Kuka Suomen euroviisuedustajaksi 2019?
Kommentit (3054)
Jännittää. En pysty keskittyä töihin. 😀
Kauanko se julkistustilaisuus kestää? 30 min? Tunnin? Milloin tarkalleen edustaja paljastetaan? Yritän miettiä missä kohtaa pidän töistä taukoa. En usko, että ihan heti klo 13 paljastetaan, vaan ensin jotain turhanpäivästä glitter-sanoilla siivitettyä diipadaapaa ja varmaan esitellään Krista, Mikko, Eino, Johan, Eva ja Christopher lehdistön edustajille, käydään läpi umk-sääntöjä, pölistään kolmesta edustuskappaleesta, julkistetaan ehkä vihdoin se umk-finaalin paikka, kerrotaan milloin alkaa lipunmyynti, jne jne...
Vierailija kirjoitti:
Kauanko se julkistustilaisuus kestää? 30 min? Tunnin? Milloin tarkalleen edustaja paljastetaan? Yritän miettiä missä kohtaa pidän töistä taukoa. En usko, että ihan heti klo 13 paljastetaan, vaan ensin jotain turhanpäivästä glitter-sanoilla siivitettyä diipadaapaa ja varmaan esitellään Krista, Mikko, Eino, Johan, Eva ja Christopher lehdistön edustajille, käydään läpi umk-sääntöjä, pölistään kolmesta edustuskappaleesta, julkistetaan ehkä vihdoin se umk-finaalin paikka, kerrotaan milloin alkaa lipunmyynti, jne jne...
Oisko Areenassa voinu olla tunti kestoksi merkitty, mutta tiedä sitten. Itsekin luulen, että ihan heti klo 13 ei ole edustaja selvillä.
Joni Hesselgren saapui juuri limusiinilla Kämppiin...
Vierailija kirjoitti:
Tuliko Tuuren kanssa? 😅
Tapasin äskettäin eräässä illanvietossa tanssijoita, joista osa oli näitä UMK-tanssijoita. Kaduttaa, etten hoksannut udella mitään umk:sta. Heillä oli varmasti jo tiedossa Suomen edustaja. Tuskin olisivat mitään paljastaneet, mutta aina olisi voinut yrittää...:)
Kiinnostaa kyllä missä vaiheessa artisti kuljetetaan/ on kuljetettu kenenkään huomaamatta Kämpiin. Toki henkilöstäkin riippuu kuinka suuri paljastumisvaara on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko Tuuren kanssa? 😅
Entä jos Yle on palkannut Hesselgrenin vaan Robinin taustatanssijaksi?
Mulla on kokoajan sellaset vibat että se on Antti Tuisku tai Diandra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku ”suurempi nimi” haluaisi osallistua nykyiseen UMK kilpailuun? Sehän tietäisi uran loppua.
No ei tiedä uran loppua. Ne joita Suomesta on laitettu, on olleet muutenkin tähden lentoja. Onhan siellä ollut Kirka, Katri Heluna, Laura Voutilainen, Hanna Pakarinen ja ketä kaikkea muuta?
Sillanpää, Vesku, Pave Maijanen, Teräsbetoni (eli Jarkko Ahola etupäässä) myös minusta menee ihmisiin, joiden ura ei ole loppunut euroviisuihin.
Nyt oli kyse siitä, että onko joku saanut uran ulkomailla? Sillanpää, Voutilainen, Kirka ym. ovat olleet tunnettuja ja suosittuja Suomessa, joten tottakai heidän uransa on jatkunut täällä.
Krista siegfrids kiersi Euroopassa ja sai aseman Ruotsiin.
Hyvin vaikea kuvitella, että kutsuvierasartistimenettelyssä lopputulos olisi joku ihan umpituntematon tai epäkurantti, ellei jotain ole mennyt pieleen ja on jouduttu tyytymään varavaihtoehtoon. Odotan iso(hko)a nimeä. Se ei toki anna lupaa odottaa itse viisulta tai sen ylöspanolta yhtään mitään, mutta nimekäs ja ajankohtainen artisti on mielestäni ainoa asiallinen ratkaisu jos YLE valitsee toimia näin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki bändit, duot ja muut monikot voi tosiaan unohtaa, kun viisuedustajan pituutta arvuutellaan.
Voihan edustaja olla vaikka Lauri Ylönen ilman Rasmusta. Oon muutenkin tehnyt välissä soolouraa (mm. biisi Heavy), niin ei muuta kuin joku yleisbändi taustalle ja Lauri mikin eteen. Pituus jotakin +-165cm
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä missä vaiheessa artisti kuljetetaan/ on kuljetettu kenenkään huomaamatta Kämpiin. Toki henkilöstäkin riippuu kuinka suuri paljastumisvaara on.
Jos ootte kämpin pihassa, niin äkkiä viestiä. 😛
Seurataanko tätä muissa maissa?
Mää luulen et tänävuonna nää spekulaatiot on jännittävämmät ja hauskemmat kuin itse umk
Nyt kun suuriakin nimiä on väläytelty, niin tuntuu et kaikki tuiskua pienemmät nimet ois pettymys
Se on ihan salee joku nevöhöörd. Täysi antikliimaksi. Miksi ne muuten olisi piilotellut tätä asiaa näin kauan? - koska niitä hävettää.