naisen kiinnostumaan.

t. aloittaja

Vierailija
19/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin on kovin kiinnostunut, ainakaan muuten, kuin kaverina. itselleni on käynyt noin, että mies on ollut romanttisesti kiinnostunut mutta mua ei ole kiinnostanut muuten kuin kaverina. kun ei ole tullut hyvää tilaisuutta sanoa suoraan, että romanttisuus ei kiinnosta, niin on jääty vähän kiusalliseen paikkaan. ihan ystävällistä viestittelyä, mutta vastausvälit on mun puolelta pidentyneet, kun en ole niin innoissani miehestä kuin hän musta, enkä osaa ihan out of nowhere sanoa ettei kiinnosta kuin kaverina.

Vierailija
20/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vain niin paljon muita kiireitä, ja ehkä haluaa kunnolla miettiä, mitä vastaa. Muutakin elämää ilmeisesti on ja eikö se ole hyvä vain :). Tai sitten ei halua vaikuttaa liian innokkaalta.

Jos kuitenkin viestit ovat positiivisia ja hän sanoo haluavansa nähdä, niin olisin sinulla ihan hyvillä mielin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi