Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat paljaana uimarannalla uinut

Vierailija
17.08.2018 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005793584.html

Niin että stringeissä perse paljaana ja julkisesti imettäminen on sallittua, mutta uimarannoilla ei suoda naisille vapautta olla yhtä rennosti kuin miehet?! Miten niin vapaassa maassa kuin Suomessa rinnat on seksuaalisoitu? Islam ja kristinusko eivät olekaan niin kaukana toisistaan..

Etelässä naiset saavat kulkea rauhassa yläosattomissa rannoilla, mikä tekee siitä niin ehdottoman siveetöntä täällä? Suomi on selkeästi jäljessä kaikesta ajatustavoista alkaen.

Kommentit (703)

Vierailija
321/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ranta on niiden nuorten työpaikka. Onhan sairaalakin julkinen ympristö ja monen työpaikka eikä sielläkään kukaan yläosattomissa kuljeskele.

Mitä te ajattelisitte, jos tulisin työpaikallenne stringeissä ja yläosattomissa keekoilemaan?

Luulen lentäväni niskaperseotteella ulos ennen kuin saisin kierrokseni tehdyksi.

Uimarannalle ei kyllä kannattaisi mennä töihin, jos ei kestä sitä, että ihmiset saattavat kuljeskella siellä yläosattomissa. 😁

Eli voin tulla työpaikallesi yläosattomissa tekemään tasa-arvomarssin eikä se sinua haittaisi?

Kerrotko nyt millä tavalla tekisit työpaikallani tasa-arvomarssin yläosattomissa? Minun työpaikkani on sellainen jossa vallitsee pukeutumisen suhteen tasa-arvo: siellä ei kummankaan sukupuolen edustajat heilu yläosattomissa.

Uimarannoilla sen sijaan on erittäin tavallista, että siellä on ihmisiä myös yläosattomissa, joten jollei yläosattomuutta kestä, ei pidä hakeutua töihin uimarannalle. Tuollakin uimarannalla oli muitakin ihmisiä yläosattomissa ilman että se häiritsi nuoria uimavalvojia millään tavalla.

Koska kaikilla on vapaus valita. Pitää vaatteet päällään (myös siellä rannalla) vai olla pitämättä (myös siellä rannalla). Teilläkin varmaan olisi rennompaa ilman pukukoodeja, vai mitä? Tissit esiin vain nainen. Normaalia olla julkisella paikalla yläosattomissa. Sitä kun kovasti vaaditaan.

Okei, eli sinulla ei tosiaan ole lainkaan tilannetajua. Tämä selvä. Mukavaa toki kuulla, että muutit jo mielesi ja hyväksyt nyt yläosattomuuden uimarannalla 😊

Vierailija
322/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset. Suuttuvat, kun eivät saa tissit paljaina kulkea kuten miehet, mutta suuttuvat, jos miehet niistä innostuvat, tuijottavat, ehkä saattavat tulla juttelemaankin niille rinnoille ja hirveä halu olisi tissistä puristaakin.

Mutta naiset suuttuvat myös siitä, kun eivät huomiota saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että niin kauan kuin naiselle rinnat ovat sama asia kuin esim. olkapäät, että on okei koskea niihin vaikka olisi vähän vieraampikin, silloin voi sanoa, ettei nainen itse ole niitä seksualisoinut ja kulkekoot rinnat paljaana. Mutta useimmiten ei kai näin ole. 

Itse en erityisemmin nauti paljaiden rintojen katselusta, koen oloni kiusaantuneeksi. Samoin jos miehet kulkisivat ilman housuja. Ei, eihän siihen ole pakko katsoa, mutta silti se on vaivaannuttavaa. 

Olen kai sitten tiukkapipo.

Eli hyväksyt siis kuitenkin sen, että naiset ovat halutessaan uimarannalla yläosattomissa?

Saako niihin koskea kuin olkapäihin? Luitko edes kunnolla koko tekstiä vai onko tissit nousseet päähän?

-ohis

Seksuaalisen ahdistelijan logiikka: missä ihoa vaan näkyy, siihen pitää saada tuntemattoman koskea. Tiesitkös, että tuo Suomessa nykyään rikos? Vaatetus ei vaikuta koskemattomuuteen millään tavalla.

Vierailija
324/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ranta on niiden nuorten työpaikka. Onhan sairaalakin julkinen ympristö ja monen työpaikka eikä sielläkään kukaan yläosattomissa kuljeskele.

Mitä te ajattelisitte, jos tulisin työpaikallenne stringeissä ja yläosattomissa keekoilemaan?

Luulen lentäväni niskaperseotteella ulos ennen kuin saisin kierrokseni tehdyksi.

Uimarannalle ei kyllä kannattaisi mennä töihin, jos ei kestä sitä, että ihmiset saattavat kuljeskella siellä yläosattomissa. 😁

Eli voin tulla työpaikallesi yläosattomissa tekemään tasa-arvomarssin eikä se sinua haittaisi?

Kerrotko nyt millä tavalla tekisit työpaikallani tasa-arvomarssin yläosattomissa? Minun työpaikkani on sellainen jossa vallitsee pukeutumisen suhteen tasa-arvo: siellä ei kummankaan sukupuolen edustajat heilu yläosattomissa.

Uimarannoilla sen sijaan on erittäin tavallista, että siellä on ihmisiä myös yläosattomissa, joten jollei yläosattomuutta kestä, ei pidä hakeutua töihin uimarannalle. Tuollakin uimarannalla oli muitakin ihmisiä yläosattomissa ilman että se häiritsi nuoria uimavalvojia millään tavalla.

Koska kaikilla on vapaus valita. Pitää vaatteet päällään (myös siellä rannalla) vai olla pitämättä (myös siellä rannalla). Teilläkin varmaan olisi rennompaa ilman pukukoodeja, vai mitä? Tissit esiin vain nainen. Normaalia olla julkisella paikalla yläosattomissa. Sitä kun kovasti vaaditaan.

Okei, eli sinulla ei tosiaan ole lainkaan tilannetajua. Tämä selvä. Mukavaa toki kuulla, että muutit jo mielesi ja hyväksyt nyt yläosattomuuden uimarannalla 😊

Olen töissäkin yläosattomissa, topless-tarjoilijana.

Vierailija
325/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005793584.html

Niin että stringeissä perse paljaana ja julkisesti imettäminen on sallittua, mutta uimarannoilla ei suoda naisille vapautta olla yhtä rennosti kuin miehet?! Miten niin vapaassa maassa kuin Suomessa rinnat on seksuaalisoitu? Islam ja kristinusko eivät olekaan niin kaukana toisistaan..

Etelässä naiset saavat kulkea rauhassa yläosattomissa rannoilla, mikä tekee siitä niin ehdottoman siveetöntä täällä? Suomi on selkeästi jäljessä kaikesta ajatustavoista alkaen.

Eikö ne joka paikassa ole seksualisoitu? Eikö niistä tule seksi mieleen? "Rinnoistas sua puristaisin.."

Vierailija
326/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain kulkemaan tissit tyrkyllä. En halua kumminkaan lukea nillitystä kuinka on sitten ahdisteltu ynnä muuta.

Vierailija
327/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset. Suuttuvat, kun eivät saa tissit paljaina kulkea kuten miehet, mutta suuttuvat, jos miehet niistä innostuvat, tuijottavat, ehkä saattavat tulla juttelemaankin niille rinnoille ja hirveä halu olisi tissistä puristaakin.

Voi tulla yllätyksenä, mutta naisia on erilaisia ja monilla on eri mielipiteet asioista. Vähän niinkuin miehilläkin, tiedätkös.

Vierailija
328/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset suuttuvat, jos mies käy strippibaarissa tai topless-ravintolassa tirkistelemässä tisuloita ja strippibaarissa voi posliinipillukin vilahtaa 😁

Vierailija
329/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa sitten suuttua, jos tulen tissiä koskettamaan uuuh...

Ei naisetkaan voi mennä/yleensä mene vieraiden miesten paljaita alueita koskettelemaan rannalla vain siksi että ne ovat näkyvissä. Käytöstapoja sen verran luulisi olevan jokaisella.

Vierailija
330/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla yllätyksenä, mutta naisia on erilaisia ja monilla on eri mielipiteet asioista. Vähän niinkuin miehilläkin, tiedätkös.

Valtaosa taitaa olla kuitenkin herkkiä suuttumaan kaikesta mitä mies tekee tai ei tee 🤔

Vierailija
331/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että niin kauan kuin naiselle rinnat ovat sama asia kuin esim. olkapäät, että on okei koskea niihin vaikka olisi vähän vieraampikin, silloin voi sanoa, ettei nainen itse ole niitä seksualisoinut ja kulkekoot rinnat paljaana. Mutta useimmiten ei kai näin ole. 

Itse en erityisemmin nauti paljaiden rintojen katselusta, koen oloni kiusaantuneeksi. Samoin jos miehet kulkisivat ilman housuja. Ei, eihän siihen ole pakko katsoa, mutta silti se on vaivaannuttavaa. 

Olen kai sitten tiukkapipo.

Eli hyväksyt siis kuitenkin sen, että naiset ovat halutessaan uimarannalla yläosattomissa?

Saako niihin koskea kuin olkapäihin? Luitko edes kunnolla koko tekstiä vai onko tissit nousseet päähän?

-ohis

Käytkö sinä uimarannalla kyselemässä yläosattomissa olevilta naisilta, että sallivatko he rintansa koskettelun samalla tavalla kuin olkapään koskettelun, ja hyväksyt sitten yläosattomuuden vain niille, jotka vastaavat sinua miellyttävällä tavalla?

Noin tuskin kukaan normaali ihminen tekisi, joten siksi ihmettelin tällaista ehdon asettelua, että ne naiset jotka ajattelevat sinua miellyttävällä tavalla, saavat olla rannalla yläosattomissa mutta muut eivät. Käytännön elämässä kun sinä et tiedä, miksi kukakin yläosattomissa on, joten et käytännössä voi näin ollen myöskään valita niitä naisia, jotka kulkekoot rinnat paljaana.

Ymmärrätkö vai ovatko tissit nousseet päähän?

Vierailija
332/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit kysyä luvan. Saattaisin jopa salliakin tosin lähinnä nähdäkseni oletko tosissasi kun haluat manboobsiin koskea.

Vierailija
333/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisetkaan voi mennä/yleensä mene vieraiden miesten paljaita alueita koskettelemaan rannalla vain siksi että ne ovat näkyvissä. Käytöstapoja sen verran luulisi olevan jokaisella.

Niinhän sitä luulisi. Olen nähnyt kuinka naisetkin osaavat seksuaalisen häirinnän tavat rannoilla ja työpaikoilla. Ei niitä käytöstapoja ole naisillakaan eikä ollut jutun naisella myöskään eikä tilannetajua vaikka kuinka on rannalla. Sielläkin voi ottaa muut ihmiset huomioon eikä olla minä ja mun tissit- asenteella.

Vierailija
334/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yrittävät muuttaa luonnonlakeja ja avoluutiota. Miehillä ei ole rintoja. Ja kuinka töykeää täällä arvostella miesten "rintoja ja vertailla siten että miehet joilla sattuu olemaan vähän enemmän rasvaa siellä näyttää naiselta. T.Mies 28v joka kuuli juuri omistavansa rinnat. Missä taa arvo se jota feministit ajavat? Tulin surulliseksi

Vierailija
335/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rannalla on semmoinen sääntö että naisilla täytyy olla yläosakin niin siitä on turha itkeä ja uhmata yhtään kellekkään. Kyllä löytyy rantoja jossa se on sallittua.

Näin on. Tuolla kyseisellä rannalla tällaista sääntöä ei kuitenkaan ollut.

Oli siellä.

Miksi aloitukseen linkatussa lehtiartikkelissa sitten sanotaan ettei ollut?

Iltasanomien artikkelissa sanottiin että on säännöt.

On säännöt, mutta ne eivät ole rannalla esillä. Sääntönä on, että aurinkoa saa paikallaan ottaa yläosattomissa, mutta liikkuminen on kielletty. Tää nainen siis sukelteli ja liikkui rannalla ilman yläosaa. Eli rikkoi sääntöjä, vaikka ehkä tahattomasti. Kun uimavalvoja kävi siitä huomauttamassa niin porukka alkoi pelleillä. Mistä uimavalvojat poltti kääminsä.

Vierailija
336/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi oli parempaa vielä silloin, kun siihen vielä liittyi salamyhkäisyys ja yksityisyys ja häpeäkin.

Vierailija
337/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit saavat näkyä, mutta niitä ei saa katsoa lainkaan? Kyllä naisten logiikka on pettämätön.

Vierailija
338/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä ikivanhaa naisten elintilan rajoitusta että pitää peittää itsensä tai ahdistellaan ja se on sitten oma vika. Ahdistelijoillahan ei ole mitään vastuuta silloin kun naisen paljas pinta vilahtaa.

Vierailija
339/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle tultiin mäkättämään rannalla imettämisestä eikä tissit olleet esillä. Sitä vastoin olivat peitetty bikineillä ja harsolla. Hulluksi maailma on tullut.

Vierailija
340/703 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin vilkaisen miesten muodokkaita rintalihaksia ym. En silti jää tuijottamaan  tai mene kourimaan tai puhumaan pervoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän