Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kanssa viesteilystä

Vierailija
17.08.2018 |

Eli tapasin naisen eräässä jutussa, oli todella mukavaa yhdessä ainakin minusta ja jos yhtään osaan lukea reaktioita niin myös naisen mielestä. Juteltiin joku 3-4 tuntia kaikesta, suurin osa ajasta kaksin eri paikoissa. Vähän jotain hieroskeluakin oli siinä. Lopuksi kun täytyi lähteä eri paikkakunnille, niin vaihdettiin yhteystietoja ja halattiin ja oli sellainen tunnelma että nähdään pian uusiksi.

Tämän jälkeen nainen on kyllä vastaillut viesteihin, ja vieläpä varsin positiivisesti (viitannut viesteissä mm. siihen että haluaisi nähdä). Mutta viestien tulossa kestää jatkuvasti useita päiviä. Mitä tämä tarkoittaa? Onko tämä joku todella huono tapa yrittää viestiä että "ei kiinnosta"?

Lisätietoja: ei olla teinejä eikä kakskymppisiä.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että pelaa, koska ei halua vaikuttaa liian innokkaalta ja pelästyttää sinua karkuun.

Vierailija
22/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuskin on kovin kiinnostunut, ainakaan muuten, kuin kaverina. itselleni on käynyt noin, että mies on ollut romanttisesti kiinnostunut mutta mua ei ole kiinnostanut muuten kuin kaverina. kun ei ole tullut hyvää tilaisuutta sanoa suoraan, että romanttisuus ei kiinnosta, niin on jääty vähän kiusalliseen paikkaan. ihan ystävällistä viestittelyä, mutta vastausvälit on mun puolelta pidentyneet, kun en ole niin innoissani miehestä kuin hän musta, enkä osaa ihan out of nowhere sanoa ettei kiinnosta kuin kaverina.

Mitä järkeä hymiöiden viljelyssä ja tapaamisesta ja muusta jatkosta puhumisessa sitten on viesteissä, jos oikeasti ei kiinnosta kuin kaverina? Jotenkin käsittämätöntä toimintaa. Pidin naisesta, ja siksi nyt olen vielä tässäkin kyselemässä, mutta olisin ihan ok sen kanssa että hänellä ei olisi samat fiilikset ja siksi olisi vastannut jotenkin hyvin lyhyesti. Tai siis kaikista parhaitenhan toimisi, jos pystyisi sanomaan kohteliaasti, että kiitos mutta ei kiitos.

t. aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin tehdä noin etten vaikuta liian innokkaalta, ja koska haluaisin olla varovainen ja olla syöksymättä suinpäin suhteeseen.

Vierailija
24/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla epäkiinnostusta tai sitten kaverit on neuvoneet, ettei saa vaikuttaa liian kiinnostuneelta ja miehen pitää saada saalistaa ja läpä läpä. Itsekin pilasin yhden lupaavan viritelmän noiden jälkimmäisten ohjeiden takia joskus vuosia sitten.

Laita viesti ja kysy suoraan, että kiinnostaako sitä.

Vierailija
25/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos puhutte kokoajan tapaamisesta, miksi ette tapaa? Eri paikkakunnat, ymmärrän mutta sillähän se selviää kiinnostaako kun tapaatte. Jos ei halua tavata, ei pysty järjestämään, ei ole kiinnostunut.

Vierailija
26/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla epäkiinnostusta tai sitten kaverit on neuvoneet, ettei saa vaikuttaa liian kiinnostuneelta ja miehen pitää saada saalistaa ja läpä läpä. Itsekin pilasin yhden lupaavan viritelmän noiden jälkimmäisten ohjeiden takia joskus vuosia sitten.

Oma tuntumani asioihin olisi, että jos naiselta kysyy tässä vaiheessa että kiinnostaako, niin nainen vastaa lähes varmasti "ei", paitsi siinä harvinaisessa tapauksessa, että nainen on suorastaan räjähtämäisillään ihastuksesta. Ja sen jälkeen kun nainen on vastannut ei, niin hommahan on siinä sitten.

Vierailija
27/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksaisi tuollaista. Ei kenenkään tarvitse olla heti vastaamassa, mutta saman päivän aikana kyllä ehtii vastaamaan. Jos yhtään arvostaa ja kunnioittaa toista. Siis jos et laita 20 viestiä joka päivä.

Minä lopettaisin viestittelyn ja katsoisin miten käy. Jos hän laittaa sinulle viestiä sen jälkeen ja kysyy minne katosit, niin vastaat, ettet halunnut häiritä, kun hän ei vaikuttanut oikein kiinnostuneelta.

Vierailija
28/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tuntumani asioihin olisi, että jos naiselta kysyy tässä vaiheessa että kiinnostaako, niin nainen vastaa lähes varmasti "ei", paitsi siinä harvinaisessa tapauksessa, että nainen on suorastaan räjähtämäisillään ihastuksesta. Ja sen jälkeen kun nainen on vastannut ei, niin hommahan on siinä sitten.

Ööh, siis jos naista ei kiinnosta niin mikä järki jatkaa viestittelyä? Paraneeko se tilanne jotenkin mystisesti ajan kanssa? Kyllä itse ainakin tiedän aika nopeasti, mitä vastata tuollaiseen kysymykseen, eikä se fiilis siitä ajan myötä mihinkään muutu.

Vierailija
29/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, siis jos naista ei kiinnosta niin mikä järki jatkaa viestittelyä? Paraneeko se tilanne jotenkin mystisesti ajan kanssa? Kyllä itse ainakin tiedän aika nopeasti, mitä vastata tuollaiseen kysymykseen, eikä se fiilis siitä ajan myötä mihinkään muutu.

Jos sinua kiinnostaa, mutta ei kuitenkaan vielä mitenkään räjähtävän paljon, niin vastaat varmuuden vuoksi ei, ettet vaikuttaisi epätoivoiselta tai mitä ikinä. Ja tämän jälkeen homma katkeaa. 

Vierailija
30/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkai vain ole laittanut hänelle kuvaa peeniksestäsi useimmat naiset eivät tykkää tuollaisista pervoista

En ole ikinä lähettänyt dick piciä kenellekään. En usko että löysässä kikkelissäni ( tai edes seisovassa) olisi mitään niin poikkeuksellista, että pelkkä kuva siitä saisi naisen kiinnostumaan.

t. aloittaja

Noniin! Ihan selvästi olisi tässä tapauksessa pitänyt. Nyt nainen on menettänyt jo kaiken kiinnostuksen.

Ehkä vielä nopeasti lähettämällä voi pelastaa tilanteen?

Vierailija
31/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minulla tuollainen kysymys noin aikaisin aiheuttaisi jo itsessään paniikkireaktion ja vastaisin ei. Jos tilanteen taas annettaisiin edetä rauhassa, niin orastava kiinnostus saattaisi hyvinkin edetä kunnon ihastumiseksi. Eli ymmärrän täysin mitä tuo aiempi kirjoittaja tarkoitti.

Vierailija
32/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää sua varalla. Ei halua täysin hylätä, mutta tapailee muitakin. Usko pois, kyllä aidosti kiinnostunut ihminen vastaa viimeistään saman päivän illalla, jos ylipäätään viestimiä käyttää. Poikkeuksia voi toki tulla jos on esim reissussa, mutta kun tuo on jatkuvaa, on se ihan selvä homma.

Vierailija
33/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos puhutte kokoajan tapaamisesta, miksi ette tapaa? Eri paikkakunnat, ymmärrän mutta sillähän se selviää kiinnostaako kun tapaatte. Jos ei halua tavata, ei pysty järjestämään, ei ole kiinnostunut.

Mä ainakin haluan tavata uuden ihastuksen just senkin takia että tiedän sitten itsekkin varmemmin onko tässä mitään. Mitäs ap tähän?

Vierailija
34/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haluan tavata uuden ihastuksen just senkin takia että tiedän sitten itsekkin varmemmin onko tässä mitään. Mitäs ap tähän?

Vaikea avata asiaa tähän liittyen, kertomatta kuitenkaan tarkemmin, kun haluan säilyttää anonymiteetin. Mutta siis jos viesteily olisi edennyt kuten sen mielestäni olisi pitänyt edetä, niin olisin jo tapaamisen järjestänyt.

t. aloittaja

Vierailija
35/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua kiinnostaa, mutta ei kuitenkaan vielä mitenkään räjähtävän paljon, niin vastaat varmuuden vuoksi ei, ettet vaikuttaisi epätoivoiselta tai mitä ikinä. Ja tämän jälkeen homma katkeaa. 

Enpäs. Tuollaisessa tilanteessa vastaisin, että orastava kiinnostus on mutta tarvitsen lisää aikaa tunteen vahvistumiselle. Kirjoitan yleensä pitempiä kuin yhden sanan vastauksia.

Vierailija
36/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä nyt vielä jotain etenee, niin onko tällaisessa tapauksessa muuten parempi kysyä tapaamista puhelimessa jutellen, vai viestillä kysyen? Kummalla homma tulee paremmin selväksi ettei jää mitään vaiheiluja enää sitten siihen? 

Itse mieluiten soittaisin, mutta ei näistä enää tiedä kun moni elää jotenkin pelkästään viestitellen eikä ikinä enää puheluita puhuen.

t. aloittaja

Vierailija
37/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea avata asiaa tähän liittyen, kertomatta kuitenkaan tarkemmin, kun haluan säilyttää anonymiteetin. Mutta siis jos viesteily olisi edennyt kuten sen mielestäni olisi pitänyt edetä, niin olisin jo tapaamisen järjestänyt.

t. aloittaja

Ei tämä oikein etene kun ette voi tavata ja vastaa viesteihin muutaman päivän viiveellä. Olen nainen ja jos olen kiinnostutunut vastaan pian, viestittelen itsekin oma-alotteisesti ja tahdon tavata pian. Ei se sen vaikeempaa ole.

Vierailija
38/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tästä nyt vielä jotain etenee, niin onko tällaisessa tapauksessa muuten parempi kysyä tapaamista puhelimessa jutellen, vai viestillä kysyen? Kummalla homma tulee paremmin selväksi ettei jää mitään vaiheiluja enää sitten siihen? 

Itse mieluiten soittaisin, mutta ei näistä enää tiedä kun moni elää jotenkin pelkästään viestitellen eikä ikinä enää puheluita puhuen.

t. aloittaja

Ehdottomasti soittamalla. Ainakin nyt kun viestit niin nihkeitä.

Vierailija
39/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että etenet hitaasti. Orastava kiinnostus voi muuttua siten ihastumiseksi ja rakastumiseksi. Liian innokas mies saattaa olla ahdistava.

Vierailija
40/51 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan, että etenet hitaasti. Orastava kiinnostus voi muuttua siten ihastumiseksi ja rakastumiseksi. Liian innokas mies saattaa olla ahdistava.

Mitä tämä hidas eteneminen tarkoittaa käytännössä?

t. aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan