Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko kaikki kenen kanssa ootte harrastanut s*ks*ä?

Vierailija
17.08.2018 |

Minä en vaikka ei niitä hirveästi ole.

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niitä on yksi ja sekin olisi voinut jäädä. Samaan aikaan ostin vibran. Odottelen oikeaa , sellaista joka todella vie jalat alta. Tulee jos on tullakseen. Muistan kun 15v: nä kaverit alkoi kasata paineita, en koskaan ottanut niitä vaan sanoin etten voi harrastaa seksiä ilman tunteita ja sillä tiellä olen lukuunottamatta tuota yhtä kokeilua pysynyt. Olen kyllä ollut ihastunut, mutta varattuja ovat olleet.

Vierailija
42/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan muista. 30-40 välillä on. Noin.

Ikää vähän päälle 60 ja nainen. Seurustelun aloittanyt 15-vuotiaana ensimmäisen kerran. 

En ole dementoitunut enkä ole koskaan saanut minkäänlaista sp-tautia. En myöskään ole siveydensipuli enkä nutturatäti, en pyhimys eikä minulla ole sädekehää, närkästynyttä naamaa eikä heiluvaa etusormea. Soo-soo.

Rauhoittunut olen, mutta edelleen nainen ja sellaisena tulen kuolemaan.  Repikää siitä, tuomitsijat.

Niin ja viinalla ei tässä ole osaa eikä arpaa. Sitä kun en ole koskaan päässyt muuta kuin maistamaan ja toteamaan että pahaa oli, ei minun juomani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloituksessa puhutaan SEKSISTÄ (miksi pitää sensuroida?) niin totta kai muistan kaikki kumppanini. Mulla on ollut niitä vain seitsemän.

N41

Vierailija
44/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Kaksi vakavaa suhdetta ja neljä lyhyempää säätöä muistan, sitten on muutama mieleen jäänyt yhden yön juttu ja näiden lisäksi muutama sellainen, joista en muista ees nimeä enkä oo varma, ollaanko mitään seksiä edes harrastettu vaan nukuttiinko ja pussailtiinko vaan kännissä. Lisäksi varmaan monta sellaista, joita en vaan muista yhtään. Parikymppisenä oli paljon yhden illan juttuja, tuntuu että kuka tahansa kelpasi tai että kunpa vaan itse kelpasi jollekin. Näin nelikymppisenä rima on aika reilusti korkeammalla ja hyvä niin.

Vierailija
45/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska heitä on ollut vain kaksi ja tämän viimeisemmän kanssa olen menossa naimisiin eli todennäköisesti on myös se viimeinen kumppani.

Lähinnä taitaa tuo suurille seksikumppanimäärille tautimielessä yököttely johtua siitä että taannoin oli eräs tutkimus jossa oli laskennallisesti todettu että jos olet harrastanut näin ja näin monen kanssa seksiä niin sinulle on todennäköisimmin tarttunut tämä ja tämä tauti. Sitä en muista millä periaatteella tuo oli todettu, mutta faktaahan on että kondomi ei suojaa kaikelta (mm. sukupuoliherpes kuuluu näihin) ja sen takia en uskaltaisi edes kondomin kanssa harrastaa irtosuhteita ties kenen kanssa.

N24

Vierailija
46/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

No huh, en. Sadan ja kahdensadan välillä mennään ja lähempänä kahtasataa. Joiltain ei ole edes tullut kysyttyä nimiä. 

Kommentoijalle nr 10: sä voit saada sen taudin ihan yhdeltäkin seksikumppanilta, jos olet niin peelo että harrastat suojaamatonta seksiä. Itsehän kävin ennen nykyistä parisuhdettani testeissä (kuten olen käynyt ja vaatinut miestäkin käymään jokaisessa parisuhteessa ennen kondomin pois jättämistä) ja puhdas olin, kuten olen ollut koko elämäni :) 

Jakorasiaksi en itseäni miellä, olen terveet seksihalut omaava nainen, ja varsinkin nuorena villeinä sinkkuaikoina ei tarvinnut kuin sormella koukistaa, jos teki mieli. Ymmärrän kyllä jos happamat pihlajanmarjat saavat ketun vähän alakuloiselle mielelle nr 10 <3 

Voi luoja, ei ole tarvinnut minunkaan kun sormea koukistaa, mutta en ole koukistellut sitä puolelle Suomelle! Terveet seksihalut kun voi toteuttaa ihan sen yhden ja samankin miehet kanssa...

Mullakin on terveet seksihalut, joitakin tuhansia kertoja puuhailtu kumppanin kanssa, yksin joitakin tuhansia lisää. Nirsona niitä kumppaneita ei ole kertynyt montaa, ja ihmettelenkin näitä, jotka löytävät esim 150 haluttavaa partneria, nimittäin ei niitä niin usein kävele kadulla vastaan. :S Mutta meitä on moneen junaan.

Vaihda katua niin ei tarvitse tumppuun vetää.

Juu ei tarvi, onnellisesti naimisissa

Vierailija
47/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S*ks*stä en tiedä, mutta muistan kyllä, kenen kanssa olen harrastanut SEKSIÄ.

Vierailija
48/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä, jotka järkyttyvät muistamattomuudesta, haluaisin tietää, muistatteko te ihan kaikki elämänne aikaiset ihmissuhteet? Minä en esimerkiksi muista entisten opiskelutovereiden nimiä, vaikka ihan taatusti olen heidän kanssaan opiskeluaikana ollut melko läheisissä väleissä. Enkä nyt puhu pelkästään luokassa istumista, vaan tiiviistä vapaa-ajan vietosta. Totuus nyt vain on, että en ole näiden ihmisten kanssa ollut tekemisissä yli 10 vuoteen, joten en muista heistä paljonkaan. Etunimi saattaa pinnistellen tulla mieleen. 

Vierailija
49/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

No huh, en. Sadan ja kahdensadan välillä mennään ja lähempänä kahtasataa. Joiltain ei ole edes tullut kysyttyä nimiä. 

Kommentoijalle nr 10: sä voit saada sen taudin ihan yhdeltäkin seksikumppanilta, jos olet niin peelo että harrastat suojaamatonta seksiä. Itsehän kävin ennen nykyistä parisuhdettani testeissä (kuten olen käynyt ja vaatinut miestäkin käymään jokaisessa parisuhteessa ennen kondomin pois jättämistä) ja puhdas olin, kuten olen ollut koko elämäni :) 

Jakorasiaksi en itseäni miellä, olen terveet seksihalut omaava nainen, ja varsinkin nuorena villeinä sinkkuaikoina ei tarvinnut kuin sormella koukistaa, jos teki mieli. Ymmärrän kyllä jos happamat pihlajanmarjat saavat ketun vähän alakuloiselle mielelle nr 10 <3 

Sää jos joku olet jakorasia, turha kiistää! Mut hyvä vaan!

Vierailija
50/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ajatuksia, että olen likainen , kun olen nuoruudessa 17-23 vuotiaana harrastanut useita yhden illan panoja. Olin tuolloin alkoholisti, tai ainakin viinan väärin käyttäjä. En saanut mitään irti niistä, ja olin pikemminkin siis joku panoalusta. Halusin miesten hyväksyntää. Kerran laskin paperille kaikki nämä miehet, ja niitä on varmasti 12, ja 3 epävarmaa, eli maksimissaan 15. Olen nyt siis 27 vuotias. Nyt olen täysin muuttanut seksuaalikäyttäytymiseni, koska olen raitis ja luonteeseeni ei oikeasti kuulu tollanen sekstailu. Outoa kuulla että jollain on vielä enemmän partnereita, mutta tavallaan kannustavaa, etten ole niin poikkeava mitä luulin.

Vierailija
51/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muistan henkilöt, mutta kaikkia nimiä en enää muista. Kaikkien nimeä en edes tiennyt. Seksiksi luokiteltavaa toimintaa minulla on ollut 30 naisen kanssa. Mieskumppaneita on ollut 8 kpl. Vertailun vuoksi ensimmäisellä vaimollani oli 70 miestä ja 1 nainen.

Vierailija
52/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muistan. Aina on ollut joku suhde, kun seksiä olen harrastanut. Pidempi tai lyhyempi, mutta vastapuoli on aina jäänyt mieleen.

Vierailija
53/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muistan. Nimi taisi olla Ei Kukaan.

Vierailija
54/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa muistaa kun ei sitä ole tullut harrastettua :D

Vierailija
55/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, yhtä lukuunottamatta. Tosin en kysynyt hänen nimeään. Kaikkia heitä yhdistää yksi asia - minulla on ollut tunteita heitä kohtaan. Ilman tunnesidettä en milloinkaan pystyisi harrastamaan seksiä. Olen hyvin tunteikas ihminen ja ihastun helposti. Kaikkiaan heitä on ollut 14.

M42

Vierailija
56/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ajatuksia, että olen likainen , kun olen nuoruudessa 17-23 vuotiaana harrastanut useita yhden illan panoja. Olin tuolloin alkoholisti, tai ainakin viinan väärin käyttäjä. En saanut mitään irti niistä, ja olin pikemminkin siis joku panoalusta. Halusin miesten hyväksyntää. Kerran laskin paperille kaikki nämä miehet, ja niitä on varmasti 12, ja 3 epävarmaa, eli maksimissaan 15. Olen nyt siis 27 vuotias. Nyt olen täysin muuttanut seksuaalikäyttäytymiseni, koska olen raitis ja luonteeseeni ei oikeasti kuulu tollanen sekstailu. Outoa kuulla että jollain on vielä enemmän partnereita, mutta tavallaan kannustavaa, etten ole niin poikkeava mitä luulin.

3 vuodessa sinkkuna, siis kerran 4 kk... No ei ole montaa.

Vierailija
57/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S*ks*stä en tiedä, mutta muistan kyllä, kenen kanssa olen harrastanut SEKSIÄ.

Aloittaja viittaa varmaan sukupuolielimeensäkin puhumalla ”siitä”. Punastuu ja hihittää päälle.

Vierailija
58/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, sisko ja Mansikki.

Vierailija
59/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helppo muistaa. Jos kuitenkin unohdan, katson vaan tohon viereeni sohvalla. Se on siinä. N56

Vierailija
60/89 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai mä nyt kuusi tyyppiä muistan. Ja vähintään ihastunut olen ollut jokaiseen, ei sitä unohda. Ei löydy yhden yön suhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan