Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelotavin kokemuksesi ikinä Voi olla paranormaalia tai sittn joku stalkkeri ym

Vierailija
11.10.2025 |

Ap aloittaa. Asuin ennen rivitalossa jonka takapihat oli metsään päin. Kerran olin yöllä noin klo 02 tupakalla ja kuulin,miten jokin lähestyy lujaa metsästä niin  että oksat katkeili ja tanner tömisi. En jäänyt odottamaan kuka tai mikä sieltä tulee,vaan pakenin sisälle ja kuulin miten tuoli kaatui ullkona kolisten.

Aamulla totesin,että pihalla tosiaan oli riehuttu.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavin kokemukseni oli eilen yöllä kun baarimiehellä oli tosi iso mulukku. Pelkäsin että repeen.

Vierailija
2/17 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin 90-luvulla Tampereella. Kukaan ei avannut vaan ovea, paitsi myöhemmin. Raivokkaat ihmiset olleet muuten pelottavia, psykot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavin kokemukseni oli eilen yöllä kun baarimiehellä oli tosi iso mulukku. Pelkäsin että repeen.

Kyllä sieltä mahtuu vauvakin tulemaan.

Vierailija
4/17 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä mahtuu vauvakin tulemaan.

Ai pepusta vai? Tuskin.

Vierailija
5/17 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kamalin mutta viimeisimpiä painajaismaisia, huutava metsäkauris muutaman metrin päässä pilkkopimeässä. 

Vierailija
6/17 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hirveä kokemus oli jotain 6 vuotta sitten lokakuun ilta jo pimeä. Asun rintamamiestalo. Ja syrjäseutu. Pidän ovet lukossa iltaisin ja muutenkin. Asunnossa on yläkerta asumaton ollu aina varasto kylmänä. Eteisestä johtaa portaat sinne. Eräs ilta oli jo klo jotai 21 tai 22 katsoin telkkaa kuului rappusista ikään kuin joku menee saappaat jalassa tömistellen rappusia ylös. Mut miten vois mennä kun ulko-ovi lukittu aina. Kun olen sisällä. Eli ulkoa ei pääse välieteiseen mitenkää. Joten ei ollu mikään ihminen. Niin uskon. Ehkä joku räyhänhenki joka halusi pelotella. Muutaman kerran myöhemmin kuului sama. Mut nyt ei vuosiin enää. En uskaltanut mennä edes katsoo. Ajattelin että kuulen omiani kun niin todellinen ääni oli silti. 👻👀😵

Vierailija
7/17 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän vastaava kokemus. Metsän läpi kulkeva oikopolku,kello on jotain 23, syysillan pimeys. Äkkiä alkoi oksat katkeilla kun jokin lähestyi lujaa. Varmaan jokin suuri eläin,mutten ole ikinä juossut niin lujaa :D

Vierailija
8/17 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli hirvi ?

Vierailija
9/17 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun minut joukkoraisattiin sairaalassa synnytyksen yhteydessä. Lisäksi sosiaaliviranomaisten vaino. Eivät olleet vaan pelottavia vaan ihan oikeaa gore-seksuaailväkivaltaa. Suomessa, viranomaisten toimesta.

Vierailija
10/17 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvi. Karhu liikkuu äänettömästi.

Vierailija
11/17 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kamalin mutta viimeisimpiä painajaismaisia, huutava metsäkauris muutaman metrin päässä pilkkopimeässä. 

Luin moneen kertaan, että metsänauris. Varmasti pelottaisi jos nauris alkaisi huutamaan 

Vierailija
12/17 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun minut joukkoraisattiin sairaalassa synnytyksen yhteydessä. Lisäksi sosiaaliviranomaisten vaino. Eivät olleet vaan pelottavia vaan ihan oikeaa gore-seksuaailväkivaltaa. Suomessa, viranomaisten toimesta.

Itse olet pahuuden voimat kutsunut taloosi!

Vierailija
13/17 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon huumemies kilahti kauppakeskuksessa keskellä päivää ja kävi väkivaltaisesti päälle.

Vierailija
14/17 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin asuntooni jossa oli ennen asunut huumediileri ja asiakkaat koetti tunkea sisälle ovista ja ikkunoista.

Vierailija
15/17 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hirveä kokemus oli jotain 6 vuotta sitten lokakuun ilta jo pimeä. Asun rintamamiestalo. Ja syrjäseutu. Pidän ovet lukossa iltaisin ja muutenkin. Asunnossa on yläkerta asumaton ollu aina varasto kylmänä. Eteisestä johtaa portaat sinne. Eräs ilta oli jo klo jotai 21 tai 22 katsoin telkkaa kuului rappusista ikään kuin joku menee saappaat jalassa tömistellen rappusia ylös. Mut miten vois mennä kun ulko-ovi lukittu aina. Kun olen sisällä. Eli ulkoa ei pääse välieteiseen mitenkää. Joten ei ollu mikään ihminen. Niin uskon. Ehkä joku räyhänhenki joka halusi pelotella. Muutaman kerran myöhemmin kuului sama. Mut nyt ei vuosiin enää. En uskaltanut mennä edes katsoo. Ajattelin että kuulen omiani kun niin todellinen ääni oli silti. 👻👀😵

Minulla taitaa pahin kokemus olla, kun olin nuorena yläkerrassa omassa huoneessa ja yksin kotona, kuulin kuinka huoneen oven vieressä oleva vaate komeron ovi avautui ja heti perään minun huoneen ovi. Katsoin vain niitä ovia, sitten kun en mitään nähnyt juoksin alakertaan, enkä mennyt huoneeseen ennen kuin muita tuli kotiin.

Vierailija
16/17 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, etkö osaa kirjoittaa suomea oikein? Et taida olla ihminen vaan tekoälyn tuotos.

Vierailija
17/17 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin kotona kun elämäntapaintiaanit leiriytyivät pihaamme ja koputtelivat oveen ja ikkunoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän