Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kanssa viesteilystä

Vierailija
17.08.2018 |

Eli tapasin naisen eräässä jutussa, oli todella mukavaa yhdessä ainakin minusta ja jos yhtään osaan lukea reaktioita niin myös naisen mielestä. Juteltiin joku 3-4 tuntia kaikesta, suurin osa ajasta kaksin eri paikoissa. Vähän jotain hieroskeluakin oli siinä. Lopuksi kun täytyi lähteä eri paikkakunnille, niin vaihdettiin yhteystietoja ja halattiin ja oli sellainen tunnelma että nähdään pian uusiksi.

Tämän jälkeen nainen on kyllä vastaillut viesteihin, ja vieläpä varsin positiivisesti (viitannut viesteissä mm. siihen että haluaisi nähdä). Mutta viestien tulossa kestää jatkuvasti useita päiviä. Mitä tämä tarkoittaa? Onko tämä joku todella huono tapa yrittää viestiä että "ei kiinnosta"?

Lisätietoja: ei olla teinejä eikä kakskymppisiä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs järkeö siinä sitten on, että taas tuli naiselta samanlainen, positiivinen viesti, mutta kun soitin, niin nainen ei vastannut eikä ole soittanut perään?

Ihme pelleilyä tällainen. Onko tällainen tahallinen epärehellisyys ja harhaanjohtaminen nykyään yleistä treffailuasioissa?

t. aloittaja

Vierailija
42/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs järkeö siinä sitten on, että taas tuli naiselta samanlainen, positiivinen viesti, mutta kun soitin, niin nainen ei vastannut eikä ole soittanut perään?

Ihme pelleilyä tällainen. Onko tällainen tahallinen epärehellisyys ja harhaanjohtaminen nykyään yleistä treffailuasioissa?

t. aloittaja

Hmm. Puhu asiat selviksi tän naisen kanssa ja kerro miltä susta tuntuu se miten hän kohtelee sinua yms.

Niin se asia parhaiten ratkeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, pelkäsin jo että puhut minusta! Jos tarinaa ei kuitenkaan ole kovin paljoa muuteltu, voinen kertoa naisen yleisenä kokemuksena että en halua antaa kuvaa olevani ylikiinnostunut, vaikka kiinnostunut todellakin olen. Kysy suoraan, ehdota jotain toista tapahtumaa tai vastaavaa niin näet onko halukas tapaamaan uudestaan.

Vierailija
44/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on viitannut viesteissä siihen, että haluaisi nähdä, niin järjestäkää nyt hyvät ihmiset se tapaaminen älkääkä vain viestitelkö!

Vierailija
45/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on viitannut viesteissä siihen, että haluaisi nähdä, niin järjestäkää nyt hyvät ihmiset se tapaaminen älkääkä vain viestitelkö!

Niin minähän soitin hänelle tässä vähän aikaa sitten, järjestääkseni tapaamisen. Ei vastannut, eikä ole soittanut perään. En tiedä viitsinkö soittaa uudestaan enää, kun ei tällaisesta tapauksesta tiedä jos vaikka pitää sitä häirintänä. 

Oikeasti en ymmärrä miksi naiset tekevät tällaista

t. aloittaja

Vierailija
46/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu ja kyky..

Vierailija
47/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minähän soitin hänelle tässä vähän aikaa sitten, järjestääkseni tapaamisen. Ei vastannut, eikä ole soittanut perään. En tiedä viitsinkö soittaa uudestaan enää, kun ei tällaisesta tapauksesta tiedä jos vaikka pitää sitä häirintänä. 

t. aloittaja

En minä ainakaan haluaisi puhua uuden tuttavuuden kanssa puhelimessa vaikkapa lasten kuullen tai vastaavaa. Mistä tiedät onko hän sopivassa paikassa vastatakseen puheluusi?

Vierailija
48/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. aloittaja

Vierailija
49/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroskelua!?!?!   ö.Ö

Vierailija
50/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät tuota miehetkin.

Ei ole ainakaan nyt kiinnostunut tarpeeksi eli ehkä joku muukin kierroksessa. Olet vaihtopenkillä ja katsoo, kannattaako nostaa kentälle jossain vaiheessa. Vastaisi kyllä puheluun tai soittaisi takaisin muuten.

Mä oon ikävä kyllä sinkkuaikoina joskus pelaillut itsekin noin vaikka väärinhän se on.

Laita viesti kiinnostaako vaiko ei. Jos joku siitä ahdistuu niin ei siitä mitään tulisi kuitenkaan.

Älä ota itseesi! Olet varmasti hyvä tyyppi! Deittimarkkinat ovat melko raadollisia ja itsekin olen kokenut kaikenlaista...

Vierailija
51/51 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää että ihastuu nopeasti ja haluaa etäisyydellä suojella itseään. Olen itse tehnyt näin ja vain sinnikkäimmät päästän lähelle.

Ota näistä nyt selvää. Viivyttely on joko huono merkki - tai sitten hyvä. 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän