Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseksi asti uskoit

Vierailija
15.08.2018 |

että juuri sinä tulet tekemään tässä elämässä jotakin muidenkin mielestä merkittävää?

Itse olen yli 30 ja en pääse yli tuosta ajatuksesta... Pitäisikö tyytyä siihen, että mitä tähän ikään mennessä on saavuttanut on se, mitä tulee ikinä saavuttamaan? Onko tämä ehkä jotain ikäkriisiä, masennusta, lapsellista kunnianhimoa..?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 14 v asti. :D

Vierailija
2/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 14 v asti. :D

Voi ei, ajattelinkin, että nämä olisi teinille normaaleja ajatuksia... Muistan itsekin nuorempana näin ajatelleeni, mutta nyt kolmenkympin jälkeen ajatukset ovat palanneet. Olo ei vain ole yhtä optimistinen kuin nuorena, mikä lienee ihan järkevää...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia tästä?

Ap

Vierailija
4/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 37-vuotiaaksi asti tuntui siltä, että jotain isoa vielä tapahtuu, mutta sitten se usko siihen meni ohi.

Vierailija
5/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole koskaan ajatellut noin. Olen aina tiennyt olevani tavallinen ja eläväni omaksi ilokseni siten kuin elän.

Vierailija
6/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt jo! :)

Vierailija
7/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että juuri sinä tulet tekemään tässä elämässä jotakin muidenkin mielestä merkittävää?

Itse olen yli 30 ja en pääse yli tuosta ajatuksesta... Pitäisikö tyytyä siihen, että mitä tähän ikään mennessä on saavuttanut on se, mitä tulee ikinä saavuttamaan? Onko tämä ehkä jotain ikäkriisiä, masennusta, lapsellista kunnianhimoa..?

Miksi olisit tuossa iässä jo saavuttanut kaiken ? Onhan sulla (oletettavasti) aikaa vaikka kuin monta vuotta? Mitä haluat vielä saavuttaa? Ei ole liian myöhäistä aloittaa.

Vierailija
8/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän elämääni itselleni enkä mieti muiden ihmisten kautta saavutuksiani.

Vierailija
9/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä uskoin, etten ikinä voisi saada mitään aikaan, mutta aikuisena tajusin ettei se olekaan niin.

Vierailija
10/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ystävyys ole jo merkittävää toisille?

Vierailija
11/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt 31 ja vihdoin on alkanut tuntumaan siltä, että saan vielä jotain merkittävää aikaan. Olen perustamassa yritystä uudenlaisen palvelukonseptin ympärille.

*peukut pystyyn*

Vierailija
12/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa koskaan, tai korkeintaan yläasteen alkuun asti. Suunnilleen samaan aikaan kun lopetin mm. Tylypahkan kirjeen odottamisen.

Vierailija
13/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisit tuossa iässä jo saavuttanut kaiken ? Onhan sulla (oletettavasti) aikaa vaikka kuin monta vuotta? Mitä haluat vielä saavuttaa? Ei ole liian myöhäistä aloittaa.

Haluaisin esim. perustaa yrityksen, kirjoittaa kirjan, keksiä jotain mullistavaa... Unelmia kai nämä on ja ideoita on paljon, en vain tiedä mitä ja miten toteuttaa. Aloittaminen on vaikeaa ja epäonnistumisen pelko piinaa.

Ap

Vierailija
14/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta. Miksi koskaan pitäisi luovuttaa? Aina on mahdollisuus kurottaa kuuhun! Jokaisella! (pl. Pohjois-Korea)

Vierailija
15/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan uskonut niin.

Vierailija
16/16 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin tekeväni jotain todella merkittävää, kun opetin 40 vuotta lapsia. Tosin opin samalla itsekin paljon. Kun synnytin omat lapseni, tiesin, että tämä on tärkeää, jopa tärkeintä maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan