Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko kaikki kenen kanssa ootte harrastanut s*ks*ä?

Vierailija
17.08.2018 |

Minä en vaikka ei niitä hirveästi ole.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

No huh, en. Sadan ja kahdensadan välillä mennään ja lähempänä kahtasataa. Joiltain ei ole edes tullut kysyttyä nimiä. 

Kommentoijalle nr 10: sä voit saada sen taudin ihan yhdeltäkin seksikumppanilta, jos olet niin peelo että harrastat suojaamatonta seksiä. Itsehän kävin ennen nykyistä parisuhdettani testeissä (kuten olen käynyt ja vaatinut miestäkin käymään jokaisessa parisuhteessa ennen kondomin pois jättämistä) ja puhdas olin, kuten olen ollut koko elämäni :) 

Jakorasiaksi en itseäni miellä, olen terveet seksihalut omaava nainen, ja varsinkin nuorena villeinä sinkkuaikoina ei tarvinnut kuin sormella koukistaa, jos teki mieli. Ymmärrän kyllä jos happamat pihlajanmarjat saavat ketun vähän alakuloiselle mielelle nr 10 <3 

Voi luoja, ei ole tarvinnut minunkaan kun sormea koukistaa, mutta en ole koukistellut sitä puolelle Suomelle! Terveet seksihalut kun voi toteuttaa ihan sen yhden ja samankin miehet kanssa...

Vierailija
22/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, koska heitä on ollut "vain" 6. Jokaisen kans on ollut syvempää suhdetta, ei ainuttakaan yhden yön juttua. Olen 26v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on helppo muistaa.

M 40

Vierailija
24/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista nimiä, mutta naamat ja muutkin muodot muistan kyllä. Pari viikkoa sitten oli kaupan kassalla tutun näköinen nainen ja kyllä, yksi yhteinen yö on muistoissa. Terveisiä vaan Prismaan.

t.pervo-kake

Vierailija
25/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kaikki. Mulla on panopäiväkirja jossa kaikkien nimet+panokerrat ylhäällä.

Vierailija
26/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh, en. Sadan ja kahdensadan välillä mennään ja lähempänä kahtasataa. Joiltain ei ole edes tullut kysyttyä nimiä. 

Kommentoijalle nr 10: sä voit saada sen taudin ihan yhdeltäkin seksikumppanilta, jos olet niin peelo että harrastat suojaamatonta seksiä. Itsehän kävin ennen nykyistä parisuhdettani testeissä (kuten olen käynyt ja vaatinut miestäkin käymään jokaisessa parisuhteessa ennen kondomin pois jättämistä) ja puhdas olin, kuten olen ollut koko elämäni :) 

Jakorasiaksi en itseäni miellä, olen terveet seksihalut omaava nainen, ja varsinkin nuorena villeinä sinkkuaikoina ei tarvinnut kuin sormella koukistaa, jos teki mieli. Ymmärrän kyllä jos happamat pihlajanmarjat saavat ketun vähän alakuloiselle mielelle nr 10 <3 

Voi luoja, ei ole tarvinnut minunkaan kun sormea koukistaa, mutta en ole koukistellut sitä puolelle Suomelle! Terveet seksihalut kun voi toteuttaa ihan sen yhden ja samankin miehet kanssa...

Mullakin on terveet seksihalut, joitakin tuhansia kertoja puuhailtu kumppanin kanssa, yksin joitakin tuhansia lisää. Nirsona niitä kumppaneita ei ole kertynyt montaa, ja ihmettelenkin näitä, jotka löytävät esim 150 haluttavaa partneria, nimittäin ei niitä niin usein kävele kadulla vastaan. :S Mutta meitä on moneen junaan.

Vierailija
27/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on s*ks*?

Mistä lähtien SEKSI on ollut ruma sana? Tiedoksi kaikille: se ei sitä ole.

Vierailija
28/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Määrä asettuu jonnekin 80-90 välille mutta moralisoijille tiedoksi, että kun se jaetaan 40 vuodelle niin ei se niin paljon ole. Elämääni on mahtunut muutama pitkä sinkkujakso, jolloin yhden yön juttuja kertyi. Parisuhteessa olen uskollinen.

Vierailija
29/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kaikkien nimiä, kasvoja...vissiin kaikkia henkilöitäkään.

Tuli nimittäin eräs mies kadulla vastaan ja moikkasi, tajusin, että siinähän oli joku nuoruudenaikainen yhden yön heppu.

Kivaa, että hän tunnisti;))

Vierailija
30/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen. Joku 30 niitä kai on.

Vierailija
31/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on terveet seksihalut, joitakin tuhansia kertoja puuhailtu kumppanin kanssa, yksin joitakin tuhansia lisää. Nirsona niitä kumppaneita ei ole kertynyt montaa, ja ihmettelenkin näitä, jotka löytävät esim 150 haluttavaa partneria, nimittäin ei niitä niin usein kävele kadulla vastaan. :S Mutta meitä on moneen junaan.

Vaihda katua niin ei tarvitse tumppuun vetää.

Vierailija
32/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän sitä ensin useampi koeajaa ennen kuin ostaa auton. Voi luoja sentään! 

Toisekseen - useimmat noista eivät edes tapahtuneet Suomessa. Oli aika vilkas sinkkuvuosi vaihtarina aikoinaan. ;) 

Vierailija
33/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaneita ollut toistasataa joten ei tietoa kyllä kaikkien nimistäkään :D

Vierailija
34/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Tulee kyllä mieleen että josko jättäis seurusteluelämän kun kerran tuo seksielämä näyttää naisilla olevan aivan hervotonta.

Vierailija
35/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä ihan heittämällä muista, vaikka heitä taitaa olla jotain 6-7. En tahdo alkaa tarkemmin muistelemaan juuri nyt. En pidä listausta, ja joskus oikein yllätyn muistaessani, että ai niin, olihan se Jarmokin silloin. Eikä kukaan näistä ole mitään yhden illan juttuja. Vaivaannuttaa vain ajatella.

Vierailija
36/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Tulee kyllä mieleen että josko jättäis seurusteluelämän kun kerran tuo seksielämä näyttää naisilla olevan aivan hervotonta.

Kuule, ihan vapaasti. Tuskin mekään menetämme mitään.

Terveisin nainen, jolla 2 kumppania, mutta joka ei todellakaan käsitä muiden tarvetta yökötellä ja kauhistella toisten ihmisten valintoja

Vierailija
37/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ihan vapaasti. Tuskin mekään menetämme mitään.

Terveisin nainen, jolla 2 kumppania, mutta joka ei todellakaan käsitä muiden tarvetta yökötellä ja kauhistella toisten ihmisten valintoja

Ei ne seksikummppanit vaan ne mahdolliset taudit, yöks.

Vierailija
38/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, olen nyt 51v, mies siis

ja seksikumppaneita kaikkiaan tässä elämässä yhteensä 6 kpl, ja muistan kyllä jokaisen.

mulla on varmaan ollut tuuri, koska kaikista on jollakintavoin hyvä jälki.

Vierailija
39/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht' helppo muistaa nuo naiset ja jopa mistä maasta, kun olen asunut eri maissa.

Ulkomailta yhteensä 3 kpl; kaikkien kanssa seurustellut muutaman vuoden ja viimeisimmän kanssa naimisissa nyt.

Suomessa n. 30 - 50 kpl ja heistä 2:n kanssa seurustelin muutaman viikon / kuukauden. Loput tyrkytti ja pussit täynnä en voinut vastustaa.

No, suomalainen nainenhan on Euroopan kokenein... ehkä ylivoimaisestikin.

Vierailija
40/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme