Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatkan jälkipuinnit

Vierailija
15.08.2018 |

Miten matka meni niin kuin omasta mielestäsi? Oliko suuria pettymyksiä? Yllätyksiä? Mieleenpainuvin muistosi matkalta?

Kommentit (187)

Vierailija
101/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se seisoi. Toinen nainen. Oli lähtenyt mukaan. Poltti röökiä bussin takana. Nyt itkettää ja surettaa.

Vierailija
102/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi s***na! Nyt ne sanoi sossussa tänään, etteivät annakaan täydentävää toimeentulotukea jälkikäteen siihen matkaan. Se siitä tuetusta lomasta sitten. Siitä jäi kyllä hieno muisto kun poliisi pysäytti koko muun liikenteen jo moottoritieltä asti että päästiin turvallisesti Cittarille. Runebergin talo oli kans vähän pettymys kun ne otti ensin pääsymaksun ja vasta sitte kerrottiin että se onkin jo kuollu. Oppaan jaxuhali jeesas paljo!

Jaa se torttutehtaija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt matkaan. Nousin seisomaan bussissa ja minut poistettiin.

Vierailija
104/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se polttariporukan huijaama rapakännissä ollut sulhasmies pääsi selviämään ystävällisen porvoolaisnaisen avustuksella bussiaseman vieressä sijainneen asuntonsa saunaan. Minä E-cuppinen olin selänpesijänä! Sulhainen saapui saunapuhtoisena Stadiin, muu puhtoisuus olkoon arvailujen varassa...

Vierailija
105/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli ihan pa*ka reissu, kukaan ei näyttänyt dösässä tissejä (odotin niin E-cuppeja)

Kukaan ei esitellyt tamponikorujaan.

Kukaan ei tullut lohduttamaan vaikka ryyppäämisestä ja paskasta elämästä valitin ja oksensin täristen dösän vieressä, pil*un saannista puhumattakaan.

Yksikään nainen ei edes tullut viereen istumaan vaikka mukana oli kassi lämmintä lapparia ja dösä muutenkin niin täynnä että osa seisoi, vai seisoiko ne sen takia että kuskina oli turkkilainen ihqu karvaranne.

Vierailija
106/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Mun mielestä oli ihan pa*ka reissu, kukaan ei näyttänyt dösässä tissejä (odotin niin E-cuppeja)

Kukaan ei tullut lohduttamaan vaikka ryyppäämisestä ja paskasta elämästä valitin ja oksensin täristen dösän vieressä, pil*un saannista puhumattakaan.

Yksikään nainen ei edes tullut viereen istumaan vaikka mukana oli kassi lämmintä lapparia ja dösä muutenkin niin täynnä että osa seisoi, vai seisoiko ne sen takia että kuskina oli turkkilainen ihqu karvaranne.

Matkalla oli kyllä luvassa tambonikoru esitys, mutta tyyppi hukkasi ne korunsa ennen kuin esitys ennätti alkaa

Vierailija
107/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulainen lapsineen tunki mukaan. Ilmoitti vain tuntia ennen että tulee. Eikä mitään eväitä mukana. Menivät ja söivät mun eväät mun repusta, ja pyysi vielä hakemaan lisää. Siinä meni mun matkarahat, heidän ruokiin.

Kyllä kiukuttaa, ei mitään tapoja. Joka kuukausi sama juttu. Aina ne tulee ja aina ne syö mun ruuat ja pitää käydä ostamassa lisää. Miksi ne ei vaan lopeta? 😰

Vierailija
108/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hirvitti eniten ne porvoolaiset vapaat kassat, jotka huutelivat miehelleni. Ei ikinä enää porvooseen, tämä oli kyllä viimeinen kerta.

Vierailija
109/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Sorry, mulla meni koko Porvoo-reissu sen kännisen polttarisulhasen hoivailuissa, ehkä sitten Kouvolassa tavataan ensi reissulla, toivoo E-cuppi.

Vierailija
110/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin lähdin sinne etsimään sitä laatikkopäistä, pitkää, rikasta Ytmiä metsästäjän silmillä, mutta kumma kun ei löytynyt. ;’( No päädyin sitten säälistä antamaan kaikille tasoteoreetikko-miehille edes sen yhden kerran, jotta pääsevät edes neitsyydestään eroon. Onko niiden meno sittemmin yhtään rauhoittunut tällä palstalla?

Vierailija
111/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulin bonganneeni yhden Ytmin, siis paikallisen Porvoosta - mutta kävi ilmi että se olikin Not-Mii, eli homo. :(

Vierailija
112/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saasta heräsin just ilmeisesti Porvoossa, tää mesta näyttää joltain liivimiesten kerhomestalta.. oonkohan raskautunut?

Vierailija
113/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittekö yhtään torttuja siellä Ruuneperintalossa? Mulla meni se ohi kun ei ollu varaa sisään pääsy maksuun. Röökasin senaikaa pihalla sen yhen tyylikkään kouvolalaisyhärin kanssa.

Vierailija
114/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos teillä muilla hyväksytty tämä reissu aktiivimallin mukaiseksi toiminnaksi?

Vierailija
115/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sen sian! Porvooseen!

Vierailija
116/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kah, mie näin Sinkkumiehen ja Hopeaketun. Karjalan mummolla on tok hyvä miel.

Vierailija
117/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussimatkat oli aivan kauheita. Vieressä istui mummo, joka tyrkytti koko ajan itse leipomaansa rusinapullaa. Joka kerta kun kieltäydyin niin sain saarnat miten kauhea ihminen olen kun en edes mummon vaivalla tekemää pullaa ota.

Vierailija
118/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä vähän petyin, kun ei nähty Xenttua, eikä löydetty niitten hienoa taloa. Olisin niiiiin halunnut vaihtaa hänen kanssaan muutaman salaattilounasreseptin ja opetella porrasposeerauksen.

Vierailija
119/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkan kohokohta oli se, kun bussin ohi kilpapyöräili hopeakettu ilman paitaa. Kyllä karisi unihiekat silmistä!

T. Janna 20 vee

Hyi, se oli mun faija! Yäääh!

Vierailija
120/187 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä vähän petyin, kun ei nähty Xenttua, eikä löydetty niitten hienoa taloa. Olisin niiiiin halunnut vaihtaa hänen kanssaan muutaman salaattilounasreseptin ja opetella porrasposeerauksen.

Tule meidän muiden mammojen mukaan sinne sille erikoisretkelle, kun tehdään joukolla sille miehelle kunnon brittiläinen fry up-aamiainen, koska ei näytä saavan kotona muuta kuin kurkku- ja sipulikuutioita ja siksi laihtunut.