Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Dubaissa juoda alkoholia?

Vierailija
17.08.2018 |

Joo elikkä Dubaihin lähdettäisiin miehen kanssa, mutta mietittiin sitä, että voiko siellä juoda alkoholia? Kun sehän on arabimaa. En minä koko lomaa halua pelkkää vettä juoda. Onko täällä Dubain matkaajia? :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentältä voi ostaa ja monista hotelleista voi myös ostaa alkoholia.

Vierailija
2/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ulkomaan matkan pääasiallinen tarkoitus on ryypätä, niin sama jäätä suomeen tai käytä virossa ostamassa lasti juotavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholia saa juoda, mutta alkoholia ei saa olla veressä. Muuten joutuu putkaan. 

Ei kai? Kuka sitä valvoo, jos hotellin altaalla vähän juo?

Ap

Vierailija
4/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos ulkomaan matkan pääasiallinen tarkoitus on ryypätä, niin sama jäätä suomeen tai käytä virossa ostamassa lasti juotavaa.

Jos vauvafoorumin pääasiallinen tarkoitus sulle on vittuilla, ja vielä huonosti, niin lisäksi voisit hommata vaikka kymmenen lasta; niille on hyvä vittuilla päin naamaa, kun ovat melkein aina läsnä, eivätkä osaa puolustautua.

Vierailija
5/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaat kaksi vuotta sitten oltiin Dubaissa ja kyllä hotelleilla myydään ihan vapaasti alkoholia.

Yhtenä iltana juotiin hotellin baarissa, minä siiderin ja mies oluen. Olut maksoin muistaakseni 15E ja se siideri liki 20E.

Vierailija
6/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä menemättä.

Vierailija
7/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa voi juoda, kentältä ostaa ja viedä huoneeseen.

Yhden asian kun muistat, älä liiku kaupungilla tai missään päihtyneenä.

Ravintolassa saa viiniä ja olutta ruoan kanssa. Kohtuudella sielläkin.

Siellä voi juoda missä tarjotaan, mutta kadulla, puistoissa jne. ei missään nimessä.

Maassa maantavalla, niin hyvin menee.

Vierailija
8/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkustaisi.

Vierailija
9/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on alkoholisti, niin ei pärjää viikkoa ilman alkoholia. Muille se ei ole ongelma.

Vierailija
10/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on alkoholisti, niin ei pärjää viikkoa ilman alkoholia. Muille se ei ole ongelma.

Kyllä täällä pitääkin aina kärjistää. Alkoholi on nautinto ja se, että haluaa lomalla nautiskella muutaman ei tee alkoholistiksi. Itse olen olutharrastaja ja kyllä lomasta jäisi jotain puuttumaan jos ei paikallisia tuotoksia pääsisi kokeilemaan. Vierailemme myös useimmiten jossain panimolla, eikä mieleenkään ole tullut että olisimme alkoholisteja vaikka lomaamme tällainen useimmiten sisältyy.

Vierailija
11/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä pitääkin aina kärjistää. Alkoholi on nautinto ja se, että haluaa lomalla nautiskella muutaman ei tee alkoholistiksi. Itse olen olutharrastaja ja kyllä lomasta jäisi jotain puuttumaan jos ei paikallisia tuotoksia pääsisi kokeilemaan. Vierailemme myös useimmiten jossain panimolla, eikä mieleenkään ole tullut että olisimme alkoholisteja vaikka lomaamme tällainen useimmiten sisältyy.

Onko Dubai sitten teille oikea lomapaikka vai miten kehittynyt olutkulttuuri siellä onkaan?

Vierailija
12/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut muutamia kertoja Dubaissa, ka ainoa kerta kun olen törmännyt alkoholin myyntiin, on ollut turisteille suunnatulla aavikkoretkellä. Olen kuullut, että sitä on tarjoilla joissakin hotelleissa mutta ei tosiaankaan kaikissa. Yhdessäkään ravintolassa ei ole ollut myynnissä.

Vierailija
13/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä piiloalkkiksia. Kyllä pitää dubaihin mennä juomaan alkoholia! Siellä niin kukoistava viini- ja olutkulttuuri.

Vierailija
14/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareissa voi juoda, kentältä ostaa ja viedä huoneeseen.

Yhden asian kun muistat, älä liiku kaupungilla tai missään päihtyneenä.

Ravintolassa saa viiniä ja olutta ruoan kanssa. Kohtuudella sielläkin.

Siellä voi juoda missä tarjotaan, mutta kadulla, puistoissa jne. ei missään nimessä.

Maassa maantavalla, niin hyvin menee.

Oltiin siellä viime talvena:

- mukanaan sai tuoda muistaakseni 3pll viiniä max (laukkujen noudon jälkeen siellä oli myös joku alkokauppa mutta en tiedä rajoitteista)

- humalassa ei todella kannata mennä julkisiin paikkoihin

- altaalla sai ostaa ja myös HOTELLin ravintolassa, mutta vain ja ainoastaan kyseisessä hotellissa majoittuvat, ja ravintolassa vain ruoan kanssa.

- kaupoissa ja tavallisissa ravintoloissa ei ollut mitään alkoa tarjolla.

Vierailija
15/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ihan pubejakin siellä täällä, eikä vaan hotellien yhteydessä. Mun ystävä asuu siellä, kun miehensä on työkomennuksella, niin ollaan käyty nyt kolmesti heillä kylässä. Dubai on paljon enemmänkin kuin hienosto hotelleja ja muslimeita.

Vierailija
16/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä ihan pubejakin siellä täällä, eikä vaan hotellien yhteydessä. Mun ystävä asuu siellä, kun miehensä on työkomennuksella, niin ollaan käyty nyt kolmesti heillä kylässä. Dubai on paljon enemmänkin kuin hienosto hotelleja ja muslimeita.

Ne pubit taitaa olla kyllä vähän ’työsuhde-etuja’

Vierailija
17/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en itse Dubaihin matkustaisikaan ihan jo eettisistä syistä :D Kommenttini koski yleisesti niitä jotka moralisoivat heti jos joku haluaa lomalla juoda alkoholia

Onko Dubai sitten teille oikea lomapaikka vai miten kehittynyt olutkulttuuri siellä onkaan?

Vierailija
18/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho nyt epäonnistui edellisen viestin lainaaminen totaalisesti

No en itse Dubaihin matkustaisikaan ihan jo eettisistä syistä :D Kommenttini koski yleisesti niitä jotka moralisoivat heti jos joku haluaa lomalla juoda alkoholia

Vierailija
19/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esim. Marina kauppakeskuksen lähellä olevalla rannalla olevassa ravintolassa söimme ja joimme olutta.

Vierailija
20/24 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ottaa omat eväät helsingistä kentältä niin ei ole saatavuuden kanssa ongelmaa.

Kannattaako, se on sitten eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi