Av-palstan lukijamatkan jälkipuinnit
Miten matka meni niin kuin omasta mielestäsi? Oliko suuria pettymyksiä? Yllätyksiä? Mieleenpainuvin muistosi matkalta?
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että miehille oli järjestetty miestenvahti! Oli huojentavaa käydä ostoksilla, kun tiesi, että miehen uskaltaa jättää bussiin ilman pelkoa, et keksii tehdä jotain ominpäin.
Olipa muuten mukava nähdä, että se sohvalta tippunut mieskin oli päässyt mukaan!
En saatana uskaltanut jättää kotiin.
Ihan paska reissu, koko matkan kuuntelin kun joku kusi sihisten vessassa. Käpykakku unohtui kotiin ja lisäksi löysin hotellihuoneesta lipaston takaa oudon puhelimen.
Apua mä kadotin mun vantaalla teetetyn munsalankansallispukuni jonnekin Porvooseen:(
Voisiko joku vantaalainen tehdä mulle uuden maksan satasen.
Meille tänne Porvoon löytöeläinsuojaan on toimitettu av-palstan lukijamatkan jälkeen yksi sika ja lisäksi kaksi siantapaista Porvoon löytötavaratoimistoon. Jos nyt huomaat, että sinulta puuttuu sika (tjsp), ota pikaisesti yhteyttä ja nouda omasi pois tuntomerkkejä vastaan. Olemme pitovaikeuksissa!
Yhteistyöterveisin: Porvoon löytöeläinsuoja ja Porvoon löytötavaratoimisto
Mä en päässyt mukaan, kun piti säilöä pakkaseen makaronien, riisien ja perunoiden keitinvesiä.
Kaveri oli joutunu hotellissa kanta-astujan huoneen alapuolelle, eikä ollut saanut nukuttua. Hän oli valittanut hotellin respaan, mutta ei ollut saanut alennusta.
Kyllä monet täällä ovat satuilleet muka osallistuneensa Porvoon reissuun: Porvoossa ei ole Prismaa, vaikka monet väittäneet käyneen Porvoon Prismassa!
Vierailija kirjoitti:
Oisko pikkujoulut jotain?
Pitäisi varmaan alkaa varailla pikkujoulupaikkaa, onhan vain 3 kokonaista kuukautta Jouluun! Olisiko ehdottaa juhlapaikkaa ja mahdollisia esiintyjiä. Esim. Jarska voisi esiintyä, vauva-asuun pukeutuneena.
Mulle jäi eniten mieleen, kun pikkutunneilla U l i m i e s oli hätäkakalla torin laidalla ja huusi särkyneellä äänellä "selittäkää, naiset".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko pikkujoulut jotain?
Pitäisi varmaan alkaa varailla pikkujoulupaikkaa, onhan vain 3 kokonaista kuukautta Jouluun! Olisiko ehdottaa juhlapaikkaa ja mahdollisia esiintyjiä. Esim. Jarska voisi esiintyä, vauva-asuun pukeutuneena.
Pikkujoulut pitäisi olla jossain missä olisi mahdollisuus ALASTI SEKASAUNAAN uintiin ja palju.
E-cupilla on kokemusta kylvetyksestä.
Onko palstalla hierojaa, fyssaria jotka voisivat antaa hoitoja tai ihan vaan empaattisia naisia.
Nyt joudutte myöntämään, että laktoosivaivanne ja keliakia on kuviteltuja! Ei ne sämpylät olleet laktoosittomia eikä gluteenittomia vaikka sanoin niin. Se oli hauska kepponen av-palstalaisille!
Minä olen akateeminen, niin pysyin vähän syrjemmässä. Aika kului kivasti, koska tutustuin fiksunoloiseen naiseen, jonka kanssa keräilimme aamuyöhön asti pulloja ja saimme jotain 700 euroa kumpikin. Kiva arjen säästöä ja hyötyliikuntaa. Kävi ilmi, että meillä molemmilla on joku 7000 euron kuukausinettopalkka (meidän miehistä nyt puhumattakaan). Sovittiin, että pikkujouluissa kun rahvas av-porukka juhlii, niin me vain poimitaan marjoja ja sieniä ja näytetään omalla esimerkillä, että ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.
Vierailija kirjoitti:
Meille tänne Porvoon löytöeläinsuojaan on toimitettu av-palstan lukijamatkan jälkeen yksi sika ja lisäksi kaksi siantapaista Porvoon löytötavaratoimistoon. Jos nyt huomaat, että sinulta puuttuu sika (tjsp), ota pikaisesti yhteyttä ja nouda omasi pois tuntomerkkejä vastaan. Olemme pitovaikeuksissa!
Eiiiiih eikai me nyt niitä takaisin oteta. Huutonaurua.
Minulla oli mukava matka. Siellä taka-penkillä nappailin sidukkaa muiden yh-den kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää mun sika siellä, mutta älkää päästäkö sitä sohvalle. Se putoilee sohvilta.
Kotimatkalla otin paidan ja ritsikat pois ja annoin rintojeni hyllyä vapaina bussin hytkymisen tahtiin. Tein tämän, koska yksi mies oli myös ilman paitaa. Miksi tuijotitte vain minua, ettekä sitä miestä ollenkaan? Ja kuka soitti poliisit!? Varmaan joku kateellinen pienitissinen...
Minulla oli ihan kivaa. Olin pukeutunut paitaan, jossa luki ENÄÄN. Kielioppinatsit kiemurtelevat tuskissaan sen nähdessään.
Vähän jäi harmittamaan se yksi, joka kiersi eri porukoiden keskusteluissa v*ttu*lemassa ja solvaamassa. Mikähän senkin ongelma oli... Onneksi sitä ei huolittu bussiin enää paluumatkalle.
Anoppi katosi Porvooseen ja koska hän on ummikko, ei osaa tulla takaisin. Jos näette, puhukaa hänelle portugalia tai porvoota, niin pysyy siellä vielä pari vikkoa. Appi sanoi, että ei ole koskaan tuntenut näin suurta rauhaa ja rakkautta rinnassaan koko avioliittonsa aikana. Rauha jatkuisi, jos anoppi ei palaisi ikinä.
Mieheni tuli kotiin juuri, päällään Munsalan kansallispuku ja korkokengät. Häpeä, sinä viettelijänarttu!
Reissuni sujui täydellisesti! Minä olen siis se, joka osti matkamuistoksi 3 jättisäkkiä vessapaperia Porvoon Prismasta. Ostan aina vessapaperini reissun päältä, missä minua ei tunnisteta. Harhautin kyllä vielä myyjää varmuuden vuoksi ja sanoin, että nämä menevät sitten av-palstan retkibussiin, kun siellä on puhjennut turistiripuli, mutta itsehän olin tietysti fiksu ja otin rokotuksen hyvissä ajoin ennen matkaa.
Huomasi oikein, miten kassa ja muut ihmiset ajattelivat, että juuri tuohon paperiin av-matkalaiset kohta pyyhkivät ripulisia takamuksiaan retkibussin pöntöllä. Tämä ihan vain tiedoksi, ettette enää ihmettele, miksi teitä katsottin kieroon Prisman kassalla kun siellä kävitte!
Meinasin kyllä itse olla jo hätää kärsimässä, kun paperi oli kotona loppumaisillaan, mutta onneksi tuli tämä lukijamatka sopivaan saumaan!