Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen alku? :O

Vierailija
15.08.2018 |

Voi että niin. Ihan aikuinen olen (+35) ja tässä nyt 2,5 kk tapaillut oikein ihanaa miestä. Kaikki on hienosti ja tässä tutustumme toisiimme. ..mutta mietin tätä 24/7 ja olen huolissani ihan kaikesta. Itsellä useita suhteita, pitkiä ja lyhyitä takana, muutama rankka ero yms niin tämä varmaan vaikuttaa tähän, että on vaikea luottaa ja nauttia tästä. Lähinnä olen kokoajan epävarma mitä toinen miettii ja kelaa.. Niin kivaa kuin tämä onkin niin on kyllä rankkaa myös. En edes osaa nukkua kun kelaan juttua kokoajan. Kun ollaan yhdessä niin kaikki on hyvin ja kun ollaan erossa tulee möröt.. Miten hitossa pääsen eroon näistä paska ajatuksista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedäpääseekö niistä eroon. Ajan kanssa kai. Samassa tilanteessa olen. Useita tapailuita mennyt mönkään ja näköjään sitä tulee joka kerta kriittisemmäksi ja tavallaan odottaa jo valmiiksi että kohta tää loppuu:(

Vierailija
2/3 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toi vertailu vanhoihin juttuihin auttaa?

Ehkä se myös vertaa sinua entisiinsä ja odottaa milloin alat napisemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi äly! Varmaan on oikein terveellistä velloa tuollaisissa ajatuksissa, johan se vie parhaan terän siitä toisen kanssa olemisestakin! Opettele keskittymään hetkeen: elämässä tapahtuu paljon asioita, joihin et voi vaikuttaa, miksi murehtia niitä etukäteen. Nauti rakkaudestasi, tapahtuu mitä tapahtuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi