Auttakaa selvittämään mikä elokuva kyseessä! Kuvailen juonen niin hyvin kuin muistan, en löydä millään googlaamisella tätä leffaa!
Lukiossa on mitäänsanomaton nörttipoika tms, harrastaa urheilua. Lukioon tulee kaunis tyttö joka lähestyy tätä poikaa. Tyttö on holhouksen alaisena tms, ei vanhempia. Tyttö saa pojan pahoille teille eikä pojan äiti pidä tilanteesta. Tyttö juonittelee omiaan ja on outo. Seurustelevat jonkin aikaa kunnes tulee ero. Tyttö pistää pojasta juoruja liikkeelle ja kaikki paitsi äiti alkavat hylkiä poikaa. Tyttö taas saa sympatiaa ja tukea vaikka vain huijaa ja juonittelee. Sitten tyttö ja poika lähestyvät toisiaan uudelleen ja suhde muistaakseni lämpenee. Lopussa tyttö yrittää tappaa pojan metsässä mutta pojan äiti ehtii väliin. Selviää että tyttö on täysin manipuloiva psykopaatti joka on tappanut aiemminkin poikaystävänsä. Lopussa joutuu mielisairaalaan ja siellä saa iskettyä mieshoitajan.
Trilleri varmaan ahalta 04-2011? Naisnäyttelijä oli kanadalainen myös malli. Mielestäni nimi oli joku "täydellinen tyttöystävä" mutta tuon googlaamalla tulee ihan väärä leffa. Olen googlaillut kanukkinäyttelijöitäkin ja googlannut englanniksi eikä löydy!!
HÄIRITSEE!!!!!!!
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Täähän oli Netflixissä, oon nähny tän. Mikähän se nimi tosiaan olikaan... Katon löydänkö, brb.
En löytäny, on sit vissii poistunu.
Oliko siis kanadalainen leffa, jenkkiläinen? Puhuttiinko englantia?
Leffan nimi oli "Kusta päässä" ja olette nähneet sen unissanne.
Nyt rupes häiritsee. Muistan leffan mutten nimeä, niin ärsyttävää!!
Vierailija kirjoitti:
crush?
Ei tämäkään :(
Crazy/Beautiful?
ootko katsonut listauksia, joissa teinileffoja?
Yritin katsoa listoja teinileffoista ja trillereistä mutta ei löydy :(
Noh nyt mäkin haluun tietää. Yleensä oon hyvä googlaa muttei löytyny mitään. Muistatko kenenkään roolinimiä leffassa?
Taisin löytää: A mother's nightmare.
Nro 17!!!!!! KIITOS!!!!!! Se oli tuo juuri!
Täähän oli Netflixissä, oon nähny tän. Mikähän se nimi tosiaan olikaan... Katon löydänkö, brb.