Menossa leffaan treffeille, eikö ole kiusallista istua vierekkäin 2 tuntia puhumatta mitään?
Istumme siinä vain ja katsomme leffaa? öh.. Kyseessä ovat NELJÄNNET treffimme.
Kommentit (29)
Jos lähet munkaa leffaa niin voin nuolla sun pillua jos mennään takapenkeille. Kyykyssä lattialla ja sä heität sun jalat mun olkapäiden yli ja annat mun syödä sitä sitruunapiirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se nyt treffien tarkoitus ole tutustua toiseen? Miten sellainen onnistuu, kun molemmat toljottavat ruutua? Joten ei, aikuisten treffipaikka ei ole leffassa.
Luitko aloitusta? Kyseessä ovat NELJÄNNET treffit.
ap
Ahaa. Tunnet siis jo toisen kokonaan KOLMANSIEN treffien jälkeen. Joo,menkää vain NELJÄNSILLE treffeille leffaan. Kaksi vatipäätä saanut toisensa.
Eihän elokuvissa käymisen tarvitse tarkoittaa sitä, että koko treffeillä ei sitten puhuta yhtikäs mitään eikä tutustuta toiseen :D Tiesittekös, että sen elokuvan jälkeen voi vaikka mennä syömään tai kävelylle ja jutella aamuun asti!
Elokuvissa on minusta ihanaa käydä ihmisen kanssa, johon on ihastunut. Siinä on jotain viattoman romanttista. Istutaan vierekkäin, aistitaan koko ajan toisen läsnäolo, ehkä välillä vilkaistaan toisiaan ujosti hymyillen tai pidetään kädestä... Ei kaikkeen tarvitse aina suhtautua niin pirun kyynisesti, vaikka olisikin aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän elokuvissa käymisen tarvitse tarkoittaa sitä, että koko treffeillä ei sitten puhuta yhtikäs mitään eikä tutustuta toiseen :D Tiesittekös, että sen elokuvan jälkeen voi vaikka mennä syömään tai kävelylle ja jutella aamuun asti!
Elokuvissa on minusta ihanaa käydä ihmisen kanssa, johon on ihastunut. Siinä on jotain viattoman romanttista. Istutaan vierekkäin, aistitaan koko ajan toisen läsnäolo, ehkä välillä vilkaistaan toisiaan ujosti hymyillen tai pidetään kädestä... Ei kaikkeen tarvitse aina suhtautua niin pirun kyynisesti, vaikka olisikin aikuinen.
Kukin tavallaan. Mä en menis. Mun käsitys romantiikasta on jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ette ala pussailee siellä ellette oo yksin takarivis kulmas. Vituttaa ne popkornin mäsdyttäjär ja pussaiöijat.
Ihmiset tulee elokuviin sen elikyvan takuax antakaa rauha!##
Oon itse asiasta samaa mieltä, mutta noi sun näppäilyvirheet on kyllä ihan kamalia :D
Suihinottoa ja käteenvetoa. Menee pari tuntia nopeasti. Spermat kannattaa niellä eikä sylkeä muiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos lähet munkaa leffaa niin voin nuolla sun pillua jos mennään takapenkeille. Kyykyssä lattialla ja sä heität sun jalat mun olkapäiden yli ja annat mun syödä sitä sitruunapiirakkaa.
Mä käräyttäisin tuollaiset pervoilijat henkilökunnalle samantien, menis sun leffalippurahat ihan haaskuuseen ja jäis nuolemisetkin kesken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käräyttäisin tuollaiset pervoilijat henkilökunnalle samantien, menis sun leffalippurahat ihan haaskuuseen ja jäis nuolemisetkin kesken!
Sit ottaisin naista kädestä kiinni ja me karattaisiin teatterin vessaan nuolemaan.
Luitko aloitusta? Kyseessä ovat NELJÄNNET treffit.
ap