Mitä tänään suunnitelmissa?
Vaiko laiskottelua?
Minulla pyykkikori eilisen jäljiltä tyhjä, joten en voi edes pyykkiä pestä.
Kommentit (19)
Just sain kahvit termariin ja muuten kaikki onkin valmista sienimettälle lähtöä varten.
Pyykkiä pitäisi pestä ja tuleva työviikko jo mielessä, ei jaksaisi.
Pihan syyssiivousta, ihanan raikas ilma.
Huomenta. Luonnon rauhaan ajattelin lähteä patikoimaan eväiden kera. Eilisillan venetsialaiset paukkupommit alkoivat käydä jo kaaliin
Juuri lähdössä pitkälle noin 3 tunnin lenkille.
Työhakemuksia ja rikosilmoitusasioita mm.
Vierailija kirjoitti:
Veljenpojan 2-v synttärit. Muuten kotona sängyssä makoilua.
Paljon onnea pienelle ukolle!
Aamupäivällä imuroin käytävän ja olkkarin sekä pesen koneellisen pyykkiä, teen lounaaksi makkarakeiton ja pistän uuniin kunnon possun ulkofilee-palan, saa olla siellä useamman tunnin.
Iltapäivällä Sienimetsään maalle. Upean sateen jälkeen odotukset korkealla. Taidan lähteä yksin, vain koira mukaan. Termariin kahvit, pieneen reppuun myös tyhjä kassi, jos yli korillinen tulee. myös parin litran ämpäri, jos marjapaikalle satun. Aivan ihana syysaamu tulossa.
Illalla kakaroiden paimentaminen läksyjen pariin ja miehen kanssa palaveri tulevasta viikosta, ainakin ensi viikonlopun miehen veljen perheen vierailuun on vähän varauduttava siivoamalla ja laittamalla työhuoneen patjat ja tyynyt tuulettumaan kunhan ilma kuivaa. Samalla mietitään viikon ruuat, lasten kuskaukset, omat menot ja rahatilanne. Tämä on meillä sunnuntai-illan normaali ilta.
Mukavaa päivää kaikille. Elämän ilo koostuu pienistä onnen hetkistä harmauden keskellä!
Pakkaamista, olen lähdössä Kreikkaan 3 viikoksi. Pyykkäystä.
maksan laskut. tiskaan tiskit. teen piirakkaa. siivoan. tanssin 45 min. zumbaa. käyn ulkona. leikkaan hiukset. katon selvityjät suomi.
Vierailija kirjoitti:
Ai että! Kivaa matkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että! Kivaa matkaa!
Kiitos. Tätä on odotettu!
Pientä puuhastelua kuten venäjän ja orpon hallituksen kaatamiset. Sitten jos aikaa jää vois laillistaa kannabiksen.
Onko joku herännyt ärrinpurrin-mielellä aamulla, alapeukkuja... hohhoijaa.
Palauttava 5k lenkki ja leuanvetoa.
Ajattelin mennä metsään, josko vähän puolukoita löytäisin.
Vierailija kirjoitti:
Pihan syyssiivousta, ihanan raikas ilma.
Pakko kysyä, että mitä tämä pitää sisällään syyskuun eka, kun lehdet vielä puussa, nurmi kasvaa, kasvimaa tekee satoa ja kukat kukkii?
Mutta kyllä on ihanaa, kun on vihdoinkin viileämpää ja sateita.
Veljenpojan 2-v synttärit. Muuten kotona sängyssä makoilua.