Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat paljaana uimarannalla uinut

Vierailija
17.08.2018 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005793584.html

Niin että stringeissä perse paljaana ja julkisesti imettäminen on sallittua, mutta uimarannoilla ei suoda naisille vapautta olla yhtä rennosti kuin miehet?! Miten niin vapaassa maassa kuin Suomessa rinnat on seksuaalisoitu? Islam ja kristinusko eivät olekaan niin kaukana toisistaan..

Etelässä naiset saavat kulkea rauhassa yläosattomissa rannoilla, mikä tekee siitä niin ehdottoman siveetöntä täällä? Suomi on selkeästi jäljessä kaikesta ajatustavoista alkaen.

Kommentit (703)

Vierailija
301/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa sortoa!! Ei saa olla tissit paljaana julkisilla paikoilla!!

Onneksi miehet saavat patriarkaatin suojeluksessa heilua munat paljaana mestoilla.

Vierailija
302/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ranta on niiden nuorten työpaikka. Onhan sairaalakin julkinen ympristö ja monen työpaikka eikä sielläkään kukaan yläosattomissa kuljeskele.

Mitä te ajattelisitte, jos tulisin työpaikallenne stringeissä ja yläosattomissa keekoilemaan?

Luulen lentäväni niskaperseotteella ulos ennen kuin saisin kierrokseni tehdyksi.

Uimarannalle ei kyllä kannattaisi mennä töihin, jos ei kestä sitä, että ihmiset saattavat kuljeskella siellä yläosattomissa. 😁

Eli voin tulla työpaikallesi yläosattomissa tekemään tasa-arvomarssin eikä se sinua haittaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä jotkut tekevät huomiota saadakseen.

Vierailija
304/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miehet saavat patriarkaatin suojeluksessa heilua munat paljaana mestoilla.

Heiiluisivatkin. Ei mua haittaisi 🤗

Vierailija
305/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki edes pitäisi luonnollistaa? Eikö romanttisen erotiikan perusta ole siinä, että on jotain salamyhkäistä ja vähän vierasta, joka ei ole täysin arkipäiväistä?

Pitäisikö sukuelimeenkin suhtautua mekaanisesti, aivan kuin se olisi kone, josta täytyy painella oikeita nappeja, jotta nautinto syntyy.

Eikö nautintoon vaikuta kokonaisuus mitenkään?

Vierailija
306/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helikopterina luokses lennän näin.. 😉

Vierailija
307/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ollut kummoista esiteltävää tuollakaan.

Vierailija
308/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen paljaat tissit, menen kysymään saanko purra nännistä.

Vierailija
309/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helikopterina luokses lennän näin.. 😉

Ihanaa 😍

Vierailija
310/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Flap flap flap*

Vierailija
311/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ranta on niiden nuorten työpaikka. Onhan sairaalakin julkinen ympristö ja monen työpaikka eikä sielläkään kukaan yläosattomissa kuljeskele.

Mitä te ajattelisitte, jos tulisin työpaikallenne stringeissä ja yläosattomissa keekoilemaan?

Luulen lentäväni niskaperseotteella ulos ennen kuin saisin kierrokseni tehdyksi.

Jos tulisit minun työpaikalleni stringeissä ja yläosattomissa keekoilemaan, niin kyllä sut asiallisesti ulos ohjattaisiin, sukupuoleen katsomatta. Miksi sama ei voisi päteä myös rannalla, siis että samat säännöt sukupuoleen katsomatta. (Kysymys on retorinen. Tiedän jo vastauksen. No kun naisella on rintarauhaset ja kun ne naisen rinnat ovat liian seksuaaliset ja kun miesten rintakehässä ei ole mitään esteettistä taikka eroottista ja koska naisten nännit saattaa nöpöttää mutta se ei haittaa että sama pätee miesten nänneihin, ja koska yläosaton mies on normaali mutta nainen huomioh*ora jne.)

Vierailija
312/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että niin kauan kuin naiselle rinnat ovat sama asia kuin esim. olkapäät, että on okei koskea niihin vaikka olisi vähän vieraampikin, silloin voi sanoa, ettei nainen itse ole niitä seksualisoinut ja kulkekoot rinnat paljaana. Mutta useimmiten ei kai näin ole. 

Itse en erityisemmin nauti paljaiden rintojen katselusta, koen oloni kiusaantuneeksi. Samoin jos miehet kulkisivat ilman housuja. Ei, eihän siihen ole pakko katsoa, mutta silti se on vaivaannuttavaa. 

Olen kai sitten tiukkapipo.

Vierailija
313/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimarannalle ei kyllä kannattaisi mennä töihin, jos ei kestä sitä, että ihmiset saattavat kuljeskella siellä yläosattomissa. 😁

Eli voin tulla työpaikallesi yläosattomissa tekemään tasa-arvomarssin eikä se sinua haittaisi?

Kerrotko nyt millä tavalla tekisit työpaikallani tasa-arvomarssin yläosattomissa? Minun työpaikkani on sellainen jossa vallitsee pukeutumisen suhteen tasa-arvo: siellä ei kummankaan sukupuolen edustajat heilu yläosattomissa.

Uimarannoilla sen sijaan on erittäin tavallista, että siellä on ihmisiä myös yläosattomissa, joten jollei yläosattomuutta kestä, ei pidä hakeutua töihin uimarannalle. Tuollakin uimarannalla oli muitakin ihmisiä yläosattomissa ilman että se häiritsi nuoria uimavalvojia millään tavalla.

Vierailija
314/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki edes pitäisi luonnollistaa? Eikö romanttisen erotiikan perusta ole siinä, että on jotain salamyhkäistä ja vähän vierasta, joka ei ole täysin arkipäiväistä?

Pitäisikö sukuelimeenkin suhtautua mekaanisesti, aivan kuin se olisi kone, josta täytyy painella oikeita nappeja, jotta nautinto syntyy.

Eikö nautintoon vaikuta kokonaisuus mitenkään?

Ei enää. Nykyään pitää läväyttää kaikki tiskiin vaan ja olettaa toisen käyvän kimppuun kuin sika limppuun. Hyvästi salaperäisyys ja mielikuvitus :(

Pian miehet odottavat naisten olevan rinnat paljaana kaikkialla. Ja stondikset housuissaan yrittävät olla normaalisti. Mies-parat. Huomioh*orat pilaavat kaiken.

Vierailija
315/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että niin kauan kuin naiselle rinnat ovat sama asia kuin esim. olkapäät, että on okei koskea niihin vaikka olisi vähän vieraampikin, silloin voi sanoa, ettei nainen itse ole niitä seksualisoinut ja kulkekoot rinnat paljaana. Mutta useimmiten ei kai näin ole. 

Itse en erityisemmin nauti paljaiden rintojen katselusta, koen oloni kiusaantuneeksi. Samoin jos miehet kulkisivat ilman housuja. Ei, eihän siihen ole pakko katsoa, mutta silti se on vaivaannuttavaa. 

Eli hyväksyt siis kuitenkin sen, että naiset ovat halutessaan uimarannalla yläosattomissa?

Vierailija
316/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko nyt millä tavalla tekisit työpaikallani tasa-arvomarssin yläosattomissa? Minun työpaikkani on sellainen jossa vallitsee pukeutumisen suhteen tasa-arvo: siellä ei kummankaan sukupuolen edustajat heilu yläosattomissa.

Uimarannoilla sen sijaan on erittäin tavallista, että siellä on ihmisiä myös yläosattomissa, joten jollei yläosattomuutta kestä, ei pidä hakeutua töihin uimarannalle. Tuollakin uimarannalla oli muitakin ihmisiä yläosattomissa ilman että se häiritsi nuoria uimavalvojia millään tavalla.

Koska kaikilla on vapaus valita. Pitää vaatteet päällään (myös siellä rannalla) vai olla pitämättä (myös siellä rannalla). Teilläkin varmaan olisi rennompaa ilman pukukoodeja, vai mitä? Tissit esiin vain nainen. Normaalia olla julkisella paikalla yläosattomissa. Sitä kun kovasti vaaditaan.

Vierailija
317/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miesten rinnat voi olla hyvinkin erogeeniset (kokemuksella!), miesten rinnat voi olla naisista (tai muista miehistä) kiihottavat, kauniit, rumat, ällöttävät tai sitten ihan vaan neutraalit ja huomaamattomat. Ne voi olla isot tai pienet, vaaleat tai tummat, nännit voi olla isot tai pienet, ruskeat tai vaaleanpunaiset. Näitä kaikkia voi olla myös naisten nännit. Mikä se merkittävä ero tässä lopulta on?

En tajua tätä naisten rintoihin, tai pikemminkin nänneihin liittyvää hysteriaa. Olen nähnyt tässä hellekesän aikana varmaan satojen miesten nännit, eikä sitä ihmettele kukaan.

Vierailija
318/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hyväksyt siis kuitenkin sen, että naiset ovat halutessaan uimarannalla yläosattomissa?

Saako niihin koskea kuin olkapäihin? Luitko edes kunnolla koko tekstiä vai onko tissit nousseet päähän?

-ohis

Vierailija
319/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miestenkään rinnat ole mitkään olkapäät, joihin on oikeus koskea vähän vieraammillakin! Haloo. Vai otatko metrossa tuntematonta miestä rinnasta kiinni ja kysyt voisiko hän ystävällisesti vähän väistää. Et, koska tuntemattomat eivät lääpi toistensa rintoja, ei miesten, eikä naisten.

Vierailija
320/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa sitten suuttua, jos tulen tissiä koskettamaan uuuh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän