Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan.
Monessa on tullut käytyä, mutta Kyprokselle en lähtis toista kertaa.
Kommentit (3249)
naikoot porojaan koiriaan kirjoitti:
pohjois suomessa ei ETELÄN VETELIÄ KAIVATA. JOPA KIELSIVÄT MENEMÄSTÄ
Kysyppä vanhemmiltasi jos hekään haluavat olla kanssasi tekemisissä, että miten monta kertaa ovat katuneet yötä, milloin sinut laitettiin aluille?
Vierailija kirjoitti:
Gardajärvelle enkä Comojärvelle tai muuallekaan pohjoiseen Italiaan, hirveät maanjäristykset, vesi kylmää niin hotellin altaalla kuin järvessä ja suikussa. Likaista ja ränsistynyttä, saa varoa mihin astuu ja että mitä putoaa niskaan rakennuksista ja rinteistä. Ylihinnoiteltua pahaa turistiruokaa.
Olen pitänyt enemmän Sisiliasta ja Firenzen seudusta. Venetsiakin oli muuten mätäisen haiseva turistien riistoläävä.
Valitsen toki nykyään mieluummin Kreikan ja Kroatian, kuin Espanjan, Ranskan tai Italian.
Siksi kannattaakin matkustaa siistiin ja hyväkuntoiseen Etelä-Italiaan!
Bratislava. Oli todella tylsä ja karu mesta. EI mitään nähtävää, hyvin nuhruista ja köyhän näköistä, betonihirviöitä joka nurkassa. Käy sääliksi vähän.
Tää on kyllä parasta:) Naapurissa asunut
Vierailija kirjoitti:
Matkailija kirjoitti:
Oletteko Turkin vihaajat käyneet Istanbulissa, Kappadokiassa tai vaikka Pamukkalessa?
Mulle tuli ihan sama mieleen. Jos ei esimerkiksi Istanbulin kauneutta ja ainutlaatuisuutta ymmärrä niin ei varmaan kannata matkustaakaan muualle kuin Kanariansaarille tai muuhun vastaavaan kohteeseen, jossa mitään ei tarvitsekaan ymmärtää.
Lue uutisia.
Sitä paitsi aloituksessa nimenomaan kysyttiin, minne ei menisi uudelleen. No, en menisi uudelleen mm. Istanbuliin, Kappadokiaan tai Pamukkaleen. Enkä minnekään muuallekaan Turkkiin.
Playa de las Americas, luulin et se olis jotenki parempi
Jotkut kai lomaileeki Damissa mut kerta riitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gardajärvelle enkä Comojärvelle tai muuallekaan pohjoiseen Italiaan, hirveät maanjäristykset, vesi kylmää niin hotellin altaalla kuin järvessä ja suikussa. Likaista ja ränsistynyttä, saa varoa mihin astuu ja että mitä putoaa niskaan rakennuksista ja rinteistä. Ylihinnoiteltua pahaa turistiruokaa.
Olen pitänyt enemmän Sisiliasta ja Firenzen seudusta. Venetsiakin oli muuten mätäisen haiseva turistien riistoläävä.
Valitsen toki nykyään mieluummin Kreikan ja Kroatian, kuin Espanjan, Ranskan tai Italian.
Itselläni oli ihan toisenlainen kokemus Gardajärvestä. Ruoka tosin ei siellä kummoista ollut minunkaan mielestäni.
Ruoka Italiassa ollut pettymys, surkeimmat italialaiset syöty nimenomaan saapasmaassa. Turisteille tarjotaan skeidaa ja ollaan olevinaan joku ruokamaa.
No se on heidän normaali, plain alkupala, plain pasta plain tomaattikastike. Sitten on toisenlaisia menuita
Ryssänmaa on ikuisessa boikotissa. Samoin Turkki. Joku moraali pitää ihmisellä olla.
Ikaalisten Kylpylä
Nuhjuinen vanha "kylpylä"
Aivan surkeat "palvelut"
Lähiympäristössä ei mitään tarjottavaa
Koli
Tympeät sisäänpäinkääntyneet itä-suomalaiset ja olematon palvelukulttuuri
Ruuhkaa ja ylihinnoittelua
Pelkkää pizzaa
Vierailija kirjoitti:
Surullisena olen lukenut tätä ketjua ja miettinyt, kuinka kauhean paljon onkaan tuhottu ilmastoa ja ympäristöä kaikkien näiden matkojen takia.
Ja kukahan saa aikaiseksi sen lomakohteiden pilalle menon, olisiko liika turismi tähän mitenkään osallisena?
Hävettävää, miten ihmiset egoistisesti ajattelevat vain, että "kyllä minulla on oikeus". Nykypäivänä kukaan ei voi enää selitellä valintojaan tietämättömyydelläkään.
Millä luet tätä? Opiskelehan hiukan millainen ilmastojalanjälki kännykälläsi, tabletillasi tai tietokoneellasi on. Sure sitten sitä, vaikka varmasti on vaikeampi hyvesignaloida, kun itsekin olet syypää.
Vierailija kirjoitti:
Leningrad.
Oblastiin voit vielä päästä. Kaupunkiin ei ole asiaa kenelläkään.
kävin kaks kertaa,turkkiin ei ikinä
Vierailija kirjoitti:
Lanzarote. Tuulisia, mustia laavakivisiä rantoja. Neljän tähden hotelli epäsiisti, ei muita nähtävyyksia kuin se yksi arkkitehdin talo. Plussaa oli pyöräilyt. En lähtisi uudestaan.
Mun mielestä ihan ok, jos ei tarvitse lomalta muuta kun aurinkoa, lämpöä, maisemanvaihtoa esim pienten lasten kanssa. Lyhkäiselle reissulle ok ja maisemat karut, mutta erilaiset. Ei kuitenkaan sitä Fuengirola fiilistä.
Oli sielläkin muutamia vierailupaikkoja/nähtävyyksiä, mutta ei mitään hirveän suurta, kuuluisaa tai erikoista. Harvoissa etelän kohteissa kuitenkaan on.
Turkuun. Siellä tuskin paikallisetkaan ymmärtävät toistensa ääntelyä ja ihmisiksi kutsutut hahmot ovat ilmeettömiä punaniskoja.