Ei enää koskaan yh:ta kumppaniksi
Ei vaan ole sen väärtiä se arki.
T: lapseton mies
Kommentit (6)
Ymmärrän täysin, vaikka itse olen yh:na löytänyt kumppanin helposti. Tietyssä iässä suurimmalla osalla alkaa olla lapsia, joten valinnanvara pienenee. En tarkoita kuitenkaan, että pitäisi tyytyä johonkin. Elä omannäköistäsi elämää, se tekee onnelliseksi. Jos minulla ei lasta olisi, en jaksaisi toisen lasta. Se kun ei ole helppoa vaikka itse on vanhempi. Toisen lapsi on aina eri.
Joo, ei maksa vaivaa. Siinä saa niskoilleen vain huonot puolet lapsiperhearjesta.
Yritin joskus kolmekymppisenä, eikä siitä mitään tullut. Jos nyt eroaisin, tilanne olisi toisenlainen. Ikäisteni naisten lapset ovat pääosin jo vähintäänkin murrosikäisiä. En silti muuttaisi yhteen ennen kuin naisen lapset olisivat muuttaneet omilleen.
Montako aloitusta ajattelit tehdä aiheesta tänään?
Yritetty on kirjoitti:
Yritin joskus kolmekymppisenä, eikä siitä mitään tullut. Jos nyt eroaisin, tilanne olisi toisenlainen. Ikäisteni naisten lapset ovat pääosin jo vähintäänkin murrosikäisiä. En silti muuttaisi yhteen ennen kuin naisen lapset olisivat muuttaneet omilleen.
Joo, juuri näin.
Tein itse näin. Miehelläni on lapsi, ja emme muuttaneet yhteen ja mennnet naimisiin ennenkuin lapsi muutti kotoaan omilleen. Ei olisi muutoin tullut mitään.
Lapsiperhearki tuhoaa ihan ydinperheitäkin.