Rinnat paljaana uimarannalla uinut
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005793584.html
Niin että stringeissä perse paljaana ja julkisesti imettäminen on sallittua, mutta uimarannoilla ei suoda naisille vapautta olla yhtä rennosti kuin miehet?! Miten niin vapaassa maassa kuin Suomessa rinnat on seksuaalisoitu? Islam ja kristinusko eivät olekaan niin kaukana toisistaan..
Etelässä naiset saavat kulkea rauhassa yläosattomissa rannoilla, mikä tekee siitä niin ehdottoman siveetöntä täällä? Suomi on selkeästi jäljessä kaikesta ajatustavoista alkaen.
Kommentit (703)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on Suomi mennyt ahdasmieliseksi, ne asiat, jotka nuoruudessani 70-,80-luvulla, olivat luonnollisia, uimarannalla lapset saivat olla nakuina, imettäminen oli vauvan ruokintaa, naisen tissit oli hänen omansa ja oli hänen asiansa riisuiko uimarannalla yläosan bikineistä, saadakseen rajattoman rusketuksen, ovat nyt perverssejä.
Ennen se, joka näki kaikessa seksuaalisuutta, oli itse se perverssi ja halveksittava kuvotus.
Kaksinaismoralismi loistaa samaan aikaan kauhistellaan ja nauretaan toisen kulttuurin tapaa ja itse ollaan vaatimassa samaa.
Mummo, vm 1960Kulkeeko mummo itse tissit esillä rannoilla?
En käy yleisillä uimarannoilla, omalla mökillä ja ystävien mökeillä uin kyllä tissit paljaana.
Ei muuta kuin mummokin vain yleiselle rannalle antamaan nuoremmille mallia. Mitä sinä häpeilet, kun yksityisillä rannoilla piilottelet? Nehän ovat vain rinnat.
Tietysti sitä voisi mennä lätkimään poliiseja poskille riippurinnoilla, mutta mummolle ei tissien näyttäminen ole se alastiuimisen tarkoitus.
Eihän tämä tyttönenkään mitään esitellyt. Uimassa hänkin oli.
Iltalehti oli vähän eri mieltä.
"Uimavalvojat pyysivät laittamaan paidan päälle, sillä rannalla oli todella paljon lapsiperheitä, kun hän oli kulkenut siellä pystyasennossa ilman yläosia. Häntä oli muutaman kerran pyydetty laittamaan paita päälle. Kun hän ei ollut laittanut paitaa päälle, niin häntä oli pyydetty poistumaan rannalta."
Onhan se vaikeaa ottaa muut huomioon joillekin. Eletään vahvasti minäminä-aikakautta.
Hurraa naiset. Ennen piti raottaa paitaa tai bikinin liivejä nähdäkseen tissit. Kiva, kun ajattelette meitä tissimiehiä tekemällä tissien tirkistelyn helpommaksi. Saa katsoa estoitta kauniita rintoja ja monenlaisia rintoja julkisella paikalla. Julkisella paikalla saa myös kuvata. Ei tarvitse salaa edes kuvata, kun paljaat rinnat tulevat vastaan.
M40
Suomessa ollaan vielä näin vanhoillisia takapajuisia. Espanjassakin, joka sentään on katolinen maa, rannalla kuin rannalla uidaan yläosattomissa. On mahdotonta edes kääntää päätä niin, etteikö myös naisen rintojen nähdä nännejä saisi silmiensä alle miesten nännien lisäksi.
Miesten rinnat on aivan yhtä seksuaaliset kuin naisten.
Ettekö ajattele yhtään näitä sotalapsia?
Olen mies ja aion kulkea munasillani julkisesti jatkossa. Katsotaan kuka nainen riisuu itsekin kaikki pois. Haluatte kuin me, joten vaatteet pois vaan.
Naisten tissit on rasvaa ja maitorauhasia. Miesten rinta on lihasta. Kyllä siinä rintalihakset kasvaa kun salilla penkkipunnerrusta tekee 👍
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi julkisesti imettäminen on OK mutta rannalla ei saa olla rinnat paljaana? Miksei nainen saa olla rinnat paljaana jos kerta itse haluaa??
Miksei mies saa olla muna kourassa nuorten naisten edessä?
Koska muna on genitaali, rinta ei
Miksi genitaali on sitten niin erityinen? Kaikilla on genitaalit, joillakin jopa kahdet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi julkisesti imettäminen on OK mutta rannalla ei saa olla rinnat paljaana? Miksei nainen saa olla rinnat paljaana jos kerta itse haluaa??
Miksei mies saa olla muna kourassa nuorten naisten edessä?
Koska muna on genitaali, rinta ei
Miksi genitaali on sitten niin erityinen? Kaikilla on genitaalit, joillakin jopa kahdet.
Nekin ovat luonnolliset joten saa nekin sitten vapaasti näkyä. Kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän rintojen pitääkin olla "seksualisoitu". Nehän ovat yksi tärkeimmistä asioista seksissä. Vai eikö lapsettomien rinnoilla ole mitään käyttötarkoitusta? Rinnat eivät todellakaan ole pelkkää imettämistä varten.
Lapsettomien rinnoilla on vähemmän tarkoitusta kuin minun pippelillä. Mä sentään pissaan ja runkkaan sillä.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ajattele yhtään näitä sotalapsia?
Nehän on kaikki lähi-idän ruotsalaisia eli homppeleita. Tuskin homoja kiinnostaa jotkut rinnat.
Saanko tulla tekemään helikopterin rannalla edessänne? Luonnollinen tuo peniskin on. Ei siitä tarvitse mieltään pahoittaa jos se sattuu vilahtamaan tai esillä olemaan.
Naiset vapauttaa rintansa. Miehet voisivat yhtälailla vapauttaa peniksensä. Vai mitä?
Tuosta syystä käyn nudistirannoilla.
N35
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005793584.html
Niin että stringeissä perse paljaana ja julkisesti imettäminen on sallittua, mutta uimarannoilla ei suoda naisille vapautta olla yhtä rennosti kuin miehet?! Miten niin vapaassa maassa kuin Suomessa rinnat on seksuaalisoitu? Islam ja kristinusko eivät olekaan niin kaukana toisistaan..
Etelässä naiset saavat kulkea rauhassa yläosattomissa rannoilla, mikä tekee siitä niin ehdottoman siveetöntä täällä? Suomi on selkeästi jäljessä kaikesta ajatustavoista alkaen.
Koska rinnat on seksuaalliset elimet.
Jos ei osaa pukea päälle niin ei kannata ulos mennä.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on seksuaali elimet. Ihan samalla lailla kuin p*r*e.
Julkisesti imettäminenkään ei pitäisi olla OK, mutta sen vielä ymmärtää kun siinä syötetään lasta.
Muista että julkisessa tilassa saa kuvata ja nauhoittaa rajattomasti. Eli sinua saa kuvata yläosattomissa ja laittaa sen vaikka nettiin ja lähettää linkin koko suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Naisten tissit on rasvaa ja maitorauhasia. Miesten rinta on lihasta. Kyllä siinä rintalihakset kasvaa kun salilla penkkipunnerrusta tekee 👍
M31
Älä yleistä. Minulla ne on rasvaa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Tämä on selvästi uimavalvojalle ollut joku isompi periaate kyseessä, soittaa nyt poliisit paikalle vaikka tilanne oli normaali ja hallinnassa. Tilannetaju ihan hukassa!
Samaan aikaan toisaalla samassa kaupungissa on oikeita rikollisia esim. 3 raiskaajaa haussa... Hävettäisi jos olisin tuo uimavalvoja.
Ne on ihan samaa rintakudosta kuin miehilläkin, jos et kestä rintoja et kestä elämääkään. Kadulla tai kaupungissa ymmärtäisin, sinne ei kuulu rintarauhaset. Uimarannalla ollaan yläosattomissakin.
Tekopyhää naisten valittaa tuollaisesta. Samaan aikaan naiset vaativat omia uintivuoroja uimahalliin kun ei kehdata olla miesten kanssa ja vaaditaan omia kuntosaleja kun ei kehdata olla miesten seurassa.
Nyt sitten halutaan olla yläosattomissa, joita ei kuitenkaan haluta että miehet katselevat.....
Vierailija kirjoitti:
M31
Nais- ja miesbodareilla ne tissit on lihasta (no monilla naisilla toki silikoniakin), mutta vain naiset käyttävtä yläosaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta huvittavaa myös kaksinaismoralismi sen suhteen että wääh wääh naisten pitää saada kulkea rinnat paljaana ja seuraavassa lauseessa lapsilla oltava koko uimapuku koska pedofiilit. ;p
Selitä mulle tää kaksinaismoralismi. Aikuiset jotka tekevät itse valintansa vs. lapset, vapaus valita vs. alaikäisen turvaaminen.
Koska jos rinnat on seksuaalielimet niin ne ei saa olla esillä. Jos ne ei ole niin silloinhan ne ei eroa vaikka kädestä millään tavalla?
Eli päätä nyt?
Mua kiinnostaa enemmän se mitä siellä naisen jalkovälissä on. Tissit ovat sivuseikka.
M30