Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia isorintaisille ei löydy kauniita liivejä- Tämä on väärin mielestäni

Vierailija
16.08.2018 |

Olin kaupassa katselemassa rintaliivejä. Yhdessäkään kauniissa liiveissä ei ollut F - kokoa, vaan monet loppuivat D- kuppiin. Minkä takia pienirintaisille naisille on myynnissä kaupoissa kauniita liivejä, mutta me idorintaiset joudumme tyytymään mummorintsikoihin ellemme maksa montaa sataa johonkin erokoisalusvasteliikkeeseen? Mieskin kysyy aina, että miksen osta kauniita alusvaatteita..No, kun ei löydy!? Ottaa päähän tämä asia.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, koska harvalla on isoja utareita onneksi.

Vierailija
2/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene liiviliikkeeseen tai osta netistä. Itse ostin juuri nämä https://www.lumingerie.fi/marvy-rintaliivit-pinkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Change-liikkeessä. Rintsikat maksaa siellä 50€-->

Vierailija
4/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä nykyään vaikka kuinka.

Vierailija
5/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kysyntää.

Vierailija
6/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan tavan mukaan isommat kuppikoot (joita on O:hon saakka) löytyvät erikoisliikkeistä. Itse käytän Lumingerieta, puolalaiset liivit alk 39 €.

Vierailija
7/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä asia ole puitu av:lla jo monta kertaa?

Isorintaisille ei myydä kauniita rintaliivejä, koska te ette tarvitse sellaisia. Teillähän on ne isot rinnat, jotka kelpaavat sellaisenaan.

Vierailija
8/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Change tosiaan paras isompirintaiselle. Alesta voi saada kauniit ja hyvät jopa vain 35 €. Ja tosi hyvä palvelu! En osta muualta.

Vierailija
9/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan aina netistä. Figleaves -nimisestä verkkokaupasta löytyy paljon valinnanvaraa.

Vierailija
10/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä Changen liiveissä koko on f tai g, mutta melko normin kokoiset rinnat mulla on. Moni ostaa liian pienet liivit itselleen. Tuolla myyjä mittaa sut ja auttaa löytämään sopivat liivit.

Vierailija
11/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä Changen liiveissä koko on f tai g, mutta melko normin kokoiset rinnat mulla on. Moni ostaa liian pienet liivit itselleen. Tuolla myyjä mittaa sut ja auttaa löytämään sopivat liivit.

Eikös niillä ole omat koot?

Vierailija
12/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy. Brastop ja Figleaves netissä. Esim. Curvy Kate (oma suosikki) ja Freya-merkit.

Vierailija
14/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niillä ole omat koot?

Mulla ainakin on Changella ihan sama kuppikoko kuin muillakin käyttämilläni merkeillä.

Vierailija
15/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä katkeria pikkutissejä, homoja ja pedareita :’D onneks mut ja moni muu onnekas on siunattu naisellisuudella eli isoilla tisuilla! Miehetkin tykkää ;) (ei pedarit tai homot)

N18

Vierailija
16/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä katkeria pikkutissejä, homoja ja pedareita :’D onneks mut ja moni muu onnekas on siunattu naisellisuudella eli isoilla tisuilla! Miehetkin tykkää ;) (ei pedarit tai homot)

N18

Tarkoitit varmaankin M47

Vierailija
17/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä taas olen ihmetellyt sitä, kun monet 3+1 -päivien tarjousrintaliiveistä on isoissa kuppikoissa, mutta ilmeisesti isorintaiset ei etsi näitä liivejään tarjouksista.:)

Vierailija
18/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin perustaa sellaisen erikoiskaupan isoille liiveille. Oon kuitenkin aika kiinnostunut niistä.

Vierailija
19/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin perustaa sellaisen erikoiskaupan isoille liiveille. Oon kuitenkin aika kiinnostunut niistä.

Minäkin

Kake 63

Vierailija
20/20 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lyhyiden ja paksujen halutaan kulkevan housuitta.

t. 2kktta sopivia housuja etsinyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän