Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuisen, naimisissa olevan naisen ihastumisen tunne - mitä tehdä?! Muita samassa tilanteessa?

Vierailija
15.08.2018 |

Olen perheellinen, naimisissaoleva nainen. Avioliittoni on ihan hyvä, mitä nyt ruuhkavuodet koettelevat molempien jaksamista. Meillä on kuitenkin säännöllisesti yhteistä aikaa (ilman lapsiakin), seksiä, läheisyyttä, keskusteluja. Silti kävi niin, että minä (järkevä, jalat maassa, pää kylmänä -tyyppi) ihastuin toiseen mieheen. Ihastus on halvaannuttava! En pysty kunnolla keskittymään töihini, mietin aina tilaisuuden tullen tätä miestä ja tuijottelen hänen kuviaan somessa. Säälittävää!

En edes tiedä (varmuudella) jakaako hän tunteeni. Eronneen ystäväni mielestä asia on niin, että ko. mies on ollut jo pidempään ihastunut minuun. No, se ja sama, kun kerran mitään tulevaisuutta meille ei ole olemassa.

Onko kukaan muu löytänyt itseään vastaavasta tilanteesta? Miten olette sen järjestäneet?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait siinä ole mitään vikaa, jos ihastuu. Nauttii siitä tunteesta, kyllähän se varmasti aika pian hiipuu. Turha miettiä, jakaako ihastuksen kohde tunteet, ethän sä kuitenkaan aio asialle mitään tehdä – vai?

Vierailija
2/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia tulee ja menee naimisissa olevillakin. Ainut ero on siinä, että kun on naimisissa, jättää reagoimatta niihin ihastumisiin. Ei ihastuminen ole mikään syy tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsi kulta kun se on tavattoman helppo ihastua ihmiseen jonka kanssa ei elä sitä päivittäistä arkea kun näkee vain sen ihanan harhakuvan täydellisyydestä.

Omissa tilanteissani olen järjestänyt asian niin, että nautin hetken tunteesta ja tämän jälkeen palannut todellisuuten ja nauttinut perheestäni :D

Vierailija
4/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt vähän hupsu. Luulisi sinun jo tuohon ikään oppineen, että ihastumisen on luonnollinen osa sitä ihmisen arkea kuin kakalla kävisi. Se tulee ja sitten se huuhdotaan pois.

Vierailija
5/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo nyt on normaalia, kun olet erkaantunut omasta puolisostasi enemmän. Ei kannata kuitenkaan tehdä tämän ihastuksen eteen mitään.

Vierailija
6/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt vähän hupsu. Luulisi sinun jo tuohon ikään oppineen, että ihastumisen on luonnollinen osa sitä ihmisen arkea kuin kakalla kävisi. Se tulee ja sitten se huuhdotaan pois.

Eikä se kakkakaan aina helpolla tule ja hätä mene ohi :D Käy ap kakkalla ihan samalla tavalla kun tähänkin asti. Ei ihastumista seuraa aina sitä vuosisadan rakkaustarinaan tai että nyt pitäisi alkaa selvittämään toisen tunteita.

Vierailija
7/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kait siinä ole mitään vikaa, jos ihastuu. Nauttii siitä tunteesta, kyllähän se varmasti aika pian hiipuu. Turha miettiä, jakaako ihastuksen kohde tunteet, ethän sä kuitenkaan aio asialle mitään tehdä – vai?

En tietenkään aio asialle mitään. Mutta jos näkisit hänet, ymmärtäisit. Tai sitten et :) No, pää on pyörällä joka tapauksessa, enkä tarvitse sellaista.

Vierailija
8/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en oo koskaan ihastunu ulkopuoliseen parisuhteen aikana. Ois vähän outoo.

Vierailija
9/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en oo koskaan ihastunu ulkopuoliseen parisuhteen aikana. Ois vähän outoo.

Ahaa, että ois vähän outoo?

Minusta oudompaa on se, ettei ihastu. Sinähän olet parisuhteessa, et suinkaan kuollut.

Vierailija
10/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tämä sama tilanne eikä se ole parissa vuodessa mihinkään muuttunut. Olen hyväksynyt tunteeni vaikka alkuun niitä kielsinkin. Melkoinen itsetutkiskelun paikka jos tällainen omalle kohdalle sattuu. Yritän vain elää asian kanssa. Tsemppiä sulle.

Vierailija
11/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään aio asialle mitään. Mutta jos näkisit hänet, ymmärtäisit. Tai sitten et :) No, pää on pyörällä joka tapauksessa, enkä tarvitse sellaista.

Hienostippa oikeutit tekosi.

Vierailija
12/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet asian häiritsevän, lopeta se. Älä tuijottele äijää somessa, täytä aikasi järkevämmällä tekemisellä. Nussi ukkosi pyörryksiin päivittäin. Virkkaa päiväpeitto, niin minä tein jännetupentulehduksenkin uhalla :)

Jos elämäsi ei ole tyydyttävää ja olet valmis ottamaan riskin siitä, että tuhoat perheesi, go for it. Mutta kannattaisi ihan ottaa selvää, onko se mies edes kiinnostunut vai nauraako päin naamaa kun kerrot, miten asia on. Ja tsekkaa sen vehje, voi olla että nykyiselläsi on parempi. Tämän neuvon annan omakohtaisesta kokemuksestani. Maailman komein mies, mutta viiden sentin nysä, joka tuskin seitsensenttiseksi kasvoi.

Vierailija
13/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ihastuvat?

Vierailija
14/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koet asian häiritsevän, lopeta se. Älä tuijottele äijää somessa, täytä aikasi järkevämmällä tekemisellä. Nussi ukkosi pyörryksiin päivittäin. Virkkaa päiväpeitto, niin minä tein jännetupentulehduksenkin uhalla :)

Jos elämäsi ei ole tyydyttävää ja olet valmis ottamaan riskin siitä, että tuhoat perheesi, go for it. Mutta kannattaisi ihan ottaa selvää, onko se mies edes kiinnostunut vai nauraako päin naamaa kun kerrot, miten asia on. Ja tsekkaa sen vehje, voi olla että nykyiselläsi on parempi. Tämän neuvon annan omakohtaisesta kokemuksestani. Maailman komein mies, mutta viiden sentin nysä, joka tuskin seitsensenttiseksi kasvoi.

Ihan parhaat ohjeet tässä: virkkaa päiväpeitto ja tsekkaa sen vehje. :D

Vierailija
15/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta paistaa vahva itsesi vakuuttelu, että "enhän MINÄ", mutta tuntuu kuin yrität vakuuttaa ennen kaikkea itseäsi. Samalla silti tunnut kaipaavan jotain rohkaisua, että ota nyt selvää asiasta, jota tavallaan haluat selvästi tehdä. Itsepähän teet valintasi.

Vierailija
16/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissa silmistä, poissa mielestä.

Vierailija
17/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroat siitä nykyisestä ja elän prinsessamaisen onnellisen elämän sen ukon kanssa. Aika yksinkertaista.

Vierailija
18/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, että ois vähän outoo?

Minusta oudompaa on se, ettei ihastu. Sinähän olet parisuhteessa, et suinkaan kuollut.

Mulle, henk. kohtasesti, outoo ois ihastua, sulle on outoo että mä en ihastu? Jaha. En sanonu pahaa kenestäkään, miksi piti tulla noin sanomaan heti kun joku on erilainen. Enkä usko että oon niin erilainen, varmasti on muitakin samanlaisia [jotka ei osaa ihastua yhtä enempään]. Tai sitten ei. Ei se silti ole syy sanoa noin. Taas oon joku poikkeus tässä maailmassa aina joka asiassa. Ihan sama.

Vierailija
19/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä on kun ei ole vielä kerinnyt muistoihin tulla niitä arkipäivien kiireestä johtuvia riitoja ym riitoja. Tuskinpa olette arkea eläneet.

.....Mutta koska sulla ja sillä ukolla olisi niin täydellistä niin eihän mitään riitoja edes olisi. Haha, herää jo sieltä prinsessalinnastasi.

Vierailija
20/50 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen on onnellinen oman rakkaan kanssa kotona.