Kuinka iso on "hyvin varustettu"?
Kuinka iso kalun pitää olla että voi sanoa että on "hyvin varustettu"? Riittääkö ettei oo pieni?
Kommentit (124)
Miehet ovat todella typeriä. Tiedättekö, miehekkyys ei ole pelkästään penis EI. Onko naiseus pelkästään tissit? EI
Termi hyvin varustettu: älkää mainostako olevanne, jos ette ole. Takana kammottava pettymys kun k***ä olikin pitkä (18cm?) mutta OHUT. Ihan pahinta. Sori, mutta se on! Eikä ole tiukkuudesta kiinni. Pitkä ja ohut sattuu kun tökkii kohtua.
Jos ette tiedä, älkää sanoko mitään.
Hyvin varustettu: pitkä tai kumminkin 15+ cm ja PAKSU.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä on kenellekin hyvin varustettu lienee suhteessa kyseisen hlön mieltymyksiin. Ja jokaisella on siitä varmaan vähän oma näkemys niin pituudesta kuin paksuudesta. Itse sanoisin et kaikki ymp.mitaltaan yli 13 senttiset ja uli 15 senttiä pitkät on jo isoja elikkäs hyvin varusteltujen vehkeitä. Lienee nii, että kun ylittää keskiarvot mittojen puolesta on jo aivan riittävä.
"Aivan riittävä" ja "hyvin varusteltu" on kaksi ihan eri asiaa. Ja kelle riittää kelle ei.
Sinulle ehkä ovat eri asioita. Minulle ei.
Eli sinulle tarvii olla hyvin varustettu, että on aivan riittävä?
Minulle tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä on kenellekin hyvin varustettu lienee suhteessa kyseisen hlön mieltymyksiin. Ja jokaisella on siitä varmaan vähän oma näkemys niin pituudesta kuin paksuudesta. Itse sanoisin et kaikki ymp.mitaltaan yli 13 senttiset ja uli 15 senttiä pitkät on jo isoja elikkäs hyvin varusteltujen vehkeitä. Lienee nii, että kun ylittää keskiarvot mittojen puolesta on jo aivan riittävä.
"Aivan riittävä" ja "hyvin varusteltu" on kaksi ihan eri asiaa. Ja kelle riittää kelle ei.
Sinulle ehkä ovat eri asioita. Minulle ei.
Eli sinulle tarvii olla hyvin varustettu, että on aivan riittävä?
Minulle tarvii.
Juuri näin. Jos mittoja arvioin: 13 cm pituutta ja 13 cm ympärystä ja siitä ylöspäin. Ylärajaa en osaa sanoa, mikä olisi liikaa - mutta rajansa kaikella. Kun raja ylityy käyttäisin jotain muuta ilmaisua kuin hyvin varusteltu.
Peniksen koko - miehen ihmisarvon mitta? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin haluaako olla iso munainen mies vai riittäkö että on mies. Haluaako olla pitkä mies vai riittääkö että on mies joka on keskipituinen tai hieman sen alle. Kaikista ei tule isomunaista, pitkää, riskiä eikä kilpajuoksijaakaan. Mikä nyt on sitten kenellekin olennaista ja riittävää.
Jos ei ole isomunainen, ei ole asiaa ylpeillä olevansa edes mies. Ohut penis tuntuu keskusteluissa olevan kaiken seksuaalisen energian tappaja.
Tällaiset tuntuvat olevan asenteet. Ymmärrän hyvin aiemmin ketjussa olleen turhautuneen kommentin hyödyttömyyden tunteesta.
Tämä on tulkintasi yleisistä asenteista esim. Median yms. Kautta? Vai oma mielipide?
Ei kai sentään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin haluaako olla iso munainen mies vai riittäkö että on mies. Haluaako olla pitkä mies vai riittääkö että on mies joka on keskipituinen tai hieman sen alle. Kaikista ei tule isomunaista, pitkää, riskiä eikä kilpajuoksijaakaan. Mikä nyt on sitten kenellekin olennaista ja riittävää.
Jos ei ole isomunainen, ei ole asiaa ylpeillä olevansa edes mies. Ohut penis tuntuu keskusteluissa olevan kaiken seksuaalisen energian tappaja.
Tällaiset tuntuvat olevan asenteet. Ymmärrän hyvin aiemmin ketjussa olleen turhautuneen kommentin hyödyttömyyden tunteesta.Tämä on tulkintasi yleisistä asenteista esim. Median yms. Kautta? Vai oma mielipide?
Tulkintaa asenteista. Itseäni ihmetyttää, että kuinka suuren roolin asia saa ja mistä tulee (yleinen?) tarve luokitella miehet tällä periaatteella. Jos ei ole hyvin varusteltu, on ilmeisesti jotain muuta eli ei riittävä, ei tyydyttävä. Joissakin tässäkin ketjussakin esitettyjen kriteerien perusteella jopa 95 % miehistä olisi näin ollen huonosti varustettuja.
En mä naisena noita senttejä, mutta jos pystyy hoitamaan molemmin käsin. Silloin on tukeva oksa ja tuntuu myös hyvältä.
17cm+ ja paksuus on tärkeä. Olkoot vaikka 25cm, mutta jos on kynä niin ei ole hyvin varusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset tuntuvat olevan asenteet. Ymmärrän hyvin aiemmin ketjussa olleen turhautuneen kommentin hyödyttömyyden tunteesta.Tämä on tulkintasi yleisistä asenteista esim. Median yms. Kautta? Vai oma mielipide?
Tulkintaa asenteista. Itseäni ihmetyttää, että kuinka suuren roolin asia saa ja mistä tulee (yleinen?) tarve luokitella miehet tällä periaatteella. Jos ei ole hyvin varusteltu, on ilmeisesti jotain muuta eli ei riittävä, ei tyydyttävä. Joissakin tässäkin ketjussakin esitettyjen kriteerien perusteella jopa 95 % miehistä olisi näin ollen huonosti varustettuja.
Hyvin varusteltu ei tarkoita sitä, että kaikki sen alle olisi ei riittäviä tai huonosti varusteltuja. Väliin mahtuu iso määrä keskikokoisia jotka ainakin minulle on riitävän kokoisia. Että en nyt kumminkaan olisi solmuja köyteen kyhäämässä vaikka jäisikin esimerkiksi tämän keskustelun "hyvin varustellun" alle.
Meissä ihmisissä nyt muutenkin on ominaisuuksia jotka miellyttää jotain ja ei toista. Sellaista se on. Jollain geenilotossa tullut paremmat eväät toisessa asiassa ja jollain toisessa. Loppupeleissä mikään ulkonäköseikka ei poissulje parisuhdetta vaihtoehtona jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsemissasi asioissa ei kyllä ole mitään merkitystä sillä mitä itse haluaa. Paitsi kilpajuoksijaksi voi halutessaan pyrkiä. Pituus ja kullin koko ei ole vaihtoehtoja joista voi valita mieluisan.
Naiset voivat valita mieluisan. Ja niinhän ne tekevätkin. Pelimiehet ovat hyvin varustettuja.
Vierailija kirjoitti:
Termi hyvin varustettu: älkää mainostako olevanne, jos ette ole. Takana kammottava pettymys kun k***ä olikin pitkä (18cm?) mutta OHUT. Ihan pahinta. Sori, mutta se on! Eikä ole tiukkuudesta kiinni. Pitkä ja ohut sattuu kun tökkii kohtua.
Hyvin varustettu: pitkä tai kumminkin 15+ cm ja PAKSU.
Voi prinsessaa. Kertakäyttöpano(t) on tuottanut pahan pettymyksen. Mahdatko koskaan toipua?
Et sitten ollut aktiivinen ja sanonut hänelle ei. Vai vielä väkisinkö tämä ohut kullinen veijari sut otti? Vai oliko pettymys suuri koska olisit samalle illalla valita panomiestesi poolista kunnon vehkeen?
Nahkatakkinen tyttö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin varusteltu ei tarkoita sitä, että kaikki sen alle olisi ei riittäviä tai huonosti varusteltuja. Väliin mahtuu iso määrä keskikokoisia jotka ainakin minulle on riitävän kokoisia. Että en nyt kumminkaan olisi solmuja köyteen kyhäämässä vaikka jäisikin esimerkiksi tämän keskustelun "hyvin varustellun" alle.
Meissä ihmisissä nyt muutenkin on ominaisuuksia jotka miellyttää jotain ja ei toista. Sellaista se on. Jollain geenilotossa tullut paremmat eväät toisessa asiassa ja jollain toisessa. Loppupeleissä mikään ulkonäköseikka ei poissulje parisuhdetta vaihtoehtona jonkun kanssa.
Miesystäväni suuttui ja mököttää kun testinä sanoin että hän ei ole hyvin varusteltu. Miten se voi nyt noin reagoida? Yritin kyllä perään sanoa, että olisi minulle riittävä.
No ei ole sosiaalista pelisilmää sullekaan liikaa suotu:D
Tuohan on melkein kuin sanois naiselle että et sä nyt kovin hyvän näköinen ole mutta mulle kelpaat kuitenkin:D
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on melkein kuin sanois naiselle että et sä nyt kovin hyvän näköinen ole mutta mulle kelpaat kuitenkin:D
Tää tais olla liian raju testi. Onneksi, mulla on tämä ketju, niin voin näyttää, että kyse oli testistä, mitä hyvin varustettu tarkoittaa ja ei tarkoita... Kunhan ukko tulee takaisin. Lähti suu mutrulla ilmeisesti kävelylle. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on melkein kuin sanois naiselle että et sä nyt kovin hyvän näköinen ole mutta mulle kelpaat kuitenkin:DTää tais olla liian raju testi. Onneksi, mulla on tämä ketju, niin voin näyttää, että kyse oli testistä, mitä hyvin varustettu tarkoittaa ja ei tarkoita... Kunhan ukko tulee takaisin. Lähti suu mutrulla ilmeisesti kävelylle. 🙄
Törkeä testi... jos oikeasti noin teit. Sääntö yksi: Puoliso on aina hyvinvarusteltu. Muunlainen varustus on aika ei toivottu ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin varustettu: pitkä tai kumminkin 15+ cm ja PAKSU.Voi prinsessaa. Kertakäyttöpano(t) on tuottanut pahan pettymyksen. Mahdatko koskaan toipua?
Et sitten ollut aktiivinen ja sanonut hänelle ei. Vai vielä väkisinkö tämä ohut kullinen veijari sut otti? Vai oliko pettymys suuri koska olisit samalle illalla valita panomiestesi poolista kunnon vehkeen?
Aijai, nyt meni jollain pahasti tunteisiin. Mahdatko kuulua kynämunaisten kerhoon?
Tässä pikku uutinen: naiset harrastavat myös seksiä kenen kanssa huvittaa ja milloin huvittaa. Onko kovin pelottava asia?
Sanoinko muuten, että kyseessä oli kertakäyttöpano? Sanoinko, että olisin harrastanut seksiä herra Ohuen kanssa? En muista sanoneeni.
Kyllä, minulla on vaihtoehtojakin, isok***isia kavereita. Oikein todella hyvin varusteltuja. Olenkin tuon harhaanjohtava mainonta -tapauksen jälkeen pitäytynyt heissä.
Vaikea uskoa, että noin surkean kalun omistaja oikeasti luuli olevansa hyvin varustettu. Mikä järki valehdella asiasta, kun se kuitenkin käy ilmi?
Olin kuitenkin niin jalo, etten kertonut hra Ohuelle, mikä hänessä oli vikana. Toisaalta olisin tehnyt muille naisille palveluksen, kun olisin sanonut, että älä hitossa enää koskaan lupaile olevasi hyvin varustettu, kun et todellakaan ole.
No, tästä kokemuksesta viisastuneena.
Vau, mikä nainen. Seksuaalisen arvohierarkian todellinen kuningatar. Jokaisen miehen unelmainen partneri. Kuka tahansa mies ja koska tahansa käytettävissä. Vielä niin jalokin ihminen.
Kuten sinulla näyttää olevan oikeus sanoa ja markkinoida mitä vaan, on jokaisella miehellä oikeus kuvailla omaa penistään hyvin varustelluksi tai muulla tavalla, mikäli haluaa.
Kuten oletkin fiksuna yksilönä oppinut, joudut mahdollisten uusien partnereiden haussa tekemään parempaa taustatyötä, että varmasti vältät pettymykset.
Miten muuten olit saanut kokemuksen, että tuo ohut ja pitkä tapaus oli niin kamala ja tökkii kohtua? Olitko tehnyt virhearvioita ennenkin?
Kummallisia tulkintoja sinulla. Miehiä minulla on ollut elämäni aikana yhden käden sormilla laskettava määrä. Kaikki, kyllä, hyvin varusteltuja.
Mitä höpiset, kuka tahansa mies ja koska tahansa käytettävissä? Entä tuo, että saan "markkinoida mitä tahansa"? Mitä olen markkinoinut?
Kyllä katkeruus on ruma luonteenpiirre.
En aio tyytyä surkeisiin kynämuniin koskaan, ihan sama mitä sheimausta täältä tulee. Fuck buddyni olivat tosiaan erittäin hyvin varusteltuja
En tosin etsikään uusia miehiä ja FWB:t ovat taaksejäänyttä aikaa, koska olen nykyään erittäin upeassa parisuhteessa.
Tuollainen muisto vain tupsahti mieleen sanoista "hyvin varustettu". Huh.
P.s. jos nyt tosissaan ja provoilematta puhun, niin seksi on niin tärkeä osa parisuhdetta, että saakin olla kranttu. Kun löytää siinäkin suhteessa itselleen täydellisesti sopivan miehen niin wau. En luonnollisestikaan puhu pelkästä varustelusta vaan halujen kohtaamisesta ja siitä, että molemmat haluaa tuottaa toisilleen nautintoa. Kokemuksesta voin sanoa, että seksi rakastamansa ihmisen kanssa on niin paljon enemmän kuin pelkkä hyvä seksi voi parhaimmillaankaan olla. Sama
Mainitsemissasi asioissa ei kyllä ole mitään merkitystä sillä mitä itse haluaa. Paitsi kilpajuoksijaksi voi halutessaan pyrkiä. Pituus ja kullin koko ei ole vaihtoehtoja joista voi valita mieluisan.