Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatkan jälkipuinnit

Vierailija
15.08.2018 |

Miten matka meni niin kuin omasta mielestäsi? Oliko suuria pettymyksiä? Yllätyksiä? Mieleenpainuvin muistosi matkalta?

Kommentit (187)

Vierailija
161/187 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimatkalla otin paidan ja ritsikat pois ja annoin rintojeni hyllyä vapaina bussin hytkymisen tahtiin. Tein tämän, koska yksi mies oli myös ilman paitaa. Miksi tuijotitte vain minua, ettekä sitä miestä ollenkaan? Ja kuka soitti poliisit!? Varmaan joku kateellinen pienitissinen...

Missä kohtaa bussia?

Olisit tullu mun viereen, olisin voinut pitää käsiä rintojen edessä, kukaan ei olisi nähnyt eikä olisi tarvittu poliisia.

Vierailija
162/187 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko pikkujoulut jotain?

Pidettäskö Halloweenbileet ensin? Onkohan yhdyssana toi Halloweenbileet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/187 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidettäskö Halloweenbileet ensin? Onkohan yhdyssana toi Halloweenbileet?

Entäs rapujuhlat? Elokuun puutarhajuhlat?

Vierailija
164/187 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus: Otin bussissa talteen sinisen synnytyslakin, jossa teksti 'Tauski' (mitä lie sekin tarkoittaa).  

Jos haluat omasi takaisin, soita puh. 09855-1231Ö300

Vierailija
165/187 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen akateeminen, niin pysyin vähän syrjemmässä. Aika kului kivasti, koska tutustuin fiksunoloiseen naiseen,

Se sana on akateemikko. Fiksu-noloiset naiset on kyllä kivoja, se on totta.

Vierailija
166/187 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kovasti kannatan näitä yhteisiä retkiä ja erilaisia teemajuhlia nää on parhautta.

Itse nyhjötin Porvoossa yksikseni ja tein hölmöjä somepostauksia.

Vierailija
167/187 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rapujuhlia aletaan järkkäämään niin ehdotan että kaikki alkaa pakastamaan makaronien keitinvettä että saadaan kätevästi vesi jossa voidaan sitten juhlissa ravut kahvit ja teet keitellä.

Vierailija
168/187 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä jäi iso joukko kaveruksia pois, kun oli kiire pelastaa Vaasan kissataloa. Siihen on vain 30 päivää aikaa kerätä miljoona euroa.

Vierailija
169/187 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan kiva reissu. Bussin penkit vaan haisi ihan perseelle. Ei auttanut edes ruokasooda.

Vierailija
170/187 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mukava retki, mutta uinti jäi väliin, kun 12-vuotias poikani ei muka voinut tulla kanssani naistenpuolelle. Pöyristyttävää! Ja niin kun olin valmistautunut kyykkyvatkauksen av-mestaruuskilpailuun. Kukahan sen voitti?

Vierailija
171/187 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ihan kivaa. Olin pukeutunut paitaan, jossa luki ENÄÄN. Kielioppinatsit kiemurtelevat tuskissaan sen nähdessään.

Mulla oli paita jossa luki YHDYS-SANA.

Vierailija
172/187 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaiset naiset oli liian nirsoja prinsesssa harhaisija kul lika rus ellissa pyörijöitä ja jouduin taas tyytymään yli painoiseen yh äitiin mut ei sillekään kelvannut kiltti mies kun vaan halusi alfa miehen mälli ämpäriksi. Oikeesti oon kiltti mies ja ansainnu 25v fitnesstytön mutku ei oo laatikkopäätä ja olen vain 173 pitkä

Vierailija
173/187 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan alkaa varailla pikkujoulupaikkaa, onhan vain 3 kokonaista kuukautta Jouluun! Olisiko ehdottaa juhlapaikkaa ja mahdollisia esiintyjiä. Esim. Jarska voisi esiintyä, vauva-asuun pukeutuneena.

Pikkujoulut pitäisi olla jossain missä olisi mahdollisuus ALASTI SEKASAUNAAN uintiin ja palju.

E-cupilla on kokemusta kylvetyksestä.

Onko palstalla hierojaa, fyssaria jotka voisivat antaa hoitoja tai ihan vaan empaattisia naisia.

Eiköhän tässä olisi mahdollisuus avittaa E-cuppia, jos miesryntäys on suuri. Koolla ei ole väliä!

Vierailija
174/187 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans ärsytti tuo bussin penkkien perceelle haiseminen.

Vierailija
175/187 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ihan kivaa. Olin pukeutunut paitaan, jossa luki ENÄÄN. Kielioppinatsit kiemurtelevat tuskissaan sen nähdessään.

Mulla oli paita jossa luki YHDYS-SANA.

Niinkö siinä lukikin? Näin että YHDY ANA.

Vierailija
176/187 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan alkaa varailla pikkujoulupaikkaa, onhan vain 3 kokonaista kuukautta Jouluun! Olisiko ehdottaa juhlapaikkaa ja mahdollisia esiintyjiä. Esim. Jarska voisi esiintyä, vauva-asuun pukeutuneena.

Pikkujoulut pitäisi olla jossain missä olisi mahdollisuus ALASTI SEKASAUNAAN uintiin ja palju.

E-cupilla on kokemusta kylvetyksestä.

Onko palstalla hierojaa, fyssaria jotka voisivat antaa hoitoja tai ihan vaan empaattisia naisia.

Eiköhän tässä olisi mahdollisuus avittaa E-cuppia, jos miesryntäys on suuri. Koolla ei ole väliä!

Mulle kelpaa kaikki cupit.

Vierailija
177/187 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tullut mukaan, ihan riemusta kiljuin kun huomasin, että oikein Porvooseen pääsen. Sinne ole aina halunnut päästä, kun täällä Porvoota aina niin kehutaan.

Odotin ratikkaa Tampereella tossa Hämeentien Sokoksen edessä. Odotin ja odotin. Olisin sillä päässyt kätsysti linja-autoasemalle josta olisitte noukkinu mut mukaan. Siis mitään ratikkaa tullu, kiskot loppuu kuulemma tohon 50 metrin päähän. Miksi mulle ei kukaan kertonu, että ne vasta sitä työstää.oon 25 vee blondi ja korkeasti koulutettu. Milloin teette uuden matkan? Tunnistatte mut Tampereen murteesta ja hyvistä hampaista.

Vierailija
178/187 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähde mihinkään jos ei kukaan näytä tissejä.

Vierailija
179/187 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin lanttukukon Joensuun Prismasta. Matkaevääksi. Huomasitteko bussin perällä minua ja lanttukukkoani? Ennen Porvoota lanttu alkoi oireilla ja bussissa ei ollu vessaa. Huomasitteko ? Olitte kaikki kohteliaita kun ette heittäneet mua ulos ennen Porvoota hajuhaitan vuoksi. Oli kivaa perillä, uudet stringit löytyivät Porvoon kirpputorilta. Sovittelin niitä stringejä siinä ennen ostopäätöstä. Huomasitteko ?

Porvoo on ihan paras, yks porvoolainen Ykä, neljän lapsen isä, ulkoruokinnassa, halus mut ja mun uudet stringit. Huomasitteko tulomatkalla, siellä takapenkillä oltiin ja vielä stringejä soviteltiin. Nyt ollaan oltu jo 3 päivää yhdessä, se on mun avokki. Sen vaimo riehuu Porvoon kirppari -torilla ja oli luvannu muiluttaa sen stringimyyjän.

Vierailija
180/187 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linja-autossa on myös tunnelmaa

Linja-autossa matka katkeaa

Linjuriauto on maantien ässä,

Siinäpä melskeessä, tärinässä

Huumorikaan ei loppua malta

Edes kuljettajalta.

Linjuriauto on maantien ässä,

Tanssiin kun ollaan kiirehtimässä