Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alman sisko

Vierailija
12.08.2018 |

Miten tuo on laihtunut noin hurjasti aika lyhyessä ajassa? Katsoin myös juuri instagraminsa liveä jossa vaikuttaa todella sekavalta :/ Liekö alkanut takahuoneiden tarjoiluista uppoamaan muukin kuin alkoholi? Ei hyvältä näytä...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sen instaa niin paha sanoa.

Vierailija
2/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cyberanna instagramissa, on ihan avoin tili

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annacyber siis instagramissa

Vierailija
4/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo, av-mamman mielestä laihtumiseen ei tietenkään voi olla mitään muuta syytä kuin huumeidenkäyttö.

Vierailija
5/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko linkittää verrokkikuvan? En muista että olisi paljon isompi ollut..

Toki kuvissa on paljon sellaista tarkoituksellista "voin huonosti"-estetiikkaa, silmät puolitangossa jne. Oletan että tahallista ja haluaa antaa partying 24/7-fibaa. Tai toivon ainakin että asia on näin.

Vierailija
6/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just joo, av-mamman mielestä laihtumiseen ei tietenkään voi olla mitään muuta syytä kuin huumeidenkäyttö.

Voit ihan vapaasti kertoa muitakin mahdollisia selityksiä.

Vierailija
7/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo ap mut eiköhän tuossa oo verokkia kun selaa tytön omaa instaa. Katselin itsekin joskus alkukesästä meinaan samaa..

Vierailija
8/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.. arkkkaa... selvästi.

Vierailija
9/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Annan seuraamisen ehkä kuukausi sitten, ja nyt kun kävin katsomassa kuvia, ei näyttänyt minusta siltä, että olisi laihtunut tai jotenkin muuten huonovointisen näköinen.

Vierailija
10/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ihan vapaasti kertoa muitakin mahdollisia selityksiä.

-lopettanut pas*kan syömisen

-syö vähemmän kuin kuluttaa

-kuluttaa enemmän kuin syö

-sairaus

Riittääkö?

Vierailija
11/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää että kama maistuu

Vierailija
12/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se laihtunut. Eihän siellä ig;essä tarvi paljokaa selaa alas kun jo näkee että on laihempi kuin ennen. Syytä en tiedä mutta on laihtunut.

Vierailija
13/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla elämä vähän rankaa... Kaikki on vaan ALMA ALMA ja itse tulee siinä siivellä. Ja kun näyttää siltä että itse haluaisin olla huomion keskipisteenä.

Vierailija
14/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo habitus kokonaisuudessaan on muuttunut niin paljon että jotain on taustalla, onko sitten stressi, huumeet, vai mitä mutta tosiaan, ei hyvältä näytä!

Vierailija
15/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua toi tänään kuvattu live, siis mikä myötähäpeä! Ihme Nelly.comiin pukeutuneita "lesbo"teinejä kerjäämässä huomiota "seksikkäällä" tanssilla ja muka vetämällä kielareita. Jotenkin oletin Alman bailaavan hiukan tasokkaamassa seurassa :D

Vierailija
16/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla elämä vähän rankaa... Kaikki on vaan ALMA ALMA ja itse tulee siinä siivellä. Ja kun näyttää siltä että itse haluaisin olla huomion keskipisteenä.

Mä en ole ikinä saanut tälläistä kuvaa että haluaisi olla itse enemmän valokeilassa. Mistä tälläinen kuva? Mun mielestä on vaikuttanut aina tosi aidosti onnelliselta siskonsa puolesta ja ollut hyvällä tavalla mukana taustalla..

Vierailija
17/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tuohon oletukseen vaikutti myös ne kuvat, valtaosassa kun tuntuu olevan sellainen pönttö sekaisin -meininki.

Vierailija
18/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä ilme monissa kuvissa ja kasvojen muoto muuttunut samanlaiseksi kuin monilla amfetamiinia käyttävillä huumeidenkäyttäjillä. Valitettavasti havaitsen ihmisestä suoraan, jos käyttö on tuolle tasolle edennyt. Surullista.

Vierailija
19/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ALMA vaikuttaa vähän häpeävän siskoaan tai noita muita ihmisiä noissa videoissa. Yhdessäkin (ainakin yhdessä) kohtaa kehottaa Annaa lopettamaan kuvaamisen. Ei ole mielestäni myöskään yhtään niin kännissä (tai missä aineessa nyt ikinä sitten) kuin anna tai nuo muut tytöt.

Saas nähdä koska tämä taru loppuu siihen että ALMA antaa siskolleen kenkää kun ei jaksa enää tuota sekoilua, Alman suosio tuskin heti romahtaa mutta sisko voi jäädä pian rannalle ruikuttamaan. Sääli jos välit menevät.

Vierailija
20/38 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjä ilme monissa kuvissa ja kasvojen muoto muuttunut samanlaiseksi kuin monilla amfetamiinia käyttävillä huumeidenkäyttäjillä. Valitettavasti havaitsen ihmisestä suoraan, jos käyttö on tuolle tasolle edennyt. Surullista.

T ä m ä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme