Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tää nakkihuuli-muoti menee pois?

Vierailija
15.08.2018 |

Ei voi kuin ihmetellä, miten niin monet kuvittelevat sen näyttävän hyvältä, että huuliin pumpataan täytettä niin paljon, että näyttää kuin henkilöllä olisi kuono.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä väittävät ettei mitään ole laitettu, vaikka sokea Reettakin sen näkee!

Vierailija
2/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pian, ja vie mukanaan groteskit hanurit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniskö samalla nämä ankkaselfiet? Toivoin niin 

Vierailija
4/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pois menee ja sitten tulee taas muotiin Twiggy-huulet, ne vaaleat ohuet huulet, joita me yritimme matkia 60-luvulla. Kaikki kiertää. Tää paksupyllyisyyskin on ollut muotia ainakin jo antiikin aikana ja muuulloin, jolloin ruokaa oli vähän ja vaikeuksia lihottaa itseään pulleaksi. Valeaihoisuus oli ihanne silloin, kun työväen piti tehdä ulkona töitä, vaalea oli hot, kun osoitti olleensa sisällä. Kaikki kiertää, jotku asiat tulee vain nopeammin takaisin kuin toiset.

Vierailija
5/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pois menee ja sitten tulee taas muotiin Twiggy-huulet, ne vaaleat ohuet huulet, joita me yritimme matkia 60-luvulla. Kaikki kiertää. Tää paksupyllyisyyskin on ollut muotia ainakin jo antiikin aikana ja muuulloin, jolloin ruokaa oli vähän ja vaikeuksia lihottaa itseään pulleaksi. Valeaihoisuus oli ihanne silloin, kun työväen piti tehdä ulkona töitä, vaalea oli hot, kun osoitti olleensa sisällä. Kaikki kiertää, jotku asiat tulee vain nopeammin takaisin kuin toiset.

kaunista tekstiä, ja vieläpä totta <3

Vierailija
6/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi liikutte ko piireissä? Kukaan ei pakota teitä yökerhoon, ei seuraamaan instabeibejä, lukemaan blogeja, tilaamaan seiskaa, katsomaan kardashianeita..

Mua tämä ei ärsytä, koska en altista itseäni ilmiölle.

Vierailija
7/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystäväni kanssa 35v.

Kun olin teini niin ystävääni kiusattiin siitä, kun hänellä on aina ollut hyvin muhkea pylly. Mainionmuotoinen, mutta todellakin iso.

Minua kiusattiin, koska minulla oli nimenomaan nämä hyvin täyteläiset huulet. Eivät mikään pumpattu kuono; mutta isot on.

Niin ne ajat muuttuu.

Teininä myös kulmakarvamuoti oli sitä todella nypittyä. Omat kulmat eivät lopullisesti onneksi pilalle ja viiruiksi menneet, mutta toisinaan mietin, minkä näköiset ne olisivat jos en koskaan olisi niitä nyppinyt.

Ja näitä miettien katson omaa 4v tyttöäni. Hänellä samanlaiset huulet kuin minulla - eivät varmaan muotia enää sitten kun on teini. Kulmat hänellä ovat vaaleahkot niin kuin minullakin, mutta runsaat. Toivon, että hän ei niitä liikaa koskaan nyppisi, kuten minä ja mummonsa aikanaan.

Vierailija
8/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ripsipidennykset? Pahimmillaan muistuttavat toukkavainaita.

Vierailija
9/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa viivahuulet siellä :D

Vierailija
10/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tähän lisäisin myös ripsipisennykset ja blondit hiuslisäkkeet. Tai miks en muunkinväriset, mut ne blondit usein suttuisempia ja takkuisempaa.

Vierailija
11/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tatuoinnit saisivat mennä muodista.

Vierailija
12/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nakkihuuli veti herneen nenään? Eikö juuri joku sanonut, että nakkihuulia ei paljon kiinnosta muiden mielipiteet :D

Vierailija
13/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi laitattaa täytettä huuliin, joten nimittely on turhaa.

Vierailija
14/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellyt olen, kuinka rumentavat itsensä.

Vierailija
15/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ylipitkiä ripsiä mies sanoo varpusparviksi. Itse olen käyttänyt sanaa muussa yhteydessä, mutta tavallaan se sopii siihenkin.

Vierailija
16/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten huulista voi päätellä millaiset häpyhuulet/p***u hänellä on, uskokaa tai älkää.

Vierailija
17/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ystäväni kanssa 35v.

Kun olin teini niin ystävääni kiusattiin siitä, kun hänellä on aina ollut hyvin muhkea pylly. Mainionmuotoinen, mutta todellakin iso.

Minua kiusattiin, koska minulla oli nimenomaan nämä hyvin täyteläiset huulet. Eivät mikään pumpattu kuono; mutta isot on.

Niin ne ajat muuttuu.

Teininä myös kulmakarvamuoti oli sitä todella nypittyä. Omat kulmat eivät lopullisesti onneksi pilalle ja viiruiksi menneet, mutta toisinaan mietin, minkä näköiset ne olisivat jos en koskaan olisi niitä nyppinyt.

Ja näitä miettien katson omaa 4v tyttöäni. Hänellä samanlaiset huulet kuin minulla - eivät varmaan muotia enää sitten kun on teini. Kulmat hänellä ovat vaaleahkot niin kuin minullakin, mutta runsaat. Toivon, että hän ei niitä liikaa koskaan nyppisi, kuten minä ja mummonsa aikanaan.

Eivätköhän ne kulmakarvat olisi ihan samanlaiset kuin nyt, kun ei se nyppiminen ole mikään lopullinen karvanpoistomuoto. Voi kun olisikin. :D

Vierailija
18/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten huulista voi päätellä millaiset häpyhuulet/p***u hänellä on, uskokaa tai älkää.

Mulla lähtee huulista isoja liuskoja irti. Täytyykin tsekata housuihin, etten tiputtele lahkeesta riekaleita kadulle.

Vierailija
19/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoroskalla ja muulla tyhjäpääporukalla on aina ollut oma tyylinsä. Mielestäni se on hyväkin asia, koska heidät erottaa siitä ja heitä voi välttää.

Vierailija
20/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin bloggaajilla ja roskalehtijulkkiksilla vaikuttaisi olevan pakkomielle paviaanin persauksen näköisiin huuliin.

https://i.chzbgr.com/full/7789754368/h71159E1C/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä