Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat paljaana uimarannalla uinut

Vierailija
17.08.2018 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005793584.html

Niin että stringeissä perse paljaana ja julkisesti imettäminen on sallittua, mutta uimarannoilla ei suoda naisille vapautta olla yhtä rennosti kuin miehet?! Miten niin vapaassa maassa kuin Suomessa rinnat on seksuaalisoitu? Islam ja kristinusko eivät olekaan niin kaukana toisistaan..

Etelässä naiset saavat kulkea rauhassa yläosattomissa rannoilla, mikä tekee siitä niin ehdottoman siveetöntä täällä? Suomi on selkeästi jäljessä kaikesta ajatustavoista alkaen.

Kommentit (703)

Vierailija
481/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ollaan vielä näin vanhoillisia takapajuisia. Espanjassakin, joka sentään on katolinen maa, rannalla kuin rannalla uidaan yläosattomissa. On mahdotonta edes kääntää päätä niin, etteikö myös naisen rintojen nähdä nännejä saisi silmiensä alle miesten nännien lisäksi.

Miesten rinnat on aivan yhtä seksuaaliset kuin naisten.

Ei todellakaan ole, vaikka miten naiset haluavat itselleen näin uskotella. Kiihotutteko ja masturboitteko katsellessanne miesten "rintoja"? Hyvin pieni murto-osa voi näin tehdä, mutta kyllä se nyt vaan on niin, että hyvät naisten rinnat kiihottavat sukupuolesta riippumatta. Myös naiset itse ovat seksualisoineet rintansa, joten turha syyttää tästä(kin) miehiä. Tää palsta on kyllä ihan uskomaton.

N31

Itse olet seksuaalisesti alikehittynyt tai lesbo jos paljas miehen yläruumis ei sinua kiihota vaan naisten rinnat.

Minua kiihottaa molemmat.

Bi-N32

Vierailija
482/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe aiheuttaa kiistämättä eniten suuria tunteita naisten keskuudessa ja olen jo vakuuttunut että naiset olisivat valmiita lähtemään vaikka rintamalle sen puolesta että rintoja pitää saada esitellä. 

Tasa-arvoisen pukeutumiskysymyksen vuoksi, kyllä.  Bikiniyläosa on suomalaisen naisen burka. Kysymys on siitä, että mies ja yhteiskunta peittää naisen, vaikka nainen ei itse sitä halua.

En ymmärrä. Eikös se olekaan voimaannuttava ja f-mistinen vaate

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tämmöinen "hanna" otti itseensä kun 2 vee huusi "TISSIT" xD

Vierailija
484/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa nyt voin vapauttaa 60 vuotta kahlittanuna olevat rintani.

Ei haittaa vaikka roikkuvat navassa. Kaikki saavat ihailla kun hiki valuu rintojen alta.

Kenelläkään en ole nähnyt samanlaisia raskausarpia.

Vierailija
485/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehen erektiokin on normaali ja mies ei sille edes voi mitään, joten mites heidän paikasta/tilanteesta riippumattomat oikeudet seisokkiin? Tai kun pallit hikoaa, pitäisi olla oikeus vapauttaa pallit.

Vierailija
486/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe aiheuttaa kiistämättä eniten suuria tunteita naisten keskuudessa ja olen jo vakuuttunut että naiset olisivat valmiita lähtemään vaikka rintamalle sen puolesta että rintoja pitää saada esitellä. 

Tasa-arvoisen pukeutumiskysymyksen vuoksi, kyllä.  Bikiniyläosa on suomalaisen naisen burka. Kysymys on siitä, että mies ja yhteiskunta peittää naisen, vaikka nainen ei itse sitä halua.

Jos jättäisit tuon mies-ulinan pois, niin sinut voisi ehkä ottaa vakavasti. Mutta kun tarkoituskesi on vain ruikuttaa miesten pahuutta, vaikka miehet eivät tässä ole yhtään sen pahempia kuin naiset, niin naisasianaisen kimityksesi menee kuuroille korville.

Vierailija
487/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa vaikka roikkuvat navassa. Kaikki saavat ihailla kun hiki valuu rintojen alta.

Toivottavasti ei ole kovin kova kolaus itsetunnollesi kun huomaat, että ketään ei kiinnosta. Kukaan ei edes näe sinua ja tissejäsi. Olet pelkkää ilmaa kaikkine raskausarpinesi.

Vierailija
488/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ole kovin kova kolaus itsetunnollesi kun huomaat, että ketään ei kiinnosta. Kukaan ei edes näe sinua ja tissejäsi. Olet pelkkää ilmaa kaikkine raskausarpinesi.

Homo-jonne keulii netissä mummolle. 😂

Vierailija
489/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on selvästi uimavalvojalle ollut joku isompi periaate kyseessä, soittaa nyt poliisit paikalle vaikka tilanne oli normaali ja hallinnassa. Tilannetaju ihan hukassa!

Samaan aikaan toisaalla samassa kaupungissa on oikeita rikollisia esim. 3 raiskaajaa haussa... Hävettäisi jos olisin tuo uimavalvoja.

Ne on ihan samaa rintakudosta kuin miehilläkin, jos et kestä rintoja et kestä elämääkään. Kadulla tai kaupungissa ymmärtäisin, sinne ei kuulu rintarauhaset. Uimarannalla ollaan yläosattomissakin.

Tekopyhää naisten valittaa tuollaisesta. Samaan aikaan naiset vaativat omia uintivuoroja uimahalliin kun ei kehdata olla miesten kanssa ja vaaditaan omia kuntosaleja kun ei kehdata olla miesten seurassa.

Nyt sitten halutaan olla yläosattomissa, joita ei kuitenkaan haluta että miehet katselevat.....

Tai ylipäätänsä, että kukaan katsoisi. Pitää varmaan bi-naisten, lesbojen ja miesten kaivaa silmät ulos päästään, kun hanna ei halua kenenkään rintojaan katsovan.

Niinpä!

Vierailija
490/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehen erektiokin on normaali ja mies ei sille edes voi mitään, joten mites heidän paikasta/tilanteesta riippumattomat oikeudet seisokkiin? Tai kun pallit hikoaa, pitäisi olla oikeus vapauttaa pallit.

Näin on, ja koska pitkittynyt erektio on epämukava, pitää miehille sallia myös itsensä helpottaminen julkisesti.

Vierailija
491/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, ja koska pitkittynyt erektio on epämukava, pitää miehille sallia myös itsensä helpottaminen julkisesti.

Se voi kuulemma olla myös todella kivuliastakin, jos erektio pitkittyy.

Vierailija
492/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jättäisit tuon mies-ulinan pois, niin sinut voisi ehkä ottaa vakavasti. Mutta kun tarkoituskesi on vain ruikuttaa miesten pahuutta, vaikka miehet eivät tässä ole yhtään sen pahempia kuin naiset, niin naisasianaisen kimityksesi menee kuuroille korville.

Samaa mieltä. Mitä tekemistä miehillä on naisten rintojen kanssa?

Vierailija
493/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten alkaa valitus, kun tissit lakkaa kiinnostamasta :D

Vierailija
494/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tissit kiinnosta, pillu kiinnostaa enemmän.

Vierailija
495/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit esiin vain, minä otan kameran. Ei se ketään haittaa kuvaaminen julkisella paikalla.

Vierailija
496/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ollaan vielä näin vanhoillisia takapajuisia. Espanjassakin, joka sentään on katolinen maa, rannalla kuin rannalla uidaan yläosattomissa. On mahdotonta edes kääntää päätä niin, etteikö myös naisen rintojen nähdä nännejä saisi silmiensä alle miesten nännien lisäksi.

Miesten rinnat on aivan yhtä seksuaaliset kuin naisten.

Ei todellakaan ole, vaikka miten naiset haluavat itselleen näin uskotella. Kiihotutteko ja masturboitteko katsellessanne miesten "rintoja"? Hyvin pieni murto-osa voi näin tehdä, mutta kyllä se nyt vaan on niin, että hyvät naisten rinnat kiihottavat sukupuolesta riippumatta. Myös naiset itse ovat seksualisoineet rintansa, joten turha syyttää tästä(kin) miehiä. Tää palsta on kyllä ihan uskomaton.

N31

Ikävä kyllä tämän palstan mielipiteet on aika pelottavan todenmukaisia ihan Suomen mittakaavassa.

Ikävä kyllä tämänkin yhteiskunta saa miesten viaksi.

Vierailija
497/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat hulluja.

Vierailija
498/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ”hannat” pyytävät peittämään rintani uimarannalla? Eikö minulla ole yhtäläinen oikeus vapauttaa rintani?

Vierailija
499/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän naiset paheksuvat toisten julkisella paikalla imettämistä kuin ainutkaan mies.

Ja samaan aikaan vaativat saada kulkea rinnat paljaina julkisesti, niin kuin miehet tekevät tai ainakin monta sivua näin väittävät.

Vaatikaa sitten vasta, kun itse hyväksytte julkisen imetyksen ja ymmärrätte sen olevan luonnollinen rintojen tehtävä.

Vierailija
500/703 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ”hannat” pyytävät peittämään rintani uimarannalla? Eikö minulla ole yhtäläinen oikeus vapauttaa rintani?

Ilmeisesti ei koska olet mummo 🤔

Eivätkä kestä että edustat heidän tulevaisuuttaan eli vanhenemista.

Mummoilla on myös oikeus vapauttaa rintansa. Go, mummo!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan