Kuka Suomen euroviisuedustajaksi 2019?
Kommentit (3054)
Ehkä daruden laulajavalinta olisi voinut olla vähän sytyttävämpi (eturivin artisti siis). Mutta antakaamme mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua koska joutuu some ihmisten parjaamaksi jos ei pärjää.
Syy on teissä räävittömissä haukkujissa.
En suostuisi itsekkään.
Kyllä muissakin maissa parjataan, jos epäonnistuu. Syy on euroviisujen imagossa Suomessa. Siinä millainen kuva ko. kilpailusta on hömppäkilpailuna. Palkinto (voitto) ei tunnu tarpeeksi suurelta verrattuna riskiin häviöstä, jos kisa koetaan turhana.
Mä en nyt oikein ymmärrä tätä kritiikkiä. Facebookissa valtava määrä tykkäyksiä ja kommentteja koskien Suomen edustajaa. Paljon enemmän kuin muilla mailla. Mutta sehän onkin tärkeintä, että muut tykkää.
Näin pienen ja tuntemattoman viisumaan pitää tarjota jotain uniikkia, jos meinaa voittaa esim. Lordi. Mutta ei sinne voittamaan ollakaan menty aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi itsekkään.
Niimpä. Saara Aalto sai ihan törkeitä kommentteja, vaikka parhaansa teki.
Ei mitään mielipidettä tässä vaiheessa. Biisit ja niihin tehdyt esitykset ja live ratkaisevat asian. Voi olla kovakin hitti. Never know.
Vierailija kirjoitti:
Robinit ja kumppanit ei oo suostunu
Toivottavasti näitä kunniasta tylysti kieltäytyneitä ei enää jatkossa sitten kyselläkään.
Tietääpähän nyt ainakin, ketkä eivät ole kiinnostuneita edustamaan kotimaataan maailmalla: Isac Elliot, Robin, Antti Tuisku, The Rasmus ja Sunrise Avenue.
Toivotaan toki onnea ja menestystä Darudelle ja Sebastianille, mutta ennen kaikkea sitä, että nauttivat mahdollisuudesta esiintyä miljoonille katsojille, euroviisuistahan ei koskaan tiedä, minkä tyyppinen musiikki ja esitys minäkin vuonna kerää eniten ääniä.
Darude on tosi rohkea suostuessaan tähän projektiin!
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt oikein ymmärrä tätä kritiikkiä. Facebookissa valtava määrä tykkäyksiä ja kommentteja koskien Suomen edustajaa. Paljon enemmän kuin muilla mailla. Mutta sehän onkin tärkeintä, että muut tykkää.
Niinpä. Tsekkasin äsken ja Darude saanut lähemmäs 4000 tykkäystä. Sitä lähimmäs tähän mennessä julkistetuista lienee Ranska jollain vähän päälle 2000 reaktiolla.
Ei me tällä voiteta, se nyt on lähes satavarmaa, mutta finaalipaikka ja ihan jees sijoitus ei ole minustaa kaukaa haettu.
Ihan tyytyväinen olen valintaan.
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/akz2r5/darude_will_represe…
Euroviisujen subreddit vaikuttaa olevan innoissaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi itsekkään.Niimpä. Saara Aalto sai ihan törkeitä kommentteja, vaikka parhaansa teki.
Ihan hyvin pärjäsikin, eihän Suomi ole noissa kisoissa vuosiin onnistunut pääsemään edes finaaliin. Sai paremmin yleisöääniäkin kuin Ruotsin edustaja, jonka ainoastaan "ammattilaisraatien" pisteet pelastivat finaalin jumbosijalta. Kertoo paljon raatien arvostelukriteereistä, jotka on selvästi tyyliin "Ruotsihan on aina hyvä, joten sille on annettava lähes täydet pisteet" ja vastaavasti vähemmän kisoissa menestyneet maat jäävät raadeilta automaattisesti pisteittä.
Olen tyytyväinen. Hyvännäköiset kundit ammattimeiningillä. Takuulla päästään finaaliin.
Meinasin myös juuri tulla vinkkaamaan, että menkääpä te mörököllit lukemaan viisujen Facebook-sivuilta. Aika innostunut vastaanotto. Verratkaa samalla tykkäysten määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robinit ja kumppanit ei oo suostunu
Toivottavasti näitä kunniasta tylysti kieltäytyneitä ei enää jatkossa sitten kyselläkään.
Tietääpähän nyt ainakin, ketkä eivät ole kiinnostuneita edustamaan kotimaataan maailmalla: Isac Elliot, Robin, Antti Tuisku, The Rasmus ja Sunrise Avenue.
Toivotaan toki onnea ja menestystä Darudelle ja Sebastianille, mutta ennen kaikkea sitä, että nauttivat mahdollisuudesta esiintyä miljoonille katsojille, euroviisuistahan ei koskaan tiedä, minkä tyyppinen musiikki ja esitys minäkin vuonna kerää eniten ääniä.
Olkaapa ite noita eturivin artisteja ja tuntekaa kansan hylkääminen ja länkytys epäonnistumisen kohdalla. Ja kyse vain Euroviisuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tsekkasin äsken ja Darude saanut lähemmäs 4000 tykkäystä. Sitä lähimmäs tähän mennessä julkistetuista lienee Ranska jollain vähän päälle 2000 reaktiolla.
Ei me tällä voiteta, se nyt on lähes satavarmaa, mutta finaalipaikka ja ihan jees sijoitus ei ole minustaa kaukaa haettu.
"Ei me tällä voiteta" tyhmä asenne sulla! Jos lähetetään voittajamatskua, niin kyllä me voitetaan!
Minä taas niin mieleni pahoitin.
Ymmärrän kyllä pettymyksen kun viisuedustaja ei ollutkaan Robin tai Tuisku tai vastaava. Mutta onhan meillä paljon kovempi ja menestyvämpi artisti kuin viime vuonna. Saara Aalto valittiin, koska hän pärjäsi Brittien X-Factorissa, mutta viisuissa edes Britit ei antaneet Saaralle juurikaan pisteitä. Ja itse olen tyytyväisempi Darudeen. Pettynyt olisin ollut johonkin Diandraan tai vastaavaan joka ei ole luonut tunnettua ja menestynyttä uraa. Darude luo ulkomailla uraa edelleen, tekee paljon keikkoja. Ehkei radioiden soittolistoilla enää soi, mutta keikkaa tekee. Se kuuluu elektroniseen musiikkiin. Sitäpaitsi se pärjäämmekö viisuissa vaiko emme riippuu paljon biisistä. Jos Darude ja Sebu kehittelee jonkun EDM-Pop -rallin joka on hyvä ja joka pääsee listoille meillä ja maailmalla niin todellakin on mahikset pärjätä.
IS:n juttu paljasti, että meille on tapahtunut kuten Ranskalle, Saksalle ja Belgialle. Näissäkin maissa isot, kansainvälisesti orientoituneet nimet, ovat yrittäneet päästä viisuihin mutta eivät ole päässeet. Nykyään eivät edes halua kisoihin koska maat ovat flopanneet niin pahasti liian monta kertaa. Suomessakin viisuihin yritti Nylon Beat, Kirka, Nightwish ja muut mutta eihän heitä valittu. Nykyään isot nimet eivät halua Suomea edustaa ja syitä siihen on monta. Ei haluta kansainvälistä huomiota, ei haluta kansainvälistä uraa tai inhotaan muuten vaan Euroviisuja.
Niinkun sanoin, itse olen tyytyväinen Darudeen ja Sebastian Rejmaniin. Biisit ratkaisevat, ei esiintyjä.
Ei isoa lavasouta.