Mikä on naisten salaisuus hyvältä tuoksumiseen?
Itse miehenä haisen kamalalta, ja ihmettelen että miten naiset aina osaavatkin tuoksua niin hyviltä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kunhan alapäätä ei haistele...
Jos oot nainen: pese se toosa.
Jos oot mies: eiköhän sullekin jostain joku kiva pippeli kaveriksi löydy.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanotaan usein että tuoksun hyvältä. Käy joka ilta suihkussa ja pesen itseni hyvältä tuoksuvalla suihkugeelillä joka puolelta. Sitten laitan hyväntuoksuista deodoranttia. En käytä hajuvesiä. Tarkistan aina ettei vaatteet haise likaiselle/hikiselle ja pesen ne miedosti tuksuvalla pesuaineella. En käytä huuhteluaineita.
Minun mielestä minun oman kehon hajut paranivat, kun siirryin hajusteettomiin ja ph:ltaan lähellä ihon ph:ta oleviin pesuaineisiin. Uskon, että ihon ja limakalvojen oma bakteerikanta on nyt parempi ja siksi ei tule hajuja.
Eiköhän tää oo ihan yksilöllistä. Mun ex mies tuoksui kyllä aina ihmeellisen hyvältä, vaikkei jatkuvasti itseään pessytkään. Itse taas alan haista helpommin, hikoilen hyvi. helposti, hiukset ja iho rasvoittuvat äkkiä, alapään hajuista yms. Puhumattakaan..,
https://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/tutkimus-keski-ikaiset-mieh…
Keski-ikäiset miehet haisevat pahimmalle, toiseksi pahimmalle nuoret miehet.
Ruoasta riippuu omalla miehelläni.
Esim. vehnä saa sen haisemaan pahalle, ilman vehnää se haisee melkein niin kuin puhtaalle merelle.
Mene vaan yleiseen vessaan jonkun silakkarouvan jälkeen ja haistele haiseeko vielä hyvältä :D