Kuinka iso on "hyvin varustettu"?
Kuinka iso kalun pitää olla että voi sanoa että on "hyvin varustettu"? Riittääkö ettei oo pieni?
Kommentit (124)
20 senttiä.
Sitä pienemmät on turhia ja hyödyttömiä seksiin.
Peniksen koko - miehen ihmisarvon mitta? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin haluaako olla iso munainen mies vai riittäkö että on mies. Haluaako olla pitkä mies vai riittääkö että on mies joka on keskipituinen tai hieman sen alle. Kaikista ei tule isomunaista, pitkää, riskiä eikä kilpajuoksijaakaan. Mikä nyt on sitten kenellekin olennaista ja riittävää.
Jos ei ole isomunainen, ei ole asiaa ylpeillä olevansa edes mies. Ohut penis tuntuu keskusteluissa olevan kaiken seksuaalisen energian tappaja.
Tällaiset tuntuvat olevan asenteet. Ymmärrän hyvin aiemmin ketjussa olleen turhautuneen kommentin hyödyttömyyden tunteesta.
Ihminen - luomakunnan kruunu saa täällä ihan uuden merkityksen. Hohhoijaa. Mä annan seksihullujen vaatia 20 cm ja rakastan oman miehen 13 cm. Se riittää mulle ja meillä on ihanaa! Seksin tyydyttävyys tulee aivoista, ei munan mitoista.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä aika hassua lukea näitä kommentteja, en ole koskaan asiaa sen kummemmin miettinyt kun kaikki naiseni ja myös nykyinen vaimoni on tyytyväiseksi tyydytetty, minusta tärkeämpää on hellyys ennen ja jälkeen rakastelun ja olen luonteeltani semmoinen että minulle on tärkeämpää se naisen tyytyväisyys. No otinpa nyt mitan esille ja aika tavanomaiset mitat sain aikaiseksi eli paksuus 17cm ja pituus 17 eli älkää murehtiko kokoa vaan miettikää miten sitä käytätte ja rakastelu on paljon muutakin kuin se pelkkä yhdyntä se on läheisyyttä ja rakkautta
Just näin. Turhaa munamiekkailua täällä.
Sinulla on perushoitajaksi varsin kehnot tiedot. Toisaalta: ethän sinä mikään perushoitaja oikeasti olekaan vaan se 15cm-kahjo.