Muistatteko kaikki kenen kanssa ootte harrastanut s*ks*ä?
Kommentit (89)
Yritin joskus tehdä listaa (johon tuli n. 50 nimeä) mutta sittenkään en muistanut kaikkia, vaan saatoin muistaa seuraavina päivinä jonkun joka oli unohtunut listasta. Nimiä en tiedä puolistakaan, vaan listalla oli luonnehdinta tyyliin ”isolla varustettu ukkomies Eirassa”.
Jep, tuli lu*kailtua nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska heitä on ollut vain kaksi ja tämän viimeisemmän kanssa olen menossa naimisiin eli todennäköisesti on myös se viimeinen kumppani.
Lähinnä taitaa tuo suurille seksikumppanimäärille tautimielessä yököttely johtua siitä että taannoin oli eräs tutkimus jossa oli laskennallisesti todettu että jos olet harrastanut näin ja näin monen kanssa seksiä niin sinulle on todennäköisimmin tarttunut tämä ja tämä tauti. Sitä en muista millä periaatteella tuo oli todettu, mutta faktaahan on että kondomi ei suojaa kaikelta (mm. sukupuoliherpes kuuluu näihin) ja sen takia en uskaltaisi edes kondomin kanssa harrastaa irtosuhteita ties kenen kanssa.
N24
Sukupuoliherpes aktiivivaiheessa ja kondylooma aktiivivaiheessa voivat tarttua myös kondomin kanssa, mikäli "aktiivinen" alue jää kondomin ulkopuolelle. Tämä alue on kuitenkin visuaalisesti helposti tarkistettavissa, eli jos on kummia kökkölöitä genitaalialueilla niin jättää sitten aktin väliin. Halut siinä varmaan kyllä katoaa jo muutenkin siinä vaiheessa jos persvaosta kasvaa kukkakaalia... Mulle ei ole koskaan tullut vastaan, tosiaan parisensataa partneria ja aina olen ollut puhdas.
Eikä niitä irtosuhteita "ties kenen kanssa" harrasteta, taso voi olla silti. :) (En tosin itse ole viimeiseen 20 vuoteen enää harrastanut, ne ei vaan ole enää mun juttu.)
Vierailija kirjoitti:
Jos aloituksessa puhutaan SEKSISTÄ (miksi pitää sensuroida?) niin totta kai muistan kaikki kumppanini. Mulla on ollut niitä vain seitsemän.
N41
On sensuroitu koska täällä välillä on niin tiukkaa etten ollut varma saako seksiä sanaa mainita.
En tiedä. Joku 30 ehkä. Ainakin 5 seurustelua. Joista 1 suhde kesti yli 8v. Yksi vuosia kestänyt seksisuhde ukkomieheen.Yksi avioliitto.
Osaa en muista ollenkaan. Joistain en tiedä edes tapahtuiko jotain ja kenen kanssa. Olin kännissä. Nyt lasku on päättynyt ja olen seksittömässä liitossa. Taudeilta olen välttynyt mutta näin vanhempana ja viisampana kaduttaa että annoin niin helpolla tötteröille, kun omat himot veivät mennessään. Itseään pitää arvostaa sen verran että hillitsisi halunsa pahimpien tötteröiden kohdalla.
Suomessa ja ulkomailla n 33
Niitä on noin 30, takana 25 vuotta aktiivista seksielämää. En muista niitä ihan vanhimpia enää edes nimeltä.
Kaksi, joista toinen aviomieheni. Olen 50+ nainen, aviossa 30 vuotta.
Kyllä. Kaikki 3. Muistan kaikkien kokonimet ja syntymäajat, jopa kahden sotun.
Kyllä, pidän Excel-listaa - mihin olen kirjannut oleelliset asiat :D
Eräänlainen nus.simis-päiväkirja, ja on siinä perikunnalla ihmettelemistä kun tutkiivat kuvaajia ja kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, pidän Excel-listaa - mihin olen kirjannut oleelliset asiat :D
Eräänlainen nus.simis-päiväkirja, ja on siinä perikunnalla ihmettelemistä kun tutkiivat kuvaajia ja kommentteja.
Osasta löytyy myös kuvat ja heidän kanssaan kuvattua aineistoa...aika moni pikku hiprakassa antaa kameran laulaa ja monelta deitiltä on tullut ihan whatsapp-videoita, kuvia yms...
Helppo muistaa koska heitä ei ole ollut.
Mies
Ulkkareista en edes tiedä suurimman osan nimeä. Muistuttavat niin paljon toisiaan, siis ne nimet ;)
Muistan, niitä on 8. Luulin että se on paljon mutta...
Vierailija kirjoitti:
Muistan, niitä on 8. Luulin että se on paljon mutta...
No ei ole paljon. Mulla on noin 20 eikä sekään ole vielä paljon.
Ap
En muista. Nyt olen ollut yhdessä aviomieheni kanssa jotain 15 vuotta, suhteen alkuaikoina huvikseen laskettiin molemmat paljonko oli ollut, silloin muistin määrän mutta nykyään en enää sitäkään. Muutama on jäänyt mieleen mutten niistäkään nimiä muista, oli aika hurlumhei-meno ikävuosina 18-20. Veikkaan noin 20. Olen 35v.
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska heitä on ollut vain kaksi ja tämän viimeisemmän kanssa olen menossa naimisiin eli todennäköisesti on myös se viimeinen kumppani.
Lähinnä taitaa tuo suurille seksikumppanimäärille tautimielessä yököttely johtua siitä että taannoin oli eräs tutkimus jossa oli laskennallisesti todettu että jos olet harrastanut näin ja näin monen kanssa seksiä niin sinulle on todennäköisimmin tarttunut tämä ja tämä tauti. Sitä en muista millä periaatteella tuo oli todettu, mutta faktaahan on että kondomi ei suojaa kaikelta (mm. sukupuoliherpes kuuluu näihin) ja sen takia en uskaltaisi edes kondomin kanssa harrastaa irtosuhteita ties kenen kanssa.
N24
Sukupuoliherpes aktiivivaiheessa ja kondylooma aktiivivaiheessa voivat tarttua myös kondomin kanssa, mikäli "aktiivinen" alue jää kondomin ulkopuolelle. Tämä alue on kuitenkin visuaalisesti helposti tarkistettavissa, eli jos on kummia kökkölöitä genitaalialueilla niin jättää sitten aktin väliin. Halut siinä varmaan kyllä katoaa jo muutenkin siinä vaiheessa jos persvaosta kasvaa kukkakaalia... Mulle ei ole koskaan tullut vastaan, tosiaan parisensataa partneria ja aina olen ollut puhdas.
Eikä niitä irtosuhteita "ties kenen kanssa" harrasteta, taso voi olla silti. :) (En tosin itse ole viimeiseen 20 vuoteen enää harrastanut, ne ei vaan ole enää mun juttu.)
HPV, kuppa, syylä, ja mitä muita unohtuikaan? Ja mistä ylipäätään tiedät, että olet ollut puhdas koko elämäsi? HPV esimerkiksi on oireeton (niin kauan kuin syöpä tai muu kyseisen viruksen aiheuttama sairaus iskee), ja myöskin yleisin sukupuolitauti.
En pysty luettelemaan noin vain. Luku jossain 70 kieppeillä.
Nolointa on kun kerran kävi niin, että baarista raahasin kotiin yhden kivannäköisen jätkän. Kun sain sen kalsarit pois, palasi muistiini, että tätä samaa buddya olin testannut jo aiemminkin. Muna oli jäänyt mieleen, koska se on pienin jota olen saanut testailla (n. 8-10 cm). 🧐
Vaikka minua hävetti, etten ollut tunnistanut häntä baarissa, uskon, että kumpikin oli ihan tyytyväinen "jälleennäkemisestä". 😘
En muista ja herpes tuli, kuka on syyllinen ? En vain minä ?......
Vierailija kirjoitti:
Muistan kaikki. Mulla on panopäiväkirja jossa kaikkien nimet+panokerrat ylhäällä.
Mahtavaa! Voitko katsoa sieltä kirjasta kaikkien minun panojeni nimet, kun minen niitä muista?
Mä sekosin laskuissa 30 kohdalla. Parhaimpia heistä muistelen vieläkin lämmöllä.