Av-palstan lukijamatkan jälkipuinnit
Miten matka meni niin kuin omasta mielestäsi? Oliko suuria pettymyksiä? Yllätyksiä? Mieleenpainuvin muistosi matkalta?
Kommentit (187)
Näkyikö reissussa muuten sitä tangoprinssi Reino Nordinia?
t. eräs jota harmittaa kun ei päässyt mukaan
Porvoon reissulla sattui ja tapahtui! Seurasin kait ainoana raittiina muiden örvellystä ja irstasta käytöstä, ei mitään rajaa! Haluatko kysyä jotain:-)
Hävettää vieläkin että sanoin vahingossa jollekin bussissa olleelle naiselle että olen muka tk-lääkäri! :(
Vierailija kirjoitti:
Jätin sen sian! Porvooseen!
Onneksi jätit, koska se oli telakoitunut miesten saunaillassa!!
Bongasiko kukaan NYC-HEL eli Hellua reissussa? Kuulemma kouvolamamman näköinen vaikka väittää olevansa Kim Kardashianin näköinen tummaihoisine miehineen.
Oli kyllä mainio reissu, mutta tarvitsen nyt hieman apua, koska eräs juttu jäi vaivaamaan. Istuin bussissa sen Munsalan kansallispukuun pukeutuneen naisen vieressä. Puku oli muuten todella kaunis, ainutlaatuiset väriyhdistelmät, ja tekijä oli kuin olikin löytynyt palstalaisten avustuksella Vantaalta! Toisella puolella istui nainen, joka ei juuri hymyillyt, koska toiset naiset kadehtivat häntä aina niin paljon. Takanani taas istui nainen, jonka mies söi lasten vanukkaat jo heti alkumatkasta. No, siellä muutamaa penkkiriviä edempänä vilkutteli kivannäköinen mies. Osaisitteko auttaa, että kenelle meistä hän vilkutteli? Mielestäni hän vilkutteli minulle, mutta en usko siihen nyt kuitenkaan, sillä itseluottamukseni on nollassa, koska äitini on tuhonnut elämäni. Mies näytti ystävälliseltä, mutta todennäköisemmin hänen hymynsä taakse piiloutuu kavala narsistinen luonne. Hänellä oli myös koira mukanaan, mikä lie eläimiinsekaantuja ollut. Ehkä ei kannata enempää selvittääkään, kenestä kyse.
Miniän kanssa oltiin reissussa. Ja sehän oli tehnyt vääränlaiset eväät! Tuli nälkä jo kesken bussimatkan, perillä piti heti juosta kauppaan ostamaan ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetytti eniten se vierailu porvoon sairaalan vanhaan synnytyssaliin. Ja siellä varsinkin ne peltihousut, jäi niiden käyttötarkoitus epäselväksi kun opas puhui niin vienolla äänellä ja oudosti murtaen??
huomasiko kukaan oliko sektiossa vittuileva lääkäri työvuorossa?
Ensi kerralla tavataan laivalla lukijamatkan nimissä, esimerkiksi Silja Tamphonylla? Onko se muuten hyvä laiva? Vai onko muita vaihtoehtoja? Punaisten viikkojen laivat?
Ihanaa kun sain hyviä parvekekyrväkekasvatusvinkkejä Marjatalta joka sattuikin olemaan Porvoonseudun Kyrväkekasvattajat Ry:n varapuheenjohtaja! Kiitos Marjatta vielä toistamiseen.
Kiitos myös sille perheelle makoisista nauruista, eli jonka kanssa me naurettiin sitä kun kävi ilmi että muut ostaa kaupan perunahyllystä uutta perunaa mutta meidän perheet syö sentään itse kasvatettuja parvekeperunoita!
Minulla on kaksi kiloa ylipainoa, joten eiväthän porvoolaiset miehet voineet minusta kiinnostua.
Kiitokset kaikille Porvoon reissussa olleille, olette kaikki mahtavia tyyppejä. En ole millään matkalla nauranut niin paljon, ihanaa, että sain nauttia seurastanne! Ehkä vielä järjestetään muisteluilta jossain sopivassa paikassa!
Iso, tatuoitu liivimies pyysi minua treffeille Porvoossa. Uskaltaisinko lähteä? Hän tulisi huomenna hakemaan minua pyörällään. Tunsin sielujen sympatiaa hänen kanssaan... En kerro mihin kerhoon kuului.
Huomasitteko, että viereisessä bussissa oli kaksplussalaisia? Oli mukana esim. se pyyhkeestä raskautunut nainen lapsineen. Itseäni huolestuttaa, miten oman raskauden kanssa käy, ettei vaan tulisi vesipäistä lasta.
T. Vonkaputouksessa raskautunut
Minä näin porvoon torilla Lauri tähkän uuden heilansa kans. Heilalla näytti olevan patti korvan alla. Kuulin kun salaisia asioita siinä supisivat. Luottamuksella tämän nyt teille kerron ( ja ette sitten soita seiskalehteen). Heille on tulossa pienen pieni ihana pupu kotiin. Voi miten herttaista
Vierailija kirjoitti:
Iso, tatuoitu liivimies pyysi minua treffeille Porvoossa. Uskaltaisinko lähteä? Hän tulisi huomenna hakemaan minua pyörällään. Tunsin sielujen sympatiaa hänen kanssaan... En kerro mihin kerhoon kuului.
Minuakin pyysi tatuoitu liivimies treffeille. Onkohan sama mies?
Sillä oli taostelukoira mukana.
Vaikutti symppikseltä.
Näin että bussikuski oli jätetty yksin bus
siin kun oltiin siellä legginsimuotinäytök
sessä. Ja joku Porvoolainen meni kirjahyllyn kanssa seisomaan siihen bussin eteen. Pelkäsin ettei päästä paluumatkalle.
Kauhea paikka tuo Porvoo! Kukaan ei noteerannut minua siellä vaikka liikehdintäni oli eleganttia, puutarhajuhlamaisella tunteella! Sitten alkoi pelottaa torilla kun jonkun mäyräkoira alkoi tuijottaa minua uhkaavasti!