Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miksi ajatte pikkuautoilla?

Vierailija
14.08.2018 |

Suurin osa pienten autojen kuljettajista on nuoria naisia. Naiset, minkä takia ajatte pikkuautoilla?

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle auto on ehkä tärkeämpi. Tai ainakin minun mieheni kokee, että elämässä pyritään tietylle tasolle, jossa noin nelikymppisenä pitää olla. Siihen kuuluu perhe, talo ja hieno auto.

Itselleni auto on sähkövatkaimeen verrattava hyödyke. Kyllä se tarvitaan ja toimia pitää, mutta ei herätä mitään intohimoja.

Mulle auto on tärkeä, koska ajan paljon. Ajomukavuus, tehokkuus, hiljaisuus ja muut herkut pitkillä ajomatkoilla.

On munki pikku auto tärkee, eikä se romise tai kolise?

On ajomukavuutta, tehokkuutta, ilmastointi, lämpiävät penkit yms yms.

Tarviiko sen ison auton siihen, että siellä mahtuu joogaamaan ajon aikana samalla?

Tarvitsee olla, iso ja raskas. En haluaisi kolaroida hirven kanssa esim. Toyota Aygolla.

+ isommat autot on vakaampi. Jokainen pieni töyssy tai kuoppa ei tunnut perseen alla.

Jos ajat vaikka 8000 km vuodessa, jotain 20 km työpaikka-kauppa-koti ajoa, ihan sama tuntuvatko töyssyt vai ei. Ei siinä ajomukavuus ole tärkein valintakriteeri. Kuinka todennäköistä on, että hirvi eksyy reitillesi kun köröttelet 40 km/h alueella Prismaan?

Ps. edelleenkään kysymys ei ollut "miksi ajat isolla autolla".

Vierailija
62/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nuorilla naisilla ei ole vielä lapsia, joten ei tarvetta isommalle autolle

-nuorilla ei ole niin paljon rahaa, että sitä kannattaisi laittaa autoon

-nuoret asuvat todennäköisesti kaupungissa ja ajavat suht vähän kilometrejä vuodessa

Keski-ikäisten perheenäitien tai paljon ajavien autontarve onkin sitten asia erikseen. Nyt puhuttiin niistä nuorista naisista joilla on pikkuauto.

Ei aloituksessa eritelty naisia, kysyttiin vain miksi naiset ajavat pienillä autoilla. Naisia keski-ikäiset perheenäidit ja paljon ajavat naiset on myös.

Joo, mutta todennäköisesti heillä ei ole pientä autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ajan vähän ja pääosin kaupungissa

-ostettu käteisellä

-ylläpitokustannukset naurettavan alhaiset

-varaosa- ja korjauskulut todella harvakseltaan ja silloinkin pienet

-lapset ja kamat mahtuu ihan ok

Mulla ei oo tarve näyttää mitään autovalinnallani. Enkä halua auton takia velkaa.

Vierailija
64/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Henkilökohtaisesti en ole koskaan pikkuautoilla ajanut, ellen ole sitten miehen autoa lainannut. Tykkään isoista autoista, tällä hetkellä alla on isoin auto minkä olen koskaan omistanut, mutta seuraavaksi vaihdan kyllä takaisin vähän pienempään. Edelleen pitää kuitenkin löytyä tarpeeksi kokoa ja 4 ovea. Kaupunkipyörityksessä on ihan sama, onko iso vai pieni auto, ihan samalla tavalla olen taittanut taskuparkkiin pikkukippoa kuin vaikka vanhaa isoa Volvoa.

Vierailija
65/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en aja riisikupilla, koska tykkään isoista autoista. Ajan paljon, joten auto on iso maasturi, uusi, kaikilla herkuilla.

Mukava olla tienpäällä kun on kunnon turvallinen auto.

Kaikki saa laittaa rahansa minne tykkää, veneeseen, mökkiin ym. Mä laitan ne rahat uuteen autoon.

Nainen 44v.

Miksi tulet puolustelemaan isoa autoasi ketjuun jossa kyse oli pikkuautoista? Perusta oma ketju!

Vierailija
66/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuorilla naisilla ei ole varaa isoon autoon, niin pakko ajaa sillä pakasterasialla minkä isi tai poikaystävä on antanut käyttöön/lainaan.

Vierailija
67/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en aja riisikupilla, koska tykkään isoista autoista. Ajan paljon, joten auto on iso maasturi, uusi, kaikilla herkuilla.

Mukava olla tienpäällä kun on kunnon turvallinen auto.

Kaikki saa laittaa rahansa minne tykkää, veneeseen, mökkiin ym. Mä laitan ne rahat uuteen autoon.

Nainen 44v.

Miksi tulet puolustelemaan isoa autoasi ketjuun jossa kyse oli pikkuautoista? Perusta oma ketju!

Kysymys oli, että nainen miksi ajat pikkuautolla?

Vastasin siihen.

Vierailija
68/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle auto on ehkä tärkeämpi. Tai ainakin minun mieheni kokee, että elämässä pyritään tietylle tasolle, jossa noin nelikymppisenä pitää olla. Siihen kuuluu perhe, talo ja hieno auto.

Itselleni auto on sähkövatkaimeen verrattava hyödyke. Kyllä se tarvitaan ja toimia pitää, mutta ei herätä mitään intohimoja.

No, kun naisen ei tarvitse ajatella sitä perheen turvallisuutta ja auton käytännölisyyttä kun miehet edelleen lähes aina ajaa esim. ne perheen loma- ja yms matkat. Naisena sinulle on ihan sama millä kipolla niitä lapsiasi kuljetat?

Kyllä mun pikku autosta löytyy turvavarusteet.

On airbageja pitki autoa, vararengas, varotuskolmio, ensiapulaukku, renkaan vaihto vermeet, heijastin liivit, turvavyöt. Yms.

Vm 2002.

Kyllähän nuo jo auttaa, kun esim. rekka ajaa kylkeen.

Vaunut, rattaat, yms perheet tavarat mahtuu oikein oivallisesti kyytiin, kun lähdetään esim. viikoksi lappiin :D

Mikä auto on 100% varma, että sillä selviää kun rekka ajaa kylkeen?

P.s.

En aatellu ajella rekkojen eteen kolmioiden takaa saati päin punaisia.

Osaan liikennesäännöt, niin oletan myös rekkakuskien osaavan ne (kerran ammatikseen ajavat).

Vierailija
69/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni auto on näppärä kaupungissa eikä mene liian kovaa, myös pensapiheys on plussaa 👍

Vierailija
70/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuautot on niitä, joilla lapset leikkii. Metallisia tai muovisia. Matchboxit on mun mielestä parhaimpia.

Vierailija
71/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kun naisen ei tarvitse ajatella sitä perheen turvallisuutta ja auton käytännölisyyttä kun miehet edelleen lähes aina ajaa esim. ne perheen loma- ja yms matkat. Naisena sinulle on ihan sama millä kipolla niitä lapsiasi kuljetat?

On airbageja pitki autoa, vararengas, varotuskolmio, ensiapulaukku, renkaan vaihto vermeet, heijastin liivit, turvavyöt. Yms.

Vm 2002.

Vaunut, rattaat, yms perheet tavarat mahtuu oikein oivallisesti kyytiin, kun lähdetään esim. viikoksi lappiin :D

Mikä auto on 100% varma, että sillä selviää kun rekka ajaa kylkeen?

P.s.

En aatellu ajella rekkojen eteen kolmioiden takaa saati päin punaisia.

Osaan liikennesäännöt, niin oletan myös rekkakuskien osaavan ne (kerran ammatikseen ajavat).

Ajoin ennen päivittäin yli 100km matkoja ja täytyy sanoa, että useiten ne oli juurikin ne rekkakuskit, jotka puhelin korvalla siellä ratin takana roikkuivat. Varsinkin talvella oli tosi turvallinen fiilis ajella, kun tuon tiedosti..

Vierailija
72/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vm 2002.

Mahtuuhan ne, voihan tuolla mun autolla kulettaa vaikka ikeasta hyllyn yms ku vaa kaataa takapenkit 😁.

Mun auton peräkontti on asia erikseen kun en siellä mitään muutenkaan säilyttele niin sinnehän mahtuisi vaikka kaksi ihmistäkin olemaan.

Vierailija
73/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei tarvitse k.....jatketta.

Nainen sitä juuri tarvitsee luomalla tälläisillä kommenteilla juurikin sen oman egon jatkeen.

Olipa nerokas näpäytys :D Valitettavasti meni aivan metsään ;D

Vierailija
74/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nuorilla naisilla ei ole varaa isoon autoon, niin pakko ajaa sillä pakasterasialla minkä isi tai poikaystävä on antanut käyttöön/lainaan.

Mutta tämähän meinaa, että sillä isillä tai poikkiksella on myös pakasterasia, eli myös miehet ajelevat pikkuautoilla.

75/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle paljon halvempaa ilman perhettä.

Vierailija
76/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isohko auto jolla ajan useimmiten yksin. Ei oikein järkeä, mutta tämä kuluttaa sentään aika vähän.

Vierailija
77/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle auto on tärkeä, koska ajan paljon. Ajomukavuus, tehokkuus, hiljaisuus ja muut herkut pitkillä ajomatkoilla.

Tarviiko sen ison auton siihen, että siellä mahtuu joogaamaan ajon aikana samalla?

Tarvitsee olla, iso ja raskas. En haluaisi kolaroida hirven kanssa esim. Toyota Aygolla.

On mun auto isompi ja raskaampi ku tuo.

Painaa n. 1800- 1900kiloa.

Vierailija
78/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei mullakaa kiinnostas kyl ferrarir tai lambol ajaa hirven päälle.

Vierailija
79/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta ilmeisesti sen verran luuseri ettei minua haittaa ajella tolla vm 2004 grand vitaralla, joka on se 2 ovinen malli .  On airbagit yms.  Ja ihan tiedoksi , monet pikku autotkin painaa aika paljon.  Esim tuo pikku vitara menee yli 1600 kilon,. Pensaa palaa mutta helpot huollot  eikä jää kiinni kovin helpolla kun oikea neliveto + alennusvaihteisto.

Vierailija
80/123 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei mullakaa kiinnostas kyl ferrarir tai lambol ajaa hirven päälle.

Katellaan sitten kun pääset ajokortti-ikään että millä ajelet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi