Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biisejä, joissa on teidän mielestä "eroottinen lataus"

Vierailija
15.08.2018 |

Mulle tulee mieleen Jenni Vartiaisen Turvasana ja Sannin Tornado sekä sit ulkomaisista Becky G-Mayores En muuten kuuntele kyseisiä suomalaisia artisteja mutta noista biiseistä tykkään. Olis kiva kuulla muitakin, suomen- tai englanninkielisiä.

Kommentit (1054)

Vierailija
661/1054 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.81 kirjoitti:

Tässä aivan ehdottomasti:

Värisee selässä kun kuuntelen tätä kappaletta. Aina kun lähdetään kaupungille tyttöjen kanssa, kuunnellaan tätä biisiä. Ns. "menobiisi". Tänään lähdetään. Oih, mitä tekisin Laurin kanssa hyväilystä... ; ) 

Toinen joka tuli mieleen:

Tämä on enemmän sellainen "mietiskelybiisi". Kun on ihanan melankolinen sateinen päivä, katson bussin ikkunasta ulos, komea mies ulkopuolella hitaasti valuu bussin valuessa eteenpäin. Kuuntelin tätä viikkoja viimeisimmän parisuhteeni päätyttyä. 

Ei vitsi, tää Tähkä tuli aivan puskan takaa. Mitenköhän mennyt ohi, jeesus mikä kappale... Tätä tulee käytettyä petipuuhien lähestyessä tulevaisuudessa.

Na na na *syyskuun kyy* ! - huh... Tarttuva kipale.

Vierailija
662/1054 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku vastailee itselleen noissa Tähkä-viesteissä.....? Siksi koska kukaan muu ei lämmennyt niille? :DDD Aina noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1054 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rammsteinin Bestrafe Mich. :D

Vielä kun löytäisi jostain samoin tuntevan miehen...

Minä olen valitettavasti nainen, mutta lämpenen tuolle myös :D

Vierailija
664/1054 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku vastailee itselleen noissa Tähkä-viesteissä.....? Siksi koska kukaan muu ei lämmennyt niille? :DDD Aina noloa.

Minä vastasin kyllä alkuperäiselle postaajalle. Että nyt kyllä olet väärässä "vainujesi" kanssa. Kuuntelitko biisin? Jos et, niin en ymmärrä millä perusteella teilaat.

Vierailija
665/1054 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

puremuakin kirjoitti:

Meiju Suvas: Pure mua

Hassua kyllä luin just samannimisen kirjan, joka oli hyvinkin eroottinen (siis Meiju Suvas potenssiin kymmenen!!) ja kuitenkaan tässä PURE MUAssa ei varsinaisesti ollut kovin paljon aktionia. Ja silti, voi tsiisas miten hottia... Suosittelen lukemaan!!

Juuri palautin tuon kirjan, oli aivan loistava! Ja samaa mieltä että monasti on eroottisempaa kun ihan kaikkea ei tavata auki, vaan jää ikään kuin vihjailun asteelle. Siksi musta monet tämän ketjun biisitkää ei aina sytytä.

Mut se kirja oli Terhi Tarkiaisen Pure mua. Seksikkäitä Suomi-vampyyreja, ou jee :)

Vierailija
666/1054 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaan jonka Layne Staley tulkitsee. Heh

Vierailija
667/1054 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on enemmän sellainen "mietiskelybiisi". Kun on ihanan melankolinen sateinen päivä, katson bussin ikkunasta ulos, komea mies ulkopuolella hitaasti valuu bussin valuessa eteenpäin. Kuuntelin tätä viikkoja viimeisimmän parisuhteeni päätyttyä.

Ja mitä eroottista tuossa sitten muka on? :DD

Vierailija
668/1054 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smurffien tunnari

Vierailija
669/1054 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tätä tullu jo, mut tässä ehdottomasti:

Pure mua ja vieläpä videon kera.

Sekä tietenkin tämä legendaarinen veisu.

Vierailija
670/1054 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ähinää!

tääkin on aika erroottinen

Vierailija
671/1054 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

The XX - intro

Maya Jane Coles - Weak

Vierailija
672/1054 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.81 kirjoitti:

Värisee selässä kun kuuntelen tätä kappaletta. Aina kun lähdetään kaupungille tyttöjen kanssa, kuunnellaan tätä biisiä. Ns. "menobiisi". Tänään lähdetään. Oih, mitä tekisin Laurin kanssa hyväilystä... ; ) 

Tuo ensimmäinen kappale toimii. Aikas hyvinkin toimii, minulle eroottinen musiikki on enempi sellaista säpinää herättävää ja säväkkää musisointia. Myös tunnelmallinen ja intohimoinen laulutulkinta saa itseni eroottisesti latautuneeksi. Tässä biisissä kaikki nämä asiat yhdistyvät täydelliseksi kokonaisuudeksi. Hurr... : )

Vierailija
673/1054 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa yllämainituissa ollut mitään eroottista. No, ehk oon vaan niin urpo etten tajua!

Vierailija
674/1054 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noissa yllämainituissa ollut mitään eroottista. No, ehk oon vaan niin urpo etten tajua!

Mitä kappaletta tarkoitat?

Vierailija
675/1054 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rammstein: koko tuotanto, raskas musiikki, oudot lyriikat ja saksan kieli on HOT

Tämä kieltämättä sellaista että ota mut heti seinää vasten ja pumppaa kuin viimeistä päivää, jaah-jaah!

Siitä haaveillen...  :D Pidän kunnollisista miehistä, mutta pehmous sängyssä on turnoff

t: lainaamasi viestin kirjoittaja

Vierailija
676/1054 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Village People: sex on the phone - muistaakseni kyseisen pumpun viimeiseksi jäänyt hitti

Vierailija
677/1054 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The pointe sisters: I'm so excited

Kyllä Pointed Sistersin Slow hand on mielestäni "eroottisempi"

Vierailija
678/1054 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.81 kirjoitti:

Orgasmin perusteella, jonka sain kun eräs ihana uros työntyi sisääni hurjalla vimmalla ylläolevan kappaleen soidessa hänen asuntonsa stereoista, mielestäni riittää kertomaan kappaleen eroottisuuspotentiaalista. Suoranaisesti räjähtelin himosta samaan aikaan kun kappaleen ihana kertosäe soi. Muistot, ne muistot... 

Mielestäni päinvastoin, suurin osa muista kappaleista on ihan hirveitä eikä eroottisia lainkaan. Jotain räppi biisejä, en vois vähempää tykätä. Sen sijaan heleä suomipop kappale on itselle juuri sitä ominta seksimusiikkia. Nämähän on makuasioita kuitenkin lopulta!

Vierailija
679/1054 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinah Washington ; Mad about the Boy

Vierailija
680/1054 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kappaletta tarkoitat?

Lauri Tähkää, Jari Sillanpäätä ja vastaavia. Ehkäpä minulle "eroottinen lataus" tarkoittaa eri asiaa kuin heille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän