Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelotavin kokemuksesi ikinä Voi olla paranormaalia tai sittn joku stalkkeri ym

Vierailija
11.10.2025 |

Ap aloittaa. Asuin ennen rivitalossa jonka takapihat oli metsään päin. Kerran olin yöllä noin klo 02 tupakalla ja kuulin,miten jokin lähestyy lujaa metsästä niin  että oksat katkeili ja tanner tömisi. En jäänyt odottamaan kuka tai mikä sieltä tulee,vaan pakenin sisälle ja kuulin miten tuoli kaatui ullkona kolisten.

Aamulla totesin,että pihalla tosiaan oli riehuttu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavin kokemukseni oli eilen yöllä kun baarimiehellä oli tosi iso mulukku. Pelkäsin että repeen.

Vierailija
2/7 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin 90-luvulla Tampereella. Kukaan ei avannut vaan ovea, paitsi myöhemmin. Raivokkaat ihmiset olleet muuten pelottavia, psykot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavin kokemukseni oli eilen yöllä kun baarimiehellä oli tosi iso mulukku. Pelkäsin että repeen.

Kyllä sieltä mahtuu vauvakin tulemaan.

Vierailija
4/7 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja sanoi kerran että esitelmäni ei ollut kauhean hyvä.

Olen nyt käynyt kaksi vuotta terapiassa. 

Lilli-Jemiicca 19v

Vierailija
5/7 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä mahtuu vauvakin tulemaan.

Ai pepusta vai? Tuskin.

Vierailija
6/7 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kamalin mutta viimeisimpiä painajaismaisia, huutava metsäkauris muutaman metrin päässä pilkkopimeässä. 

Vierailija
7/7 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hirveä kokemus oli jotain 6 vuotta sitten lokakuun ilta jo pimeä. Asun rintamamiestalo. Ja syrjäseutu. Pidän ovet lukossa iltaisin ja muutenkin. Asunnossa on yläkerta asumaton ollu aina varasto kylmänä. Eteisestä johtaa portaat sinne. Eräs ilta oli jo klo jotai 21 tai 22 katsoin telkkaa kuului rappusista ikään kuin joku menee saappaat jalassa tömistellen rappusia ylös. Mut miten vois mennä kun ulko-ovi lukittu aina. Kun olen sisällä. Eli ulkoa ei pääse välieteiseen mitenkää. Joten ei ollu mikään ihminen. Niin uskon. Ehkä joku räyhänhenki joka halusi pelotella. Muutaman kerran myöhemmin kuului sama. Mut nyt ei vuosiin enää. En uskaltanut mennä edes katsoo. Ajattelin että kuulen omiani kun niin todellinen ääni oli silti. 👻👀😵

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän