Mitä ajattelette, kun teitä tuijotetaan tai vilkuillaan?
Siinäpä se.
Olen siis kolmekymppinen nainen. Olin optikolla odottamassa vuoroa kassalle. Tarkoitus oli ostaa piilolinssejä. Koko sen jonotuksen ajan odottaessani vähän kauempana omaa vuoroa, joku laseja katselemassa ollut mies katseli vähän väliä hyllyjen lomasta. Vilkuili, katseli laseja ja taas vilkuili minuun päin.
Yritin siinä sitten kuikuilla peilistä itseä, onko naamassa jotain. Mulla oli kyllä tosi tummat silmänaluset, ei meikkiä ja olin nukkunut vähän huonosti. No olen hoikka, mulla kiharat hiukset, päällä hame ja kevyt toppis, bootsit ja käsilaukku, kun olin töihin menossa. Ihan basic asu. Katoin vielä jäikö mun hampaisiin jotain, no ei ollut. Katsoin onko kiharat räjähtäneet, no ehkä vähän koska pakkanen. Vähän sit hämmentyneenä olin siinä hänen katseen alla ja lopulta tuli mun vuoro kassalla. Ostin linssit ja läksin töihin. Jäin sit pohtimaan että:
Miksi vilkuilette? Kiinnittääkö joku siis niin paljon huomiota? Tän vuoksi en pyri ihmisiä katsomaan pitkään, kun se on niin kiusallista toiselle.
Kommentit (67)
Eipä vois vähempää kiinnostaa mitä ajattelevat minusta tuijotusten kera.
Miten sinä näit, että se mies vilkuili, jos et itse vilkuillut hänen suuntaan? Niinpä.
Omia asioitani, aivan sama mihin muut katselevat.
Itse en koskaan katso ihmisiä! Liikkuessani vain katson eteenpäin.
En siis edes huomaisi, jos joku minua tuijottaisivat tai vilkuilisi.
En tuijottele muita, joten en tiedä mitä he tekevät. Eikä voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä näit, että se mies vilkuili, jos et itse vilkuillut hänen suuntaan? Niinpä.
No eka peilin kautta. Sit sivusilmällä. Sen vaan tunsi sen katselun. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eka peilin kautta. Sit sivusilmällä. Sen vaan tunsi sen katselun. Ap.
Eli VILKUILIT häntä! Mikä sika oletkaan!
Hei, sori, mä kattelin sitä kuumaa blondia sun takana. Huoli pois, en vilkaissutkaan sinuun!
t. se mies optikkoliikkeestä
Miten heikko itsetunto pitää olla, jos oikein miettimällä miettii ventovieraiden ihmisten tekemisiä ja ajatuksia?
Vierailija kirjoitti:
Hei, sori, mä kattelin sitä kuumaa blondia sun takana. Huoli pois, en vilkaissutkaan sinuun!
Lol. Minä jonotin mummojen ja oletettavasti vangin ja sen vartijan kera. Mut jos sit optikko ite oli blondi. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol. Minä jonotin mummojen ja oletettavasti vangin ja sen vartijan kera. Mut jos sit optikko ite oli blondi. Ap.
Just sitä kuumaa blondimummoa tarkoitin!
En huomaa vilkuiluja, vain suoran katseen. En ajattele mitään erikoisempaa. Pidän itseäni melko hyvännäköisenä, joten en ihmettele jos katseet kohdistuvat jossain muutoin tylsässä ympäristössä.
Miksi naisista on tullut nykyisin tällaisia Narkissoksia, jotka kuvittelevat, että ihmisillä ei ole parempaa tekemistä kuin heidän tuijottamisensa? Ihmisen nyt on pakko kohdistaa katseensa jonnekin ja jos sinä satut olemaan katseen suunnassa, se ei tarkoita, että sinua tuijotetaan.
Mua tuijotetaan myös usein.
Nyt esimerkiksi viimeksi olen saanut joka bussityömatkalla katseita yhdeltä ja samalta mieheltä joka käyttää päivittäin samaa vuoroa. Ei tuollaista oikein voi olla huomaamattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt esimerkiksi viimeksi olen saanut joka bussityömatkalla katseita yhdeltä ja samalta mieheltä joka käyttää päivittäin samaa vuoroa. Ei tuollaista oikein voi olla huomaamattakaan.
Kuvittelet vaan. Oikeasti se katselee maisemia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti ne maisemat on aina siellä missä minäkin. Ja kummatkin todella vaihdellaan paikkoja joka kerta ja silti se löytää aina minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti ne maisemat on aina siellä missä minäkin. Ja kummatkin todella vaihdellaan paikkoja joka kerta ja silti se löytää aina minut.
Sellaista se on, kun elää kuvitelmassa, että on itse maailman napa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kiihottava perse, että pakkohan sitä on katsella. Tätäkö hait?
En ole vainoharhainen, joten en kuvittele ihmisten vilkuilevan tai tuijottavan minua. Heillä on 500% varmuudella parempaakin tekemistä.