Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko kaikki kenen kanssa ootte harrastanut s*ks*ä?

Vierailija
17.08.2018 |

Minä en vaikka ei niitä hirveästi ole.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S*ks*iä!!! Siis mitä helvettiä?????

Vierailija
82/89 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mutta jännää oli, ja kaikki naiset halusivat samaa kun minäkin. oi niitä aikoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. 6 partneria kaiken kaikkiaan. N

Vierailija
84/89 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska heitä on ollut vain kaksi ja tämän viimeisemmän kanssa olen menossa naimisiin eli todennäköisesti on myös se viimeinen kumppani.

Lähinnä taitaa tuo suurille seksikumppanimäärille tautimielessä yököttely johtua siitä että taannoin oli eräs tutkimus jossa oli laskennallisesti todettu että jos olet harrastanut näin ja näin monen kanssa seksiä niin sinulle on todennäköisimmin tarttunut tämä ja tämä tauti. Sitä en muista millä periaatteella tuo oli todettu, mutta faktaahan on että kondomi ei suojaa kaikelta (mm. sukupuoliherpes kuuluu näihin) ja sen takia en uskaltaisi edes kondomin kanssa harrastaa irtosuhteita ties kenen kanssa.

N24

Sukupuoliherpes aktiivivaiheessa ja kondylooma aktiivivaiheessa voivat tarttua myös kondomin kanssa, mikäli "aktiivinen" alue jää kondomin ulkopuolelle. Tämä alue on kuitenkin visuaalisesti helposti tarkistettavissa, eli jos on kummia kökkölöitä genitaalialueilla niin jättää sitten aktin väliin. Halut siinä varmaan kyllä katoaa jo muutenkin siinä vaiheessa jos persvaosta kasvaa kukkakaalia... Mulle ei ole koskaan tullut vastaan, tosiaan parisensataa partneria ja aina olen ollut puhdas. 

Eikä niitä irtosuhteita "ties kenen kanssa" harrasteta, taso voi olla silti. :) (En tosin itse ole viimeiseen 20 vuoteen enää harrastanut, ne ei vaan ole enää mun juttu.) 

HPV, kuppa, syylä, ja mitä muita unohtuikaan? Ja mistä ylipäätään tiedät, että olet ollut puhdas koko elämäsi? HPV esimerkiksi on oireeton (niin kauan kuin syöpä tai muu kyseisen viruksen aiheuttama sairaus iskee), ja myöskin yleisin sukupuolitauti.

HPV = samaa virusta, eri kantaa kuin kondylooma. Jonka toinen nimi on visvasyylä (siihen viitannet tuolla "syylällä). Näkyvä genitaalialueissa esiintyvä kondylooma ei ole samaa kantaa kuin se syöpään johtava HPV. Siihen on papa-koe jonka otatan kerran vuodessa, kuten kuuluu. Ja HI-virukseen sitten se verikoe. 

Kuppa on sama kuin syfilis, joka siis testataan samoin kuin tippuri. Ja siis oireettomia sp-tauteja vartenhan nuo testit justiinsa ovatkin... Koska olen käynyt säännöllisesti testeissä, enkä härvännyt randomien kanssa ilman kondomia, tiedän olevani puhdas. 

Otin tuossa edellisessa kommentissa ainoastaan kantaa minulle kommentoineen mainitsemiin sp-tauteihin. 

Vierailija
85/89 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista. Nyt olen ollut yhdessä aviomieheni kanssa jotain 15 vuotta, suhteen alkuaikoina huvikseen laskettiin molemmat paljonko oli ollut, silloin muistin määrän mutta nykyään en enää sitäkään. Muutama on jäänyt mieleen mutten niistäkään nimiä muista, oli aika hurlumhei-meno ikävuosina 18-20. Veikkaan noin 20. Olen 35v.

Sama juttu, lukumäärän muistan suunilleen, mutta en enää pysty muistamaan kaikkia kertoja, noin 15-20. Jopa entisten tyttöystvien nimiä olen unohtanut.

Ilmeisesti en miellä niitä enää elämäni tärkemmiksi asioiksi.

Mies 48

Vierailija
86/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

s*ks*ä, hyi kauheeta! Oliko helpompi kirjoitaa?

Vierailija
87/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 250, en tosiaan muista kaikkia

Vierailija
88/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cexii cexii hei

Vierailija
89/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ilmeisesti mennään yhdyntään uuden hankilön kanssa yhtä helposti kuin minun nuoruudessani suudeltiin, eli se oli s*k*s*ä.. Muistan hyvin kaikki suutelukumppanini elämän varrelta, esim. tanssilavalta saatellut. Kaikkien nimiä en saanut tietää. Olen suudellut noin 50 tyttöä / naista, mutta vain yhteen, vaimooni, yhtynyt.

M70

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi