Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tää nakkihuuli-muoti menee pois?

Vierailija
15.08.2018 |

Ei voi kuin ihmetellä, miten niin monet kuvittelevat sen näyttävän hyvältä, että huuliin pumpataan täytettä niin paljon, että näyttää kuin henkilöllä olisi kuono.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoroskalla ja muulla tyhjäpääporukalla on aina ollut oma tyylinsä. Mielestäni se on hyväkin asia, koska heidät erottaa siitä ja heitä voi välttää.

Mua niin inhottaa tää asenne. Yritäpä tässä olla hyvä tyyppi kun yläluokkalarppaajat pilaavat maineen.

Vain ne todistelevat, joilla on todisteltavaa. Mieti sitä.

Vierailija
22/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi suomalaiset naiset, joita olen luullut fiksuiksi, menee kalan kuvan kanssa piikitettäväksi! Antakaa kalojen ja niiden huulten kuulua näille kaloille!!!!!

https://thumbs.dreamstime.com/b/fish-lips-26237900.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-fEfBQmLAkmM/VeAtGyONX1I/AAAAAAAAGRc/gUOUjy-y7…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi suomalaiset naiset, joita olen luullut fiksuiksi, menee kalan kuvan kanssa piikitettäväksi! Antakaa kalojen ja niiden huulten kuulua näille kaloille!!!!!

https://thumbs.dreamstime.com/b/fish-lips-26237900.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-fEfBQmLAkmM/VeAtGyONX1I/AAAAAAAAGRc/gUOUjy-y7…

Nuo fisut on söpöjä ja luonnonkauniita. Samaa ei voi sanoa tyhjäpäälutkista, joiden naamaan on piikitetty yhtä sun toista.

Vierailija
24/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet ei oo lähdössä mihinkään mutta jonkin artikkelin mukaan isojen pyllyjen suosio laskee. Onneksi.

Vierailija
25/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa viivahuulet siellä :D

Muitakin kuin nakkeja ja viivoja on, kauniit kaarevat normaalin paksuiset huulet, kuten minulla.

Vierailija
26/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten huulista voi päätellä millaiset häpyhuulet/p***u hänellä on, uskokaa tai älkää.

Miten niin ”uskokaa tai älkää”, luuletko ettei me naiset tiedetä millaiset huulet meillä on itsellä molemmissa päissä? Usko tai älä, tiedetään kyllä.

Ja usko tai älä, olet väärässä! Mulla on luonnostaan runsaat huulet naamassa, mutta hyvin niukasti lihaa seksireiän ympärillä. Vielä kerran: usko tai älä.

Itse aiheeseen sanon, että olen nähnyt ihan maltillisestikin paranneltuja ylähuulia muutamalla kaverilla, eikä niistä edes tajua ettei ne ole luomua, jos ei sitä siis erikseen tiedä. Ylilyönnit sen sijaan on tosiaan karseita. Ja tämä persemuoti on aivan järkyttävä, toivottavasti menee pian ohitse.

Paksuista kulmista tykkään, ne kaksituhattaluvun ohuet piirretyt viivat oli kauheat mielestäni jo silloin! Kunhan on siis omaa muotoiltua karvaa eikä vain ihoon piirrettyä palkkikulmaa, niin hienot on. Kadehdin kaikkia, joilla on luonnostaan hyvät ja runsaat kulmat.

Vierailija
27/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kutsutaan kuulemma Uunohuuliksi tai Puskutraktorihuuliksi. En tiedä mistä tuo eka tulee, Uuno Turhapuron yli maalatuista huulista varmaan?

Vierailija
28/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut microbleidatut yms. miesmäiset kulmakarvat saisi mennä pois muodista, tekee naisten silmistä todella raskaan näköiset, korostaa monilla sellaista siansilmäisyyttä vain ennestään.

Vierailija
29/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ennen pitkään.

Vierailija
30/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylie Jennerikään ei enää täytä huuliaan niin överiksi kuin ennen, toivottavasti muutkin tajuaa ettei se ole siistin näköistä ja tekee hampaat tyngän näköisiksi ja puheen puuromaiseksi.

Vierailija
31/31 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä kuten Tuksulle, eikö sille tullut pistosten seurauksena huuleen joku hermovaurio?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan