Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan.

Vierailija
12.08.2018 |

Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.

Kommentit (3249)

Vierailija
2681/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki.  Tällä hetkellä en menisi heidän ihmisoikeus / poliittisen tilanteen takia.   20 vuotta olen vältellyt ihan vaan itse turkkilaisten vuoksi.  Miehet kiusallisen tunkeilevia ja jos eivät saa haluamaansa huomiota kuuluu   pilkka huutelua perään.  Sama lämmin aurinko paistaa moneen ystävälliseen maahankin.

Vierailija
2682/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa Positano. Aina mielettömän upeat maisemat mutta valitettavasti kaupunkia hallitsee täysin joku mafiaryhmä mitä turismiin tulee. Yllättävää kuitenkin että antavat henkilökunnan pölliä hotellihuoneista turistien tavaroita. Etenkin jos unohtaa käteistä huoneeseen niin se lähtee välittömästi vaikka huonekohtaisesta kassakaapista. Yleensä mafia haluaa pitää turistit tyytyväisinä että tulisivat toistekin mutta ei näemmä Positanossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokko ei ikinä

Vierailija
2684/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa en menisi mihinkään PK-seutu-Tre-Vaasa -linjan itäpuolelle. Surkeaa ruokaa, myötähäpeää aiheuttavia ja/tai surullisia paikallisia nähtävyyksiä, ankeita ihmisiä, huonolaatuista kulttuuritarjontaa. 

Itä-Suomi on erityisen hirviää aluetta.

Ulkomaista puhuttaessa en menisi enää Kolkatalle. Todella kiinnostava kaupunki, mutta saasteet niin hurjat, että melkein sattui hengittää. Melutaso järkyttävä.

Kolkata kuulostaa pahalta. 

Olis kiva kuulla perusteluja myös miksi Itä-Suomi on susta hirviää. Ootko Kolilla käyny? Monet menee aina uudelleen ihailemaan Suomen kansallismaisemaa. 

Joo, Golgata, ei enää uudestaan. Sen sijaan ei myöskään Pohjanmaalle. Näillä bensan hinnoilla ei ole varaa ajaa Itä-Suomessakaan. Vastakkainasettelun aika on ohi... Ei varaa lähteä mihinkään.

Golgata on se ristiinnaulitsemispaikka, Kolkata taas kaupunki Intiassa (ent. Kalkutta)

Vierailija
2685/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä mihinkään arabimaahan! Saa pelätä lasten puolesta koko ajan, että milloin ne napataan kun itse hätistelee samaan aikaan päälle käyviä kauppiaita pois kimpusta.

Vierailija
2686/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.

Perustele mielipiteesi, muuten sillä ei ole arvoa.

Minä en halua mennä Kyprokselle siksi enää koskaan, koska ruoka oli siellä onnetonta, ihmiset tylsiä ja luonto rumannäköistä.

Me taas saimme siellä loistavaa ruokaa, ihmiset ovat mukavia ja vieraanvaraisia ja luonto oli varsin upea (vuoristo, rannat). Menemme varmasti uudestaan.

Voi olla aika paljon tuurista kiinni millainen kokemus on ja toisaalta myös omista ennakkoluuloista kiinni. Onhan näitä suomalaisia, joille ei kelpaa kuin se oma havumetsä, järvi ja ruisleipä.

Vierailija
2687/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gardajärvelle enkä Comojärvelle tai muuallekaan pohjoiseen Italiaan, hirveät maanjäristykset, vesi kylmää niin hotellin altaalla kuin järvessä ja suikussa. Likaista ja ränsistynyttä, saa varoa mihin astuu ja että mitä putoaa niskaan rakennuksista ja rinteistä. Ylihinnoiteltua pahaa turistiruokaa.

Olen pitänyt enemmän Sisiliasta ja Firenzen seudusta. Venetsiakin oli muuten mätäisen haiseva turistien riistoläävä.

Valitsen toki nykyään mieluummin Kreikan ja Kroatian, kuin Espanjan, Ranskan tai Italian.

= Olen tyhmä turre, menen varta vasten huijattavaksi ja avaudun siitä, mitä turismi saa aikaan.

Koko Italiasta löytyy ihania paikkoja, se on aivan mieletön maa. Sinä et tiedä Comosta tai Gardasta noiden kokemusten perusteella mitään vaan jostain turisteja vedättävästä muutamasta pahimmasta rysästä ja niistäkin huonoiten valituista kohteista. Pohjois-Italia kokonaisuutena on niin monipuolinen ja monimuotoinen käsite, että edes sen mainitseminen vain noiden yhteydessä on naurettavaa.

Olen itse asunut ja matkustellut tuolla pari vuosikymmentä ja vastaavaa luonnon monimuotoisuuden ilotulitusta kohtuullisen suppealla maantieteellisellä alueella ja ihmisen rakentaman kauneuden yhdistelmää saa kyllä hakea. Toki muualla Italiassa on osin samoin, mutta pohjoinen on sillä tapaa helppo, että skandinaaville sopii niin ajotapa kuin arkinen elämisen tyyli.

Tällaiset ketjut olisivat hyödyllisiä, jos niitä kommentoisivat ihmiset, jotka eivät harrasta perusturrematkailua tai edes kertoisivat tämän erikseen. Hyödyllistä olisi myös tietää, liikuitko alueella vai tönötitkö jossain all-inclusivessa.

Vierailija
2688/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santorini. Ruuhkainen ja täynnä oman elämänsä IG-malleja, joiden pitää saada ikuistettua sama poseeraus näköalapaikalla, kuin kaikkien muidenkin. Kaikki on kallista ja paikalliset epäystävällisiä. Liikenne aivan mahdotonta, eikä nähtävää ole juurikaan ruuhkaisen pääkaupungin ulkopuolella. En kyllä menisi enää koskaan uudestaan. Jäi todella vastenmielinen kuva koko paikasta!

Vierailija
2689/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanarialle.

Vierailija
2690/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italiassa Positano. Aina mielettömän upeat maisemat mutta valitettavasti kaupunkia hallitsee täysin joku mafiaryhmä mitä turismiin tulee. Yllättävää kuitenkin että antavat henkilökunnan pölliä hotellihuoneista turistien tavaroita. Etenkin jos unohtaa käteistä huoneeseen niin se lähtee välittömästi vaikka huonekohtaisesta kassakaapista. Yleensä mafia haluaa pitää turistit tyytyväisinä että tulisivat toistekin mutta ei näemmä Positanossa.

Siellä lähti hotellin tallelokerosta kaverin timanttivihkisormuskin, sillä välin kun olivat hotellin aamiaisella ja altaalla!

Vierailija
2691/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never again kirjoitti:

Santorini. Ruuhkainen ja täynnä oman elämänsä IG-malleja, joiden pitää saada ikuistettua sama poseeraus näköalapaikalla, kuin kaikkien muidenkin. Kaikki on kallista ja paikalliset epäystävällisiä. Liikenne aivan mahdotonta, eikä nähtävää ole juurikaan ruuhkaisen pääkaupungin ulkopuolella. En kyllä menisi enää koskaan uudestaan. Jäi todella vastenmielinen kuva koko paikasta!

Kun me käytiin niin se oli täynnä kiinalaisia turisteja, niitä vihittiin liukuhihnalta, ainakin 9 paria peräkkäin, ja otettiin kuvat parhaissa maisemamestoissa. Se porukka valloitti ne parhaat kuvausmestat, tunkivat muiden eteen, piereskelivät ja etuilivat.

Vierailija
2692/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

perintötekijät pohjoisessa kirjoitti:

Ouluun. Haiseva kaupunki täynnä omahyväisiä typeryksiä. Siitä on tutkimustietoa, Pohjois-Suomen väestö on tyhmempää kuin Etelä-Suomen.

Oulun miehet suurimmaksi osaksi rumia, tyhmänylpeitä, huonotapaisia diplomi-insinöörityyppejä, siksi.

Vierailija
2693/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santorini - Oltiin täällä viikko ja ajeltiin saaren ympäri. Kuvankauniin auringonlaskun ja Oian suloisten valkeiden kattojen lisäksi täällä ei ollut minulle mitään.

Split ja Dubrovnik- Aivan liian täysiä turistirysiä, nämä paikat eivät ole maineensa arvoisia. Sen sijaan Kroatiaan lähden mielelläni takaisin.

Gran Canaria - tuntui virheeltä koko matka. Saman kokemuksen saisi lähempääkin.

Vierailija
2694/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaa. Äärimmäisen epämiellyttävä kulttuuri. Ihmiset hymyilevät ja samalla miettivät kaikki keinot miten huijata ja nyhtää kaikki mahdollinen raha. Ihmisyydellä ei ole juuri arvoa, vaan kaikkea saa jos vain maksaa. Sopii jollekin puhelinmyyjälle joka haluaa pari viikkoa leikkiä olevansa joku Wolf of wall street

Esim. Malesia vieressä aivan eri tasoa ja huomattavasti mielenkiintoisempi paikka, missä ihmiset ovat ihmisiä eivätkä palvelijoita.

Voisko laittaa samalla, että missä osassa maata olet käynyt. Olen kiertänyt Thaimaata todella paljon, enkä oikein mitenkään pystyisi raamittamaan yhdeksi kohteeksi.

Samoin Malesian kanssa.

Vierailija
2695/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Olin Sunny Beachilla 1997 ja vannoin, etten mokomaan loukkoon mene enää koskaan. Pääosin syy oli järkyttävän huonossa hotellissa, jota Tjäreborg myi 3-tähden hotellina. Se oli niin huono, että sain Kuluttaja-asiamiehen kautta puolet takaisin matkan hinnasta. Uusinta reissu varauksin 2007 ja paikka oli aivan muuttunut. Hotellikin tasokas. Ihan kiva perusmesta, halpa matka. Hinta-laatu paikallaan.

Vannoin 2018 etten mene enää koskaan Rodokselle. Oli niin tusinapaikka, ettei mitään rajaa vaikka odotin jotain ihanaa kohdetta, kun porukka aina kehuu Rodosta. Samaa tusinaa kuin kaikki muutkin. Mitäköhän spesiaalia ne näkee Rodoksessa? No, nyt kesällä 2022 olen lähdössä Rodokselle, "kun halvalla sai matkan".

Pidän kyllä Pariisista. Olen käynyt siellä 5 tai 6 kertaa. Se on lempikaupunkejani. Samoin Lontoo, jossa olen käynyt peräti 9 kertaa.

Petätkö aina kaikki lupauksesi ja vannomiset muissakin asioissa?

Vierailija
2696/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä, Turkki yms. muta kuono diktatuurit

Eipä muut maat sinunlaistasi suomalaista possunaamaa vieraakseen kaipaakaan.

t. röh-röh-nöf-nöf 🤣

Vierailija
2697/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalkkunaan en mene enkä rüssiin.

Kalkkunan matkankin voi vahingossa ry*ssiä ja sitten joutuu pulaan.

Vierailija
2698/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördög kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahvenanmaa. Suomea ei suostuta puhumaan edes omassa hotellissa kun tarvitsee palvelua ja muutenkin todella surkea kokemus.

Asiaa, fennojuntti sai juntin kohtelun. Olisivatpa kaikki yhtä tiukkoja junttien suhteen kuin oolantilaiset.

Kuka tuonne lois saarelle muka haluaa mennä?

Vierailija
2699/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki. Ei mitään vau-arkkitehtuuria ja täynnä juntteja sekä wannabe-juoppoja.

Vierailija
2700/3249 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pösilö laittaa tavaraa hotellin turva?säiliöön ,ei ikinä sitä virhettä saa tehdä sama kuin laittaisi ulos pöydälle tavaransa yleiseen jakoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi