Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan.

Vierailija
12.08.2018 |

Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.

Kommentit (3249)

Vierailija
401/3249 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mainitsee samat mestat, eli ne kaikista yleisimmät matkatoimistojen kohteet:

Turkki

Kanaria

Kreeta

Kypros

Thaimaa

Kroatia

Egypti

Tunisia

Jatkokysymys kaikille: mikä olisi sitten hyvä kohde?

Noissa kaikissa olen käynyt ja niistä ainoa hyvä kohde mun mielestä on Kroatia. Ehkä joskus menen sinne uudelleen, paljon jäi näkemättä.

Muut hyvät kohteet mielestäni ovat Melediivit ja Mauritius, mutta en ehkä sinne enää lähde. Vielä löytyy kohteita, missä en ole käynyt.

Vierailija
402/3249 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisia( enkä muihinkaan islam maihin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/3249 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malta. Kerta riitti! Valitettavasti oli häämatkan kohde. Oispa vaan tiedetty. Silloin ei ollut kunnollista Internettiäkään mistä olis voinut kysellä ihmisten kokemuksia ja neuvoja.

Vierailija
404/3249 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santorini, karsea turistirysä.

Vierailija
405/3249 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

egypti ei enää ikinä!

Vierailija
406/3249 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dubrovnik, Kroatia.

MISTÄÄN ei saatu hyvää ruokaa. En jaksanut ranskalaisia, pizzaa, limaista pastaa päivät pitkät, yäk. Jopa opas myönsi (2006) että kaikissa ravintoloissa tarjotaan samaa.

Ystävät kävivät Dubrovnikissa n. 2016, eivät hekään olleet syöneet mitään ekstraa, eivätkä ostaneet.

Jos sinne menee, lähtekää vuoristoihin, Montenegro, Budva etc. Siellä on kaunista ja vuoristosta saattaa saada paikallisia herkkuja.

Täällä on monta samanoloista kirjoitusta; miksi helvetissä menette pakettimatkoille joista ei voi poistua (ei koska pitää maksaa toinen hotelli) muualle? Ottakaa ihmiset lennot ja hotelli itse, matkaatte sitten siellä paikkaan mikä tuntuu kivalle...tsiisus! Ei ole pakko pyöriä 50m säteellä hotellista

Kroatia oli aivan ihana paikka mutta vähiten tykkäsin turistimestoista kuten vis-saari (saari oli sinällään ihana mutta kaikki raflat oli selviä turistirsfafloja) sekä splitissä. Niitä samoja aurinkolasien myyjiä on täälläkin.

Vierailija
407/3249 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gardalle. Italiassa on oikeesti ihania paikkoja.

Myös Gardalla on oikeasti ihania paikkoja.

Vierailija
408/3249 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miami

Vierailija
409/3249 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisia. Turkki. Näissä halal maissa olen käynyt, mutta muutkin on boikotissa.

Vierailija
410/3249 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullut vastaan moista. Ongelma on lähinnä aina se että tykästyn lähes kaikkiin paikkoihin joissa käyn niin paljon että tulee ravattua siellä sitten useammankin kerran. Mutta joo yhteenkään paikkaan en ole pettynyt ja aika paljon olen (kai) matkustellut.

Vierailija
411/3249 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodos ja Kreeta. Älyttömän tylsiä saaria.

Vierailija
412/3249 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna, Riika ja Pariisi. Jo yksi kerta näissä paikoissa oli ihan liikaa. Pariisissa joka paikassa afrikasta tulleet mustat kaverit yrittivät myydä väkisin arvotonta sälää, muutenkin jäi saastainen kuva koko paikasta.

Latvia täynnä tympeitä ihmisiä ja huijaritakseja. Tallinna kaikin puolin inhottava paikka, ihmiset mukaanlukien. Espanja boikotissa ilman siellä käymistäkin ja tietenkin Venäjä myös.

Vierailija
413/3249 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen muori kirjoitti:

Malta. Kerta riitti! Valitettavasti oli häämatkan kohde. Oispa vaan tiedetty. Silloin ei ollut kunnollista Internettiäkään mistä olis voinut kysellä ihmisten kokemuksia ja neuvoja.

Mitä vikaa Maltassa on? Itsestäni se on ainut mielenkiintoinen Välimeren saari, josta löytyy alkuperäistä kulttuuriakin vielä.

Omat pettymykset:

Kroatia: Split ja Dubrovnik (sisämaasta löytyy mielenkiintoisia kyliä)

Kreikka: Rodos, Kreeta, Korfu, ei mitään nähtävää, liikaa turisteja (Ateena ok)

Espanja: Barcelona, Malaga, Fuengirola, ei varmaan perusteluja kaipaa (Sevillasta tykkäsin).

Italia: Venetsia

Vierailija
414/3249 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Egypti, Marokko, Turkki, Tunisia ...oksettavia miehiä

Valitettavasti niitä on tänne Suomeenkin jo ehtinyt :(

Vierailija
415/3249 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokko, kaupustelu, ja ahdistava ilmapiiri

Sen sijaan esim. Kroatia ja Malta ovat suosikkeja!

Vierailija
416/3249 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun listasta puuttui Turkki. Kerta Istanbulissa riitti, ei kiitos enää. Ne miehet siellä..hyi helvetti. Ne ei jätä rauhaan, vaikka sanot ettei kiinnosta. Ylipäätään joka paikassa oli VAIN miehiä, ainostaan kauppakeskuksissa näki paikallisia naisia. Turisteja tietty näki keskustassa, mut meidän hotelli oli vähän syrjässä ja se kyllä ahdisti. Ei tehnyt mieli pukeutua hihattomiin kesämekkoihin kun kuolaavat äijät tuijottaa(pukeuduin neutraalisti, en tod liian paljastavasti). Todella epämiellyttää..

Vierailija
417/3249 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki on not again-listalla itsellänikin aiemmin mainituista syistä. Olen suht introvertti ihminen ja ahdistaa ne ihmiset siellä + tinkimiskulttuuri.

Itse olen reissannut jonkin verran eurooppalaisissa pääkaupungeissa. Esim. Dublin ja Amsterdam olivat sinänsä aika tylsiä ja ainakin turistikaudella aivan liian ruuhkaisia, mutta paikallisjunalla niistä pääsee halvalla ja nopeasti tosi kivoihin ja kauniisiin pienempiin paikkoihin.

Kroatiassa en itsekään tykännyt Splitistä, mutta Makarska Riviera ympäristöineen oli suurta rakkautta! Siellä oli mm. rantaa pitkin kulkevia patikkareittejä, joiden varrella oli pikkukyliä + UPEITA maisemia ja rantoja. Ainakaan 5v. sitten noilla mestoilla ei ollut liikaa turisteja ja hintatasokin oli OK.

Kyproksen Larnaka oli pettymys samoista syistä kuin Split: liian kapeat jalkakäytävät, liikaa ihmisiä ja ruuhkainen kapea rantakaistale. Onneksi tehtiin sinne vain päivän retki, eikä majoituttu Larnakassa.

Vierailija
418/3249 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat maininneet ketjussa Pariisin ja tympeät ranskalaiset asiakaspalvelijat. Minä kävin kaupungissa teininä 2000-luvun alussa, sitä ennen olin opiskellut lukiossa ranskan alkeita. En todellakaan puhunut kunnolla ranskaa, lähinnä osasin joitain yleisimpiä lausahduksia...vaan jo tuolla oli huomattava vaikutus asiakaspalvelijoiden asenteeseen! Jos yritti puhua englantia vastassa oli tympeitä ja epäkohteliaita asiakaspalvelijoita, jos edes yritti puhua ranskaa suhtautuminen muuttui kuin sormia napsauttamalla TÄYSIN toisenlaiseksi ja yhtäkkiä sait maailman parasta palvelua.

En toki tarkoita, että e.m. olisi hyvä asia, Suomessakin korpeaa joillain ruotsinkielisillä alueilla ylimieliset paikalliset, jotka eivät suostu palvelemaan asiakkaita suomeksi.

Vierailija
419/3249 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokko. Hyvin epämääräistä porukkaa roikkumassa hihassa ja sönköttämässä koko ajan.

Vierailija
420/3249 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä arabimaista koska miehet siellä lääppivät vaikka olin mieheni kanssa liikkeellä. Kiusallista huutelua perään ja tunkeilua iholle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä