Biisejä, joissa on teidän mielestä "eroottinen lataus"
Mulle tulee mieleen Jenni Vartiaisen Turvasana ja Sannin Tornado sekä sit ulkomaisista Becky G-Mayores En muuten kuuntele kyseisiä suomalaisia artisteja mutta noista biiseistä tykkään. Olis kiva kuulla muitakin, suomen- tai englanninkielisiä.
Kommentit (1054)
Vierailija kirjoitti:
Erkki Liikasen"Evakkoreki".
Siinä ollaan reessä vällyjen alla...
Tuokin sata kertaa seksikkäämpi kuin joku Tähkä....!
Vierailija kirjoitti:
Def Leppard & Taylor Swift - Pour Some Sugar On Me
Miksi tuo nirppanokka pissis-Taylor pilasi biisin?
Sekään ei osaa tehdä mitään muuta kuin valitusbiisejä existään. Nekin huonoja. Biisit siis.
Chris Isaak Blue Hotel, siinä soundissakin on jotain sellaista odottamattoman eroottista säpinän tunnetta.
Saattaa olla jo mainittu, mutta vastataan silti:
Mary Jane Girls - All Night Long
N.81 kirjoitti:
Tässä aivan ehdottomasti:
Värisee selässä kun kuuntelen tätä kappaletta. Aina kun lähdetään kaupungille tyttöjen kanssa, kuunnellaan tätä biisiä. Ns. "menobiisi". Tänään lähdetään. Oih, mitä tekisin Laurin kanssa hyväilystä... ; )
Toinen joka tuli mieleen:
Tämä on enemmän sellainen "mietiskelybiisi". Kun on ihanan melankolinen sateinen päivä, katson bussin ikkunasta ulos, komea mies ulkopuolella hitaasti valuu bussin valuessa eteenpäin. Kuuntelin tätä viikkoja viimeisimmän parisuhteeni päätyttyä.
Näistä molemmissa löytyy se tietynlainen "kohta tapahtuvan" eroottisen jännitys ja herkkyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noissa yllämainituissa ollut mitään eroottista. No, ehk oon vaan niin urpo etten tajua!
Mitä kappaletta tarkoitat?
Lauri Tähkää, Jari Sillanpäätä ja vastaavia. Ehkäpä minulle "eroottinen lataus" tarkoittaa eri asiaa kuin heille.
Minusta tuntuu että et edes kuunnellut kappaleita loppuun. Jos nuo kappaleet eivät saa sinussa eroottista tunneskaalaa hereille, niin luulen että vika on tosiaankin siellä päässä.
Ei herätä minussa eroottista tunneskaalaa. Tai ehkä se onkin artisteissa vika, mene ja tiedä.
Luulen että ehkä kuitenkin siellä päässä. Aika moni on täällä ilmaissut oman intohimonsa heränneen näistä kappaleista. Oma kokemukseni oli myös sen verta värisyttävää tavaraa, että tiedän sinun olevan väärässä tässä asiassa.
Eikä siinä mitään. Laita omat räppiroskat soimaan. Tai soul-hirveyksiä...
En kuuntele koskaan räppiä. Hyi. Enkä soulia.
Mitä kuuntelet sitten? Kaija Koo oli kanssa toinen, mikä pitää itseni mainita omana eroottismusiikillisena suosikkina:
Huh... Tuhansittain kylmiä väreitä.
Pääasiassa epäkaupallista tai vanhaa musiikkia.
Mitä se siis on? Anna nyt jokin esimerkki.
Epäeroottisia esimerkkiejä:
Heart of Asia
Aika koukuttava vaikka on vuodelta 1979
Sitten eroottinen esimerkki:
https://www.youtube.com/watch?v=tCRwjtz4g9k Kyllä, Milianiahan se. Oli soittolistalla kauan.
Luulen että vitsailet, mut et varmaan. Ihan käsittämättömän kauheeta kuraa nämä biisit. Ja tuoko jämä-R'n'B kipale "eroottinen"? Missä teekkaribileissä sä soitat tällaista pa*kaa, jos saan ihan rehellisesti kysyä? : D
Koe-eläinpuiston "Mahtava meno, tiukka etukeno, herkällä tatsilla........."
Vierailija kirjoitti:
N.81 kirjoitti:
Värisee selässä kun kuuntelen tätä kappaletta. Aina kun lähdetään kaupungille tyttöjen kanssa, kuunnellaan tätä biisiä. Ns. "menobiisi". Tänään lähdetään. Oih, mitä tekisin Laurin kanssa hyväilystä... ; )
Tämä on enemmän sellainen "mietiskelybiisi". Kun on ihanan melankolinen sateinen päivä, katson bussin ikkunasta ulos, komea mies ulkopuolella hitaasti valuu bussin valuessa eteenpäin. Kuuntelin tätä viikkoja viimeisimmän parisuhteeni päätyttyä.
Näistä molemmissa löytyy se tietynlainen "kohta tapahtuvan" eroottisen jännitys ja herkkyys.
Noissa ei ole mitään muuta kuin se tuskainen odotus että biisit ovat ohi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.81 kirjoitti:
Noissa ei ole mitään muuta kuin se tuskainen odotus että biisit ovat ohi!
Olen sivuhuomautuksena muuten viettänyt iltaa tuon ensimmäisen biisin videossa esiintyvän kitaristin kanssa.
Biisihän on taattua laatua. Ja varmasti toimisi petipuuhien säestyksenä enemmänkin kuin hyvin.
Gina G - Ooh Aah...Just a Little Bit
W.A.S.Pin Wild Child kiimaiselta 80-luvulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noissa yllämainituissa ollut mitään eroottista. No, ehk oon vaan niin urpo etten tajua!
Mitä kappaletta tarkoitat?
Lauri Tähkää, Jari Sillanpäätä ja vastaavia. Ehkäpä minulle "eroottinen lataus" tarkoittaa eri asiaa kuin heille.
Minusta tuntuu että et edes kuunnellut kappaleita loppuun. Jos nuo kappaleet eivät saa sinussa eroottista tunneskaalaa hereille, niin luulen että vika on tosiaankin siellä päässä.
Ei herätä minussa eroottista tunneskaalaa. Tai ehkä se onkin artisteissa vika, mene ja tiedä.
Luulen että ehkä kuitenkin siellä päässä. Aika moni on täällä ilmaissut oman intohimonsa heränneen näistä kappaleista. Oma kokemukseni oli myös sen verta värisyttävää tavaraa, että tiedän sinun olevan väärässä tässä asiassa.
Eikä siinä mitään. Laita omat räppiroskat soimaan. Tai soul-hirveyksiä...
En kuuntele koskaan räppiä. Hyi. Enkä soulia.
Mitä kuuntelet sitten? Kaija Koo oli kanssa toinen, mikä pitää itseni mainita omana eroottismusiikillisena suosikkina:
Huh... Tuhansittain kylmiä väreitä.
Pääasiassa epäkaupallista tai vanhaa musiikkia.
Mitä se siis on? Anna nyt jokin esimerkki.
Epäeroottisia esimerkkiejä:
Heart of Asia
Aika koukuttava vaikka on vuodelta 1979
Sitten eroottinen esimerkki:
https://www.youtube.com/watch?v=tCRwjtz4g9k Kyllä, Milianiahan se. Oli soittolistalla kauan.
Luulen että vitsailet, mut et varmaan. Ihan käsittämättömän kauheeta kuraa nämä biisit. Ja tuoko jämä-R'n'B kipale "eroottinen"? Missä teekkaribileissä sä soitat tällaista pa*kaa, jos saan ihan rehellisesti kysyä? : D
Annoin muutaman esimerkin ja sä sitten dumasit koko yli 1000 biisin soittolistani. Lapsiko siellä kirjoittelee vai joku ylikseltä karannut lammas? Ilmeisesti meillä on eri käsitys eroottisuudesta. Minulle esimerkiksi Tähkä ei ole eroottista musiikkia, mutta sinulle on. Turhaapa tästä asiasta on kiistellä. Jokainen kuunnelkoon sitä mitä tahtoo.
Def Leppard - Pour some sugar on me
99% biiseistä sellaisia, joista kyllä eroottinen lataus on hyvin kaukana.
Titanic, lipputangon nuppi, nakit ja muusi, mäntsälä mielessäin, mynämäki humppa onhan näitä
Silakka-Apaja se vasta eroottinen onkin. SEhän tuokuu silakalle!
Myös Katrin Välitunnilla on aika eroottinen biisi
https://www.youtube.com/watch?v=BuC8uakTET4 Myös Pikku pikku bikinissä on eroottinen veisu.
Erkki Liikasen"Evakkoreki".
Siinä ollaan reessä vällyjen alla...