Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka Suomen euroviisuedustajaksi 2019?

Vierailija
12.08.2018 |

Sanni ainakin vois pärjätä :O

Kommentit (3054)

Vierailija
2681/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen menestyminen ei ole valitettavasti kiinni pelkästään suomalaisista.  Pelon sekaisin tuntein jo odotetaan, mitä jännää muut maat tarjoavat. Aina yhtä pelottava Ruotsi aloittaa oman urakkansa kai tulevana lauantaina.

Vierailija
2682/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UMK takaisin sellaiseksi, että kansa saa päättää esiintyjän! Eikä mitään kansainvälistä raatia siihen lisäksi! Euroviisuissa juuri mielenkiintoisinta on verrata kansojen musiikkimakuja keskenään. Kansainväliset raadit pilaavat tämän, kun ei tiedä, minkä se kansa olisi sitten lähettänyt. Kaikkein paras olisi, jos kussakin maassa kansa äänestäisi edustajan. Se olisi mielenkiintoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Sandstormin tekijää kukaan edes muista ulkomailla. Kaikki muistaa biisin ja tunnistaa sen lätkämatsissa, mutta ei ne muista, kenen se on tai mistä maasta.

Silti löytävät keikoille? Olin juuri Lontoossa samaan aikaan kun Darude oli siellä keikalla. Täysi taisi olla tuon katsomo. Saati että tämä mies kiertää paljon kauempana kuin "vaan" Lontoossa.

Koittakaapa päivittää ajantajuanne.

Vierailija
2684/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinit ja kumppanit ei oo suostunu

https://www.is.fi/euroviisut/art-2000005981963.html

Vierailija
2685/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan dissaa. Itse en tiedä, mitä odottaa. Odotan yllätystä.

Vai ei dissaa? Katsopa nyt vaikka tämän ketjun viestit 2713 ja 2714.

Tavallaan nuo viestit ovat kyllä ihan oikeassa. Mitä järkeä valita viisuihin tuntematon laulaja tai lähettää taas uusi 90-luvun dj? Faktat eivät ole dissausta

Vierailija
2686/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan hyvä, että suomalaiset ei valitse viisuedustajaa äänestyksellä, koska meidän viime aikojen valinnathan oli aina ihan kummallisia :'D Tämän vuotisesta on vielä ihan mahdoton sanoa, mitä tulee. Ainakin uskoisin, että saavat aikaan ihan kunniallisen biisin ja esityksen ilman turhaa kohellusta. Itse tykkäsin teininä Giant Leapista, joten Sebastian on mun mielestä oikein hyvä valinta laulajaksi! Muutenkin kiva, että on mies ja eri tyyppinen kuin on vuosikausiin ollut!

Vierailija
2687/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tyytyväinen Darudeen. Sandstorm oli valtava hitti, joten uskon Suomen mahdollisuuksiin. Jos on kappaleet kohdillaan, niin ei meillä ole mitään hätää. Ei saatu Robinia tai Tuiskua, mutta olen kyllä iloinen Darudesta. Se on todella hyvä verrattuna siihen, mitä meillä on viime vuosina ollut.

Vierailija
2688/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Eurovision laulukilpailuun voidaan valita esiintyjäksi Suomesta ihminen, joka ei osaa laulaa?

Vierailija
2689/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis kysytty suoraan ns. "isoja nimiä", mutta ketään ei kiinnosta, vaikka tarjotaan suoraa edustuspaikkaa!  Jaa. Ei sitten.

Vierailija
2690/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tyytyväinen Darudeen. Sandstorm oli valtava hitti, joten uskon Suomen mahdollisuuksiin. Jos on kappaleet kohdillaan, niin ei meillä ole mitään hätää. Ei saatu Robinia tai Tuiskua, mutta olen kyllä iloinen Darudesta. Se on todella hyvä verrattuna siihen, mitä meillä on viime vuosina ollut.

Uskot mahiksiin, koska kaveri teki ekan ja käytännössä viimeisen hittinsä 20 vuotta sitten?

Vierailija
2691/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan hyvä, että suomalaiset ei valitse viisuedustajaa äänestyksellä, koska meidän viime aikojen valinnathan oli aina ihan kummallisia :'D Tämän vuotisesta on vielä ihan mahdoton sanoa, mitä tulee. Ainakin uskoisin, että saavat aikaan ihan kunniallisen biisin ja esityksen ilman turhaa kohellusta. Itse tykkäsin teininä Giant Leapista, joten Sebastian on mun mielestä oikein hyvä valinta laulajaksi! Muutenkin kiva, että on mies ja eri tyyppinen kuin on vuosikausiin ollut!

Hyvänä esimerkkinä ne ke.harit

Vierailija
2692/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robinit ja kumppanit ei oo suostunu

https://www.is.fi/euroviisut/art-2000005981963.html

Kyllä minä ymmärrän, että niitä pelottaa floppaaminen ja miten se vaikuttais uraan. Pitävät suurempana uhkana kuin mahiksena.

Vierailija
2693/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannustusta heille kuitenkin! Artistit tarvitsevat nyt sitä, että omat uskovat heihin!

Joo, mutta siinä auttaisi kovasti se, että he itse ensin uskoisivat itseensä!

Saara Aallossa oli se hyvä puoli, että hän aina uskoi itseensä, vaikka muut eivät uskoneet. Mistäköhän saisi sellaisen itseluottamuksen?

Hanki persoonallisuushäiriö

Ei se ole persoonallisuushäiriö, vaan ominaisuus, joka on pakko löytyä ihmisestä jotta musiikkiuraa kannattaa edes harkita. Ethän sinä voi mennä anteeksipyytelevänä lavalle.

Vierailija
2694/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan dissaa. Itse en tiedä, mitä odottaa. Odotan yllätystä.

Vai ei dissaa? Katsopa nyt vaikka tämän ketjun viestit 2713 ja 2714.

Tavallaan nuo viestit ovat kyllä ihan oikeassa. Mitä järkeä valita viisuihin tuntematon laulaja tai lähettää taas uusi 90-luvun dj? Faktat eivät ole dissausta

What? Jos ei ole kuullut kappaletta, ei voi vielä sanoa, onko Suomen edustaja huono. Ja mitä merkitystä sillä on, onko laulaja tuntematon? Dissausta tämä on ainakin siinä mielessä, että "ei tästä tule mitään" -asenne on päällimmäisenä.

Vierailija
2695/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Eurovision laulukilpailuun voidaan valita esiintyjäksi Suomesta ihminen, joka ei osaa laulaa?

Eli sait sen käsityksen, että Darude laulaa biisin?

Vierailija
2696/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko Suomen pakko osallistua, jos kukaan ei halua?

Vierailija
2697/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ladydurude kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Sandstormin tekijää kukaan edes muista ulkomailla. Kaikki muistaa biisin ja tunnistaa sen lätkämatsissa, mutta ei ne muista, kenen se on tai mistä maasta.

Silti löytävät keikoille? Olin juuri Lontoossa samaan aikaan kun Darude oli siellä keikalla. Täysi taisi olla tuon katsomo. Saati että tämä mies kiertää paljon kauempana kuin "vaan" Lontoossa.

Koittakaapa päivittää ajantajuanne.

Se että jannun fanit käy keikalla (ylläri!) ei tarkoita, että suuri yleisö muistaisi Daruden Sandstormin tekijäksi saati että muistaisivat, että Darude on Suomesta.

Vierailija
2698/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan Darudekin iso nimi.

Vierailija
2699/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskot mahiksiin, koska kaveri teki ekan ja käytännössä viimeisen hittinsä 20 vuotta sitten?

Eihän sillä hitillä ole kuin vaivaiset 143 miljoonaa näyttökertaa youtubessa. Siis yhdellä videolla. Ja Darude keikkailee edelleen ulkomailla. Uskon kyllä mahiksiin.

Vierailija
2700/3054 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sillä hitillä ole kuin vaivaiset 143 miljoonaa näyttökertaa youtubessa. Siis yhdellä videolla. Ja Darude keikkailee edelleen ulkomailla. Uskon kyllä mahiksiin.

Siis uskot että maine riittää, vaikka hittejä ei ole tullut ikiaikoihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän