Pettävätkö kaikki miehet?
Uskoin aina ennen että miesten pettäminen on vain kulunut stereotypia mutta nyt kun olen 50v ja katson ympärilleni, niin ihan jokainen tuntemani mies on pettänyt vaimoaan tai tyttöystäväänsä. Tiede-lehdessä oli artikkeli että kolme neljästä miehestä pettää.
Kommentit (166)
Meinasin sanoa että ei mutta hetkinen.... molemmat suhteeni alkoivat niin, että mies oli ikään kuin sinkkuna baarissa ja aloimme jutella ja pitää yhteyttä kunnes selvisi että molemmilla oli "joku" nainen joka sattui vain olemaan silloin ulkomailla vaihdossa. Molemmat miehet jättivät nämä toiset minun takianii mistä näin jälkikäteen en ole ylpeä muttei silloin parikymppisenä haitannut. Hasssua että sattui ihan samanlainen juttu kahden miehen kanssa.
Niin ja paljon olen pokaillut myös baareista ja vasta aamulla mies on tunnustanut olevansa varattu.
Voisi sanoa että mies on aina etsimässä parempaa kuin se kotona (tai ulkomailla) oleva.
Vierailija kirjoitti:
J*nnämiehet pettää. Naiset tykkää j*nnämiehistä.
Tämähän se olis. T: k*iltti
Parhaiten säilyy sydänsuruilta,kun pysyy sinkkuna ja panee silloin tällöin jotakuta.
Ehkä jos oikein mahtava tilaisuus tulisi JA olisi myös humalassa. Itsekin saattaisin hairahtua samassa tilanteessa.
Varmaan 90% pettää. Tähän lasketaan myös henkinen pettäminen.
Eihän sitä kukaan ole väittänytkään, etteikö pettäjä olisi itse syyllinen pettämiseensä. Kommentoijan tarkoituksena oli nähdäkseni kritisoida yleistämistä.