Minkä takia isorintaisille ei löydy kauniita liivejä- Tämä on väärin mielestäni
Olin kaupassa katselemassa rintaliivejä. Yhdessäkään kauniissa liiveissä ei ollut F - kokoa, vaan monet loppuivat D- kuppiin. Minkä takia pienirintaisille naisille on myynnissä kaupoissa kauniita liivejä, mutta me idorintaiset joudumme tyytymään mummorintsikoihin ellemme maksa montaa sataa johonkin erokoisalusvasteliikkeeseen? Mieskin kysyy aina, että miksen osta kauniita alusvaatteita..No, kun ei löydy!? Ottaa päähän tämä asia.
Kommentit (20)
Mene liiviliikkeeseen tai osta netistä. Itse ostin juuri nämä https://www.lumingerie.fi/marvy-rintaliivit-pinkki
Käy Change-liikkeessä. Rintsikat maksaa siellä 50€-->
Onhan niitä nykyään vaikka kuinka.
Maan tavan mukaan isommat kuppikoot (joita on O:hon saakka) löytyvät erikoisliikkeistä. Itse käytän Lumingerieta, puolalaiset liivit alk 39 €.
Eikö tämä asia ole puitu av:lla jo monta kertaa?
Isorintaisille ei myydä kauniita rintaliivejä, koska te ette tarvitse sellaisia. Teillähän on ne isot rinnat, jotka kelpaavat sellaisenaan.
Change tosiaan paras isompirintaiselle. Alesta voi saada kauniit ja hyvät jopa vain 35 €. Ja tosi hyvä palvelu! En osta muualta.
Itse tilaan aina netistä. Figleaves -nimisestä verkkokaupasta löytyy paljon valinnanvaraa.
Itsellä Changen liiveissä koko on f tai g, mutta melko normin kokoiset rinnat mulla on. Moni ostaa liian pienet liivit itselleen. Tuolla myyjä mittaa sut ja auttaa löytämään sopivat liivit.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä Changen liiveissä koko on f tai g, mutta melko normin kokoiset rinnat mulla on. Moni ostaa liian pienet liivit itselleen. Tuolla myyjä mittaa sut ja auttaa löytämään sopivat liivit.
Eikös niillä ole omat koot?
Kyllä löytyy. Brastop ja Figleaves netissä. Esim. Curvy Kate (oma suosikki) ja Freya-merkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös niillä ole omat koot?
Mulla ainakin on Changella ihan sama kuppikoko kuin muillakin käyttämilläni merkeillä.
Onpas täällä katkeria pikkutissejä, homoja ja pedareita :’D onneks mut ja moni muu onnekas on siunattu naisellisuudella eli isoilla tisuilla! Miehetkin tykkää ;) (ei pedarit tai homot)
N18
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä katkeria pikkutissejä, homoja ja pedareita :’D onneks mut ja moni muu onnekas on siunattu naisellisuudella eli isoilla tisuilla! Miehetkin tykkää ;) (ei pedarit tai homot)
N18
Tarkoitit varmaankin M47
No mä taas olen ihmetellyt sitä, kun monet 3+1 -päivien tarjousrintaliiveistä on isoissa kuppikoissa, mutta ilmeisesti isorintaiset ei etsi näitä liivejään tarjouksista.:)
Mä voisin perustaa sellaisen erikoiskaupan isoille liiveille. Oon kuitenkin aika kiinnostunut niistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin perustaa sellaisen erikoiskaupan isoille liiveille. Oon kuitenkin aika kiinnostunut niistä.
Minäkin
Kake 63
Ja lyhyiden ja paksujen halutaan kulkevan housuitta.
t. 2kktta sopivia housuja etsinyt
Sen takia, koska harvalla on isoja utareita onneksi.