Cheek vanhentunut hirveästi muutamas vuodes
Katsoin stadion konserttia vm 2014 ja jestas se on ollut kuuma! Huhhuh. Melkein näyttö suli. Niin skarpit kasvonpiirteet ja nuori kolli nahkatakissa. Nykyään ihan erilainen. Hiusraja lähtenyt pakenemaan ja naama jotenkin lössähtänyt. Tietysti ikää jo 40 vuotta että monikaan sen ikäinen ei näytä noin nuorelta, mutta kontrasti muutaman vuoden taakse on vaan niin suuri että ihmetyttää.. Tulee aina mieleen se että demonivoimia käyttävät ihmiset vanhenee nopeasti.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiselle kasvaa iso ego tuossa yhteiskunnan asemassa vaikka yrittäisikin pysyä nöyränä, se on vain inhimillistä.
Mutta MG joka ei ketään loukkaa eikä edes puhu sovinistisesti, saa vihat päälle ja häntä haukutaan vaikka miksi. Tekopyhää.
Eikä ymmärretty hänen ''egoa'' kun erehtyi esittelemään kalliita vaatteitaan toimittajan pyynnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että mitenköhän tommosen diilin oikein saa? Saatana vaan kilauttaa joku päivä että terve mulla ois sulle business ehdotus tuutko kahville niin jutellaan?
Itseänikin kiinnostais.
😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
40v on se maaginen raja, kun ikä useimmiten alkaa näkyä. Olen katsonut samaa, että keekki on alkanut rupsahtaa, mutta eikö se kuulu asiaan kun tullaan vanhaksi.
Cheek näyttää kyllä lähinnä vaan väsyneeltä. Mutta kai sitä nyt jokainen 5 vuodessa vanhenee.
Cheek on kyllä vanhentunut, mutta kukapa meistä ei olisi! Mukavaa kypsyyttä ja charmia tullut iän myötä. Nykyisin hänen olemuksestaan on aistittavissa väsymys keikkailuun ja esilläoloon, vaikkakin on keikoilla todella mukana. Ehkä haikeuttakin.
Joo väsynyt on ja hommat menee enempi vähempi rutiinilla. Kun katsoo aikaisempia keikkoja aiemmilta vuosilta niin pilke silmäkulmassa ja hymy herkässä, näkee että rakastanut lavalla oloa.
Ehkä samat aineet käytössä kuin siltsulla. Siltsunkin ulkonäkö väsähtänyt parissa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä samat aineet käytössä kuin siltsulla. Siltsunkin ulkonäkö väsähtänyt parissa vuodessa.
Totta kai kaikki väsyneet ihmiset käyttää samoja aineita mitä Siltsu, eihän jatkuvan suurennuslasin alla oleva ja valtavien paineiden ja odotuksien alla elävä artisti voi väsyä muuten kuin samoilla aineilla mitä Siltsu. Et oikeasti voi olla noin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei vaikuta nistiltä mutta luulen, ja siis tosiaan tää on vaan intuitio eikä faktaa, että parisuhteessa voi helposti vähän heitellä muijaa seinille kun oikein raivostuu. Kontrolloiva ja mustasukkainen epävarmuuttaan, ja naisen tulee olla about täydellinen. Tuskin nyt ihan silmät mustiksi hakkaa mutta ARVAAN että voi vähän heitellä.
Mä taas en usko. Mä veikkaan, että cheekki haluisi tavallisen naisen, mutta ei löydä/ei uskalla löytää enään tuolla maineella. Pohjimmiltaan cheek on ujo joka esittää kovaa naisten miestä. Vetäytyy yksinäisyyteen ja potee pahaa oloa sisällään. Neljän seinän sisällä ja oman väkensä kanssa on eri ihminen kuin julkisuus antaa kuvan. Ja tätä veikkaan monien laulujenkin tarkoittavan.
Päihteet ja valvominen, stressi, ikä... Siinäpä muutama tekijä, jotka auttaa vanhenemisen prosessia.
Mutta MG joka ei ketään loukkaa eikä edes puhu sovinistisesti, saa vihat päälle ja häntä haukutaan vaikka miksi. Tekopyhää.