Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miksi ajatte pikkuautoilla?

Vierailija
14.08.2018 |

Suurin osa pienten autojen kuljettajista on nuoria naisia. Naiset, minkä takia ajatte pikkuautoilla?

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on aina ihmetyttänyt tuo, nimittäin olisi kaikille tiellä liikkujille parempi jos naiset ajaisivat isolla autolla, nimittäin — BUSSILLA.

Vierailija
42/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ajaa sillä minkä mies antaa. Pienemmät on halvempia ja pellit paukkuu vähemmän. Isommissa kolareissa tosin henki lähtee.

Mies antaa? Nolo trollaus. Kaikki tuntemani naiset valitsevat ja maksavat autonsa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan premiumilla (Infiniti). Se on mukavaa, ei pärise eikä tärise, lämpötila on miellyttävä, musiikki soi kauniisti, en törttää, mutta suorituskykyä ei tarvitse ajatella. Ajaminen on turvallista, hyvä aktiivinen ja passiivinen turvallisuus. Tärkeintä ehkä että sillä ajaessa ei väsy.

Miksi kärsisin kirpussa?

Vierailija
44/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kovin monet ovat tulleet kertomaan ajavansa isolla autolla. Se nyt ei ollut se asia, mitä aloituksessa kysyttiin. Ap halusi tietää, miksi nuoret naiset ajavat pienillä autoilla?

Vierailija
45/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että pieni auto kuluttaa ja maksaa (pääsääntöisesti) vähemmän, mutta silti välillä kauhulla katson kun vanhemmat (yleensä äidit) iskee pienen lapsen pikkuauton etupenkille kun turvaistuin ei mahdu taakse/on epäkäytännöllinen kolmiovisessa autossa. Ei jää paljoa etupenkkiläisistä jäljelle jos pahempi kolari tulee 😔 Sitten on vielä nää perheet joissa isä ajelee sillä perheen isommalla ja turvallisemmalla autolla kun äiti kuskaa lapsia sillä pikkukotterolla.

Vierailija
46/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ajaa sillä minkä mies antaa. Pienemmät on halvempia ja pellit paukkuu vähemmän. Isommissa kolareissa tosin henki lähtee.

Mies antaa? Nolo trollaus. Kaikki tuntemani naiset valitsevat ja maksavat autonsa itse.

Kaikki tun-te-ma-si naiset ostaa = kaikki naiset ostaa

Noloa tehdä omista kokemuksista se pyhä totuus.

Vierailija
47/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet bensakulut. Pieni ajoneuvovero. 99 % ajostani tapahtuu teillä, missä maksiminopeus 80.  Perheessämme on myös toinen auto, joka on isompi ja joka myös kuluttaa enemmän bensaa ja ajoneuvoverokin on isompi. On mieheni käytössä. Ajan myös mieheni autolla, kun lähden pidemmälle tai pitää tavaroita tai lapsia kuskata. Mutta raha kai se tärkein syy on, kahden auton ylläpitokustannukset ei ole halpaa lystiä

Vierailija
48/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle auto on ehkä tärkeämpi. Tai ainakin minun mieheni kokee, että elämässä pyritään tietylle tasolle, jossa noin nelikymppisenä pitää olla. Siihen kuuluu perhe, talo ja hieno auto.

Itselleni auto on sähkövatkaimeen verrattava hyödyke. Kyllä se tarvitaan ja toimia pitää, mutta ei herätä mitään intohimoja.

Mulle auto on tärkeä, koska ajan paljon. Ajomukavuus, tehokkuus, hiljaisuus ja muut herkut pitkillä ajomatkoilla.

On munki pikku auto tärkee, eikä se romise tai kolise?

On ajomukavuutta, tehokkuutta, ilmastointi, lämpiävät penkit yms yms.

Tarviiko sen ison auton siihen, että siellä mahtuu joogaamaan ajon aikana samalla?

Tarvitsee olla, iso ja raskas. En haluaisi kolaroida hirven kanssa esim. Toyota Aygolla.

Vierailija
49/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajan premiumilla (Infiniti). Se on mukavaa, ei pärise eikä tärise, lämpötila on miellyttävä, musiikki soi kauniisti, en törttää, mutta suorituskykyä ei tarvitse ajatella. Ajaminen on turvallista, hyvä aktiivinen ja passiivinen turvallisuus. Tärkeintä ehkä että sillä ajaessa ei väsy.

Miksi kärsisin kirpussa?

-hinta

-pieni auton tarve

Ei sinun tarvitse tulla puolustelemaan premiumilla ajoa. Kukaan ei ole sinua siitä lyttäämässä! Ihmisillä on autolle eri tarpeet ja budjetit, jonka varmasti enemmistö ymmärtää.

Vierailija
50/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on minulle liikkumisväli ja pikkuautolle on helppo löytää parkkipaikka, täälläpäin niistä on pulaa. Miehelleni auto on k....n jatke. Kerra se meni rikki ja sinä aikana, kun se oli korjaamolla, mies tunsi itsensä niin kastroiduksi, ettei pystynyt seksiin ollenkaan! Oikeasti! En vitsaile! Vaikka kyllähän se kieltämättä naurattaa vielä näin vuosien jälkeenkin.

Vierailija
51/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kovin monet ovat tulleet kertomaan ajavansa isolla autolla. Se nyt ei ollut se asia, mitä aloituksessa kysyttiin. Ap halusi tietää, miksi nuoret naiset ajavat pienillä autoilla?

Koska heillä ei ole varaa ajaa isommalla. Se on helpompi käsitellä.

Vierailija
52/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-nuorilla naisilla ei ole vielä lapsia, joten ei tarvetta isommalle autolle

-nuorilla ei ole niin paljon rahaa, että sitä kannattaisi laittaa autoon

-nuoret asuvat todennäköisesti kaupungissa ja ajavat suht vähän kilometrejä vuodessa

Keski-ikäisten perheenäitien tai paljon ajavien autontarve onkin sitten asia erikseen. Nyt puhuttiin niistä nuorista naisista joilla on pikkuauto.

Ei aloituksessa eritelty naisia, kysyttiin vain miksi naiset ajavat pienillä autoilla. Naisia keski-ikäiset perheenäidit ja paljon ajavat naiset on myös.

Vierailija
53/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on minulle liikkumisväline ja pikkuautolle on helppo löytää parkkipaikka, täälläpäin niistä on pulaa. Miehelleni auto on k....n jatke. Kerran se meni rikki ja sinä aikana, kun se oli korjaamolla, mies tunsi itsensä niin epämiehekkääksi tms, ettei pystynyt seksiin ollenkaan! Oikeasti! En vitsaile! Vaikka kyllähän se kieltämättä naurattaa vielä näin vuosien jälkeenkin.

Vierailija
54/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle auto on ehkä tärkeämpi. Tai ainakin minun mieheni kokee, että elämässä pyritään tietylle tasolle, jossa noin nelikymppisenä pitää olla. Siihen kuuluu perhe, talo ja hieno auto.

Itselleni auto on sähkövatkaimeen verrattava hyödyke. Kyllä se tarvitaan ja toimia pitää, mutta ei herätä mitään intohimoja.

Mulle auto on tärkeä, koska ajan paljon. Ajomukavuus, tehokkuus, hiljaisuus ja muut herkut pitkillä ajomatkoilla.

On munki pikku auto tärkee, eikä se romise tai kolise?

On ajomukavuutta, tehokkuutta, ilmastointi, lämpiävät penkit yms yms.

Tarviiko sen ison auton siihen, että siellä mahtuu joogaamaan ajon aikana samalla?

Tarvitsee olla, iso ja raskas. En haluaisi kolaroida hirven kanssa esim. Toyota Aygolla.

+ isommat autot on vakaampi. Jokainen pieni töyssy tai kuoppa ei tunnut perseen alla.

Vierailija
55/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska autoiluun on tyhmää laittaa ylimääräistä rahaa, rahan voi käyttää paljon paremminkin.

Ja koska pidän kalliilla autolla ajavia vähän tyhminä, ellei kyse ole niin rikkaasta ihmisestä ettei se kallis auto hänen tuloillaan vaikuta mihinkään. Mutta enemmistö ajaa kalliimmalla autolla kun heillä on oikeasti varaa, ostetaan auto osamaksulla ja muuta yhtä noloa.

Vierailija
56/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan farkkuooppelilla. Kätevä nostaa taakse tavaraa, ja oli sopivan hintainen ostettaessa.

Ajan kyllä autoa kuin autoa, että ei ole sellaisia henkisiä estoja sen suhteen.

Vierailija
57/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska heillä ei ole varaa ajaa isommalla. Se on helpompi käsitellä.

Mulla on varaa ajaa isommalla, silti ajan pienellä. Koska ei tarvetta isommalle. Käytän rahaa mieluummin muuhun. Ennen oli isompi auto, mutta totesin turhaksi.

Tuosta auton käsittelystä, omasta mielestäni iso ja korkea auto on helpompi käsitellä kuin pieni ja matala, mutta makuasioitahan nuo. Minulle se ei kuitenkaan ole valintakriteeri, osaan kyllä parkkeerata minkä tahansa auton helposti.

Vierailija
58/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aja riisikupilla, koska tykkään isoista autoista. Ajan paljon, joten auto on iso maasturi, uusi, kaikilla herkuilla.

Mukava olla tienpäällä kun on kunnon turvallinen auto.

Kaikki saa laittaa rahansa minne tykkää, veneeseen, mökkiin ym. Mä laitan ne rahat uuteen autoon.

Nainen 44v.

Vierailija
59/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja ajan työkseni kuorma-autoa. Vapaa-ajalla ajan bemarilla.

On naisellisempaa ajaa pienellä autolla. Aja sinä vain sillä pill'unjatkeellasi.

Ajankin. 😍😘

Epänainen "antaa takaisin" :D

Vain hyvin hyvin epävarma nainen kokee olevansa naisellinen koska ajaa pikkuautoa. Eli olisiko niin, että jos iso auto on miehelle jatke, on pieni auto naiselle p***unkiristin? Pientä ja söpöä, kompensoidakseen totuutta ;)

Vierailija
60/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska autoiluun on tyhmää laittaa ylimääräistä rahaa, rahan voi käyttää paljon paremminkin.

Ja koska pidän kalliilla autolla ajavia vähän tyhminä, ellei kyse ole niin rikkaasta ihmisestä ettei se kallis auto hänen tuloillaan vaikuta mihinkään. Mutta enemmistö ajaa kalliimmalla autolla kun heillä on oikeasti varaa, ostetaan auto osamaksulla ja muuta yhtä noloa.

Noloa olisi käyttää omaa rahaa käyttöesineeseen, kun sen voi sijoittaa järkevämminkin. Se, että vietän enemmän aikaa autossa, kuin kotona tekee autossa paremman "sijoituksen" kuin asunnosta, joihin ihmiset käyttää hölmöinä yli puolet tuloistaa, eikä heillä jää mitään säästöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme