Kuka Suomen euroviisuedustajaksi 2019?
Kommentit (3054)
Vierailija kirjoitti:
Se on joku duetto tai bändi.
No kun ei ole. Se on yksi henkilö. On jo paljastunut umk:n virallisilta some-tileiltä.
Ollaanko lennelty liian glitterhuuruissa? Nyt pitää painaa jarrua.
Missä Matti jaTeppo on tärkeinä päivinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on joku duetto tai bändi.
No kun ei ole. Se on yksi henkilö. On jo paljastunut umk:n virallisilta some-tileiltä.
Ja viime vuonna kilpaili 300 henkilöä
Vierailija kirjoitti:
Kuolen, jos se on joku BENJAMIN 😱
Olisi kyllä jäätävä pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän puhettaIsac Elliotista. Missä hän menee?
Voisi hyvinkin olla. Ei olla saatu tauolla olevaa Robinia, joten siirrytty vaihtoehtoon B. Isacilla on uskollinen fanijoukko ainakin Norjassa.
Harmi vaan, että on tasoltaan vaihteleva livelaulaja. Ei myöskään niin sympaattinen ja julkisuuskuvaltaan puhtoinen kuin Robin.
Vierailija kirjoitti:
Itse oottelen kotona huoltomiestä, jonka olisi pitänyt saapuajo. Vihaan, jos ei tule aikanaan ja pilaa iltapäivän umk-hetken.
Onko glittertykki tukossa?
Mitäs jos se onkin Jare Tiihonen?
Ei saatu Mikael Saarta, mutta saatiin Mikael Gabriel 🤢
Waltteri Torikka?
Mut silloin tuskin mainostettaisiin glitterpöksyillä
Viime viikolla oli juttu että Tarja Turunen alkanut lenkkeillä kun on niin rankka tämä vuosi edessä. Heti kävi mielessä että jos on alkanut laittaa vartaloa timmiksi jopa Euroviisuihin? Tosin Tarja on timmissä kunnossa, ja syyt on varmaan ihan muut. Mutta hetken kävi tällainen ajatus mielessä.
Itse toivoisin ehdokkaaksi bändiä. Esim. Beast in Blackia tai Battle Beastia. Mutta tuskinpa noista kumpikaan.
Ei kai nyt kukaan ei tunnettu uskaltais osallistua? Saaran jälkeen.
Kasmir? Arttu Wiskari? Jesse Kaikuranta? Pete Parkkonen?
Ihmettelen, ettei Pete Parkkosta ole veikkailtu enemmän.
Viime viikolla oli juttua että Tarja Turunen on alkanut lenkkeillä kun on niin rankka vuosi edessä ja tuli mieleen että jospa timmiksi vaikkapa Euroviisuja varten? Tosin Tarja on timmissä kunnossa jo nyt.
Itse toivon bändiä BIB:ä tai BB:ä.
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoisin ehdokkaaksi bändiä. Esim. Beast in Blackia tai Battle Beastia. Mutta tuskinpa noista kumpikaan.
Se on HENKILÖ, ei bändi. Muuten olisi ollut hyvät vaihtoehdot
Sori luulin ettei eka viesti tullut lävitse ja siksi kahteen kertaan Tarjasta jne.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, ettei Pete Parkkosta ole veikkailtu enemmän.
On niin limainen artisti, ettei ole pysynyt arvaajien hyppysissä.
Tarkkailtaa instastoryjä, snap chatia, jne! Jos mahdollista, pyörikää Kämpin huudeilla! Viime hetken vihjeitä metsästämään!
Kuolen, jos se on joku BENJAMIN 😱